Motorevija
PRETRAGA
2014-04-15 11:46:25 , Autor: PR tekst
Bookmark and Share

Nedjelja za Aprilia Racing nije dobro započela u drugom krugu svjetskog SBK prvenstva na španjolskoj stazi Aragon

Alcaniz (Španjolska), 13. travnja 2014. - U prvoj utrci, suočeni s naglim pogoršanjem performansi guma, Marco Melandri i Sylvain Guintoli gubili su priključak s vodećima i bili prisiljeni na hrabru, iako defenzivnu utrku. Nakon dobrog starta, Aprilijini vozači postupno su gubili pozicije. Iako je Guintoli uspio završiti šesti, Melandri je pao na jedanaesto mjesto. Promjena vremena početka utrke (10:30 za prvu utrku), uvedena prvi put u ovom prvenstvenom krugu, imala je značajan utjecan na performanse guma na RSV4.



Vozač iz Ravenne pokazao je od čega su prvaci sazdani i uz potporu svog tima dokazao da ima karakter. U drugoj utrci, s normalnijim temperaturama, Melandri i njegova Aprilija uhvatili su pravi tempo. Startajući sa sedmog mjesta, Marco je započeo niz borbi s vozačima ispred, ostavljajući Guintolija, Daviesa, Giuglianija i Reu iza sebe. Probio se mjesto po mjesto, dok četiri kruga prije kraja nije uhvatio priključak sa Sykesom i Bazom. Ova dva vozača vodili su tokom cijele utrke.

Spektakularnim potezom, Melandri je izbio na drugo mjesto svega 2 kruga prije kraja utrke. Vozač Meladrijevog kalibra teško se miri s drugim mjestom te je pripremio svoj napad na vrh u posljednjem krugu. Pokušao je ostati Sykesu na stražnjem kolu i na zadnjoj ravnini izvesti potez, spektakularan, ali nemoguć. Otišao je preširoko i završio utrku na trećem mjestu.

Vozio je izvanrednu utrku, dostojnu jednog od najboljih vozača svjetskog prvenstva koje je tek započelo i obećava uzbudljivu sezonu. Test Melandrijevog karaktera koji je pokazao na stazi i njegov RSV4 znak je sigurno da se radi o ozbiljnom kandidatu za titulu.
Guintoli ide kući s 21 bodom iz prvih europskih utrka čime je potvrdio svoju konzistentnost i činjenicu da svi koji misle biti na vrhu moraju računati na ovog francuskog vozača.



Marco Melandri: “Prava je šteta što smo praktički uzalud izgubili prvu utrku. Od prvog kruga sam se mučio i nisam mogao držati tempo. Za drugu utrku, napravili smo neke izmjene s timom i motocikl je radio puno bolje. Izgubio sam samo malo vremena u prvom dijelu utrke. Imao sam malo problema pri kočenju prije zavoja, ali krug po krug, stjecao sam sigurnost dok nisam uhvatio priključak s vodećima. Pretekao sam Baza i u tom trenutku, tako blizu pobjede, moj DNA me natjerao da probam još više iako sam malo previše zaostajao za Sykesom. Nažalost, otišao sam preširoko i završio treći, ali morao sam dokazati da mogu pobjediti i ponijet ću tu sigurnost sa sobom u Assen kako bih osigurao prvu pobjedu u sezoni.”

Sylvain Guintoli: “Druga utrka je definitivno prošla puno bolje. Osim rezultata, mogao sam voziti s puno više sigurnosti, dok smo u prvoj utrci samo pokušavali osvojiti što više bodova. Kad me u drugoj utrci Marco pretekao, pokušao sam ga slijediti i uhvatiti priključak s vodećima, ali dva puta sam izgubio kontrolu nad prednjim krajem, pa sam odlučio držati svoj tempo. Napredak u odnosu na prvu utrku je bio očit. U jednom trenutku postizao sam vremena kao i vodeći vozači, ali sam bio predaleko da bih ih sustigao. Moramo shvatiti kako su niske temperature u prvoj utrci imale takav učinak na naše performanse. S novim vremenima održavanja utrka, održati performanse RSV4 na vrhuncu i pri niskim temperaturama bit će jako važno.”


ARAGON – RACE 1

1. Sykes (Kawasaki)
2. Baz (Kawasaki)
3. Rea (Honda)
4. Davies (Ducati)
5. Laverty (Suzuki)
6. Guintoli (Aprilia)
7. Elias (Aprilia)
8. Giugliano (Ducati)
9. Haslam (Honda)
11. Melandri (Aprilia)


ARAGON – RACE 2

1. Sykes (Kawasaki)
2. Baz (Kawasaki)
3. Melandri (Aprilia)
4. Guintoli (Aprilia)
5. Rea (Honda)
6. Laverty (Suzuki)
7. Giugliano (Ducati)
8. Haslam (Honda)
9. Elias (Aprilia)
10. Salom (Kawasaki)


WSBK 2014 – VOZAČI

1. Sykes (Kawasaki) 41
2. Baz (Kawasaki) 31
3. Guintoli (Aprilia) 28
4. Melandri (Aprilia) 26
5. Rea (Honda) 25
6. Laverty (Suzuki) 25
7. Giugliano (Ducati) 21
8. Davies (Ducati) 17
9. Haslam (Honda) 13
10. Elias (Aprilia) 11


WSBK 2014 – PROIZVOĐAČI

1. Kawasaki 81
2. Aprilia 71
3. Suzuki 49
4. Honda 48
5. Ducati 48
6. BMW 14
7. MV Agusta 3








Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha FZ1 Fazer Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda CBF 600 N KTM 690 Duke Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha XT660X Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Megelli sport 125 R Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Gilera Runner 50 SP Gilera Nexus 300 i.e. Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia RSV 4 R Honda VFR 1200 F Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF 600 S BMW R1200GS 2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.)