Motorevija
PRETRAGA
2020-06-02 12:43:31 , Autor: Vanja Margetić
Bookmark and Share

Još jedan prišivak svjetske Iron Butt asocijacije krasit će prsluk Igora Kukeca Brmbija, ali i Kazimira Šepića koji ga je pratio polovicu puta



Kilometri ulovljeni prije isteka roka! Nakon 36 sati neprekidne vožnje na dva kotača kilometar sat na Brmbijevom Stromu 650 okrenuo je brojku 3575 kilometara. Iako je plan bio voziti 48 sati kako bi se dostigle dvije tisuće milja (certifikat SaddleSore 2000), volja, koncentracija i odmornost presudile su u odluci. Iron Butt avantura odigrala se u dva čina.



Subota ujutro, u lov na kilometre u manjoj kategoriji Iron Butta i svoj prišivak 'SaddleSore 1000' krenuo je uz Brmbija i Kazimir Šepić, obojica iskusni motociklisti. Plan Šepića bio je odvoziti više od 1800 kilometara kako bi bio siguran u rezultat (potrebno je prevaliti 1000 milja unutar 24 sata). Nakon osamnaest sati na dva kotača, Kazimir Šepić je odvezao 1900 kilometara. Poslije prvog točenja i prijave avanture dvojac je krenuo put Slavonije. Nakon toga odradili su put prema Zadru i tako dva puta. Do kraja autoceste, Vrgorac nije bilo moguće zbog jakih udara bure na pojedinim dionicama.



Nakon drugog Zadra vozili su prema Rijeci. Dionica koja ih je zbog radova, tunela i ograničenja brzine nešto usporila. Poslije Rijeke na red je došla Kutina, pa Karlovac i konačno nešto malo iza ponoći ponovno Zagreb. Zaustavljanja u spomenutim gradovima bila su minimalna, točenje goriva i kratka pauza. Nakon završetka prvog dana, Šepić odlazi na zasluženi odmor, no ne i Kukec. Vrijeme je cijeli dan bilo dobro. "Nakon prvih tisuću kilometara sam shvatio da sad mogu još koliko treba. Uistinu jedno dobro iskustvo. Umor se malo osjeća, ali to je i za očekivati, ipak smo 18 sati proveli na motoru" - kratko je nakon završetka svoje dionice vidno uzbuđen komentirao Kazimir Šepić.

Brzinski servis na motociklu, izmjena ulja, filtera ulja, podmazivanje lanca i pregled, bili su dovoljni za nastavak. Igor Kukec Brmbi to vrijeme iskoristio je za karatak odmor i malo okrijepe. Već oko dva sata iza ponoći bio je na putu prema Zadru. Plan je bio Zadar drugog dana odvoziti tri puta, no planovi su tu da pred vas stave nove izazove. Noćna vožnja u Zadar bila je poprilično naporna. Temperatura je u pojedinim dijelovima Hrvatske bila ispod 2 stupnja Celzija. Na području Maslenice bura je pokazala svoje zube.



Po povratku u Zagreb, negdje oko Karlovca Igora je u kacigu pogodila ptica, na sreću bez posljedica za vozača. Nakon takve noći, a i vremenske prognoze za taj dio Hrvatske koja nikako nije bila povoljna, tim je odlučio promijeniti rutu. Avantura se nastavlja prema Slavoniji. Prvi dio dana idealan, no onda se poslijepodne vrijeme promijenilo. Pljusak oko Kutine bio je upozorenje kako uvijek treba biti dobar s prirodom. Na sreću bio je prolazan, ali nakon njega trebalo je pojačati tempo kako bi sve bilo gotovo unutar 36 sati. Tako je i bilo.

Vožnja dva puta do Slavonskog Broda i još jednom do Kutine bili su dovoljni. Na drugom povratku iz Slavonskog Broda slavlje je moglo početi. Ali, sigurnosti radi kilometri do Kutine bili su dodatak, ako koji bude nedostajao. Odmah po dolasku u Zagreb, Igor Kukec Brmbi izjavio je kako je iznimno sretan i ponosan što je ostavrio ovakav rezultat. "Iskoristio sam ovu priliku kako bih ukazao na važnost sigurnosti nas motociklista u prometu, jer su pravila Iron Butt asocijacije vrlo stroga, pa je potrebno poštivati ograničenja brzine, kao i ostale sudionike u prometu. Osim toga da još jednom podsjetim kako je sezona počela i da smo tu, na prometnicama. Ovo je moj drugi Iron Butt, prvi je bio nešto kraći, Kazin prvi i uistinu su rijetki koji se ovakvim podvigom mogu pohvaliti" - kratko je završetak avanture komentirao Igor Kukec Brmbi.



Da nije riječ samo o vožnji govori i sljedeći podatak. Svako zaustavljanje potrebno je dokumentirati računom, kao dokazom o vremenu, mjestu i kilometraži u tom trenutku. Socijacija Iron Butt , kojoj se takve dokaznice šalju, svaku od njih pomno analizira. U nekim slučajevima i oduzima kilometre, tako da je osim na vožnju koncentracija potrebna i u ovom dijelu.

Avantura u brojkama izgleda je ovako: Kazimir Šepić točio je gorivo u motocikl 13 puta, Igor Kukec Brmbi 24, prvi je natočio 150 litara, dok je drugi vozač natočio 280 litara goriva. Ukupno 37 točenja i 430 litara goriva, zajedno.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera Runner 50 SP Gilera GP800 Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer Yamaha XT660X Yamaha YZF-R1 2009 Yamaha XT 660 Z Ténéré KTM 690 Duke Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Honda XL700V Transalp KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda CBF 600 N Yamaha YZF-R125 Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha FJR 1300 AS Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki VN 900 Classic Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda VFR 1200 F Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Gilera Nexus 300 i.e. Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati Diavel (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki ZX-10R (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT BMW S 1000 RR Kawasaki Ninja 250 R BMW K 1300 GT 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Megelli sport 125 R Honda VFR 800 2003- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CB 600 F/ABS (2011.) Yamaha FJR1300 Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Honda XL650V Transalp Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha TDM850 1996- BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBF 600 S Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 Aprilia Pegaso 650 I.E. MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLE500 2005- Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.)