Motorevija
PRETRAGA
2012-10-03 11:54:19 , Autor: Ines
Bookmark and Share

Veća snaga (184 KS) i okretni moment (117 Nm), napredni elektronski sustav kontrole motocikla APRC, nova ergonomija i veći spremnik goriva

Najnaprednija cestovna verzija izvanredne aprilije RSV4 proizlazi izravno iz svjetskog prvenstva Superbike u kojem ovaj talijanski motocikl s V4 pogonskim agregatom od 1000 cm³ vodi u ukupnom poretku.

Predstavljen u Kölnu na moto sajmu Intermot koji je otvoren za posjetitelje od 3. do 7. listopada, uz peterostrukog svjetskog prvaka Maxa Biaggija, najboljeg vozača Aprilia Racing Teama, aprilia RSV4 factory ABS model godine 2013. tehnološki je najnaprednija verzija motocikla koji je postavio nova mjerila u segmentu sportskih motocikala.

Max Biaggi i nova aprilia RSV4 factory ABS

Dva naslova prvaka na svjetskom prvenstvu Superbike, dvadeset pobjeda, četrdeset i sedam plasmana za pobjednički podij; aprilia RSV4 legenda je u svijetu super sportskih motocikala. Ekskluzivni i uski V4 pogonski agregat od 1000 cm³, koji ga čini jedinstvenim u svijetu, besprijekorna šasija i najnapredniji elektronski sustav kontrole na tržištu postavljaju ga na vodeću poziciju na trkaćoj stazi kao i na usporednim testovima vodećih međunarodnih specijaliziranih časopisa.



Novi RSV4 Factory ABS najsnažniji je, najsigurniji, tehnološki najnapredniji i najagresivniji RSV4 ikad proizveden. Uz novi, napredni, sportski ABS sustav s višestrukim mapama rada (koji se može isključiti), aprilia RSV4 dolazi i s većom snagom koja proizlazi iz sada već dobro poznatog V4 pogonskog agregata i iznosi 184 KS uz okretni moment od 117 Nm pri 10.500 o/min.

APRC elektronski sustav kontrole motocikla razvijen je u trkaćem odjelu Aprilije (najtrofejniji europski trkaći odjel sa 49 naslova svjetskog prvaka) te je dodatno unaprijeđen. Novi, veći spremnik goriva od 18,5 l i nova ergonomija upotpunjuju nove karakteristike motocikla čiji je cilj jačanje dominacije aprilije RSV4.



Tehnička superiornost najbolje dolazi do izražaja na trkaćoj stazi. Uz jedno kolo do kraja SBK prvenstva 2012. u kojem se natječu najveće svjetske motociklističke marke, aprilia RSV4 i Max Biaggi vode u ukupnom poretku.

Max Biaggi ovog vikenda dolazi na francusku stazu Magny-Cours kao vodeći u ukupnom poretku vozača s prednošću od 30,5 bodova ispred Toma Sykesa (Kawasaki), 38,5 bodova ispred Marca Melandrija (BMW) i izvanrednih 68,5 bodova ispred Carlosa Chece (Ducati). U ukupnom poretku među konstruktorima Aprilia s Maxom Biaggijem i Eugeneom Lavertyjem ulazi u posljednju borbu sezone za naslov svjetskog prvaka s velikom prednošću od 28,5 bodova ispred BMW-a, 47,5 bodova ispred Ducatija, 66 bodova ispred Kawasakija, 152 boda ispred Honde i 292 boda ispred Suzukija. 




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha XT660X Kawasaki Z 1000 SX (2011.) KTM 690 Duke Aprilia RS4 125 (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR Gilera Runner 50 SP BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha FZ8/fazer 800 KTM RC-8 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Ural 750 (2003) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha SR125 1997- Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)