Motorevija
PRETRAGA
2014-07-04 10:58:46 , Autor: PR tekst
Bookmark and Share

Najveća članica Vespa obitelji obnovljena je i opremljena sutavima ABS i ASR



Velika, praktična i udobna, Vespa GTS uz svoj urbani karakter ima i putne ambicije kakve su velike Vespe oduvijek imale. Od GS-a 1955., preko Vespe Rally 1968., do modela PX 200 1978. godine, najveće su Vespe bez iznimke kombinirale izvrsne performanse s udobnošću, čak i na dužim putovanjima. Evolucija Vespe GTS prati tradiciju. S linijama povijesnih Vespi savršeno spaja suvremene sportske linije te je iz tog razloga prepoznata i prihvaćena diljem svijeta.

Uz dizajn i udobnost, nove Vespe GTS i GTS Super donose izvanredan tehnološki napredak pa najveći model iz Vespa obitelji postavlja nove standarde po pitanju sigurnosti i elektronske opreme. Po prvi put dostupne su verzije opremljene kombinacijom ABS sustava protiv blokiranja kotača pri kočenju i ASR sustava protiv proklizavanja kotača. Novi prednji ovjes uz povećanu sigurnost pruža još veću dozu udobnosti, a sigurnosti pridonosi i svjetlosni sklop sa suvremenim LED dnevnim svjetlima.



U popisu opreme nalazi se i podrška za Vespa Multimedijsku Platformu (VMP) koja spaja vaš pametni telefon s vozilom pretvarajući ga u sofisticirano putno računalo. Prikazuje podatke o brzini, snazi motora, okretnom momentu, ubrzanju, trenutačnoj i prosječnoj potrošnji goriva, naponu akumulatora i brojne druge informacije. Također možete koristiti i navigaciju, a na verziji opremljenoj ABS i ASR upozorava vas na istrošenost te tlak u gumama.

Savršena ergonomija i prirodni položaj sjedenja karakteristika je koja je Vespe uvijek činila iznimno udobnima. Novo sjedalo nastavlja tu tradiciju zahvaljujući novoj podstavi i presvlaci te je vožnja na Vespi GTS pravi užitak. Prostor ispod sjedala u potpunosti je redizajniran kako bi bio maksimalno iskoristiv pa sada može s lakoćom primiti dvije Vespa jet kacige. U pretinac ispod upravljača možete spremiti manje predmete poput sunčanih naočala, dokumenata i mobilnog telefona, a pretinac je opremljen i USB utičnicom za punjenje mobilnih uređaja. Tu su i praktična kuka za vrećice na prednjoj oplati i čvrsti nosač prtljage koji će dobro doći na putovanjima.



Vespa GTS i Vespa GTS Super koriste dobro poznati Quasar 300 pogonski agregat s četiri ventila, elektronskim ubrizgavanjem, 22 KS i 22,3 Nm okretnog momenta što jamči izvrsne performanse i brz odaziv na okretanje ručice gasa. Ovaj agregat izvrstan je odabir kako za gradsku vožnju tako i za duža putovanja u potpunoj udobnosti bez obzira putujete li sami ili sa suvozačem.
Vespa GTS Super dostupna je i sa suvremenim, tekućinom hlađenim pogonskim agregatom od 125 cm³ s četiri ventila i elektronskim ubrizgavanjem koji pruža maksimalnu dozvoljenu snagu od 15 KS za vozače s A1 kategorijom vozačke dozvole te nudi iznimno niske troškove održavanja sa servisnim intervalima produžnima do 10.000 km.



Boje koje možete birati su crna, modra i siva za model GTS te crna, bijela, crvena i plava za model GTS Super. Svoju novu Vespu možete i personalizirati proizvodima iz široke ponude dodatne opreme, a ljubitelje Vespa stila zadovoljit će i atraktivna odjeća iz bogate Vespa Lifestyle kolekcije.
Nove Vespe GTS i GTS Super potražite u najbližem Vespa salonu, a popis možete pronaći na hr.vespa.com.






Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.