Model za 2020. je snažniji, lakši i brži
Za mnoge je CRF1000L Africa Twin najbolji adventure-bike na tržištu! Iako nikada nije bila najsnažnija ili najlakša u klasi, simpatije publike je prije svega osvojila na račun izvrsne uravnoteženosti i 'user-friendly' karaktera.
Honda je dobro odlučila napraviti još boljim, te je za sezonu 2020. Africu Twin dodatno unaprijedila. Što to znači? Recimo da je CRF postao snažniji, jači i lakši te da je Honda u njega ugradila paket elektronskih pomagala.
Africa Twin je sada obujma 1084 ccm (prije 998 ccm) te razvija 102 KS (prije 95 KS) i 105 Nm (prije 99 Nm). Već sada ispunjava normu Euro5 a zahvaljujući novom IMU-u (Inertial Measurement Unit) Honda je Africu napokon mogla opremiti elektronskim pomagalima poput tempomata (serijski).
Novost je 6,5-inčni TFT-ekran osjetljiv na dodir s integriranim Apple CarPlayom, a tu je i bluetooth-konekcija za Android i iOS. Ukupno na raspolaganju stoji šest modova vožnje (dva za off-road), a tu su i ABS za zavoje, kontrola trakcije (HSTC; sedam razina podešavanja), wheelie-control i rear-lift-control. Dakako, i dalje je u ponudi model s DCT-spojkom a novost je da sustav prepoznaje vožnju u zavoju. Dual LED-svjetla su dakako serija dok u ponudi dodatne opreme stoji mogućnost nadogradnje quickshifterom.
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports također je prošla kroz modifikacije. Dobila je još veći spremnik goriva (24,8 umjesto dosadašnjih 24,2 litre; Africa Twin i dalje ostaje na 18,8 litara) a po želji možete naručiti i sustav EERA (Electronically Equipped Ride Adjustment) kojim se upravlja putem prekidača na upravljaču. Adventure Sports od sada nudi nižu poziciju sjedenja, tj. umjesto 900 do 920 mm sada sjedite na 850 do 870 mm od tla.
Nova Africa Twin 1100 u prodajne salone u Hrvatskoj stiže već u studenom, a u Rutingu kažu da očekuju tek blagu korekciju cijene u odnosu na prethodnika. Više informacija potražite u svim prodajnim salonima Honde.