Virus inficirao i tržište skutera, u Hrvatskoj je prodano trećinu manje nego prethodne godine
Za razliku od motocikala koji su covid19 'prevezli' bez simptoma, tržište skutera poprilično je uzdrmano pandemijom. Naime, u 2020. je u Hrvatskoj prodana trećina skutera manje no godinu prije (minus od 1209 jedinica, odnosno 31,6 posto).
Lider hrvatskog tržišta Piaggio bilježi pad ukupne prodaje, no s druge strane je povećao tržišni udio sa 31 na čak 39 posto. Yamaha pak ostaje dominantna kada su u pitanju skuteri u segmentu od 125 do 300 ccm (322 jedinice, 43,3 posto udjela), te oni iznad 300 ccm (164 jedinice, odnosno 47,2 posto udjela).
Zanimljivo je da je unatoč vrlo opipljivim popustima na Piaggio Beverly 300 i 350 prodano više T-maxa 560 koji popusta u 2020. nije niti vidio. Da, Beverly je definitivno ušao u pozne godine i bilo je krajnje vrijeme da ga se osvježi i modernizira (
predstavljen je novi model za 2021.).
Isto tako, iz svega se može zaključiti da segment maksi skutera u Hrvatskoj i dalje favorizira premium proizvode, što je itekako vidljivo po prodajnim rezultatima Yamahe (T-max 560, X-max 300, X-max 400) ali i Vespe GTS 300 (59 jedinica), Honde Forze 300 (33 jedinice) i X-ADV-a (13 jedinica) te BMW-a C 400 (15 jedinica). Valja izdvojiti i vrlo dobar rezultat Peugeota koji je s 152 jedinice zauzeo odlično četvtro mjesto u prodaji po markama.
Izvor: Promocija Plus