Motorevija
PRETRAGA
2013-04-17 15:47:38 , Autor: Ante Radić
Bookmark and Share

U okvir modela X-MAX 250 ubačen je jednocilindarski motor iz modela Majesty 400, ugrađene su snažnije kočnice, a styling je dotjeran LED svjetlima i novim instrumentima





Dobro znamo kako se Yamaha veće neko vrijeme temeljito priprema za žestoku ofanzivu, iako se to nije moglo zaključiti prema viđenom na prošlogodišnjem sajmu u Milanu. Tek blago kozmetički dotjerana gama, bez konkretnog novog modela (izuzev dotjeranog FJR-a 1300), dala je naslututi kako se 'iza zastora' nešto ipak događa. Već se naveliko šuška o novom R1, a sada je, potpuno neočekivano, stigla vijest o novoj inačici proslavljenog GT skutera.




Model X-MAX 250 već se nebrojeno puta dokazao kao skuter za sve prilike. Izuzetno je okretan i zabavan u vožnji, pa su ga mnogi birali kao gradsko prijevozno sredstvo, spremno i za vožnju na dulje međugradske relacije. Izuzetno jak adut, osim sportske ciklistike, bio je i prostor pod sjedalom, koji bez problema prima čak dvije integralne kacige i mnoštvo sitnica.




A s inačicom od 400 ccm, napravljena je idealna međustepenica između slabije 250-ke i prestižnog modela T-MAX 530. Dakle, X-MAX 400 vješto kombinira okretnost 250-ke, uz performanse više klase. Ukratko, ovo je idealan skuter po principu 'jedan za sve', koji uz sve postojeće kvalitete, nudi osjetno bolje performanse po pitanju ubrzanja, međuubrzanja i najviše brzine.

 

Jednocilindraš je poznat iz modela Majesty, obujma je 395 ccm i razvija snagu od 31,5 KS pri 7500 o/min, čime se idealno uklapa između 20,5 KS (X-MAX 250) i 46,5 KS (T-MAX 530). Poboljšanje performansi prate i osnažene kočnice, pa se tako sprijeda nalaze dva diska promjera 267 mm, a straga jedan disk od 267 mm. Prednji je kotač ostao nepromijenjenih dimenzija, ali je stražnji za broj širi i col manji (150/70-13).



Vanjština je oplemenjena LED svjetlima sprijeda i straga, dok je masa skutera spremnog za vožnju nešto veća, ukupno 211 kg. Kako i za ostale modele iz ponude, kupcima je na izbor ponuđen širok asortiman dodatne opreme. Za inačicu bez ABS-a potrebno je izbrojati 48.900 kn.








Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha XT660X Kawasaki Z 1000 SX (2011.) KTM 690 Duke Aprilia RS4 125 (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR Gilera Runner 50 SP BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha FZ8/fazer 800 KTM RC-8 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Ural 750 (2003) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha SR125 1997- Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)