Motorevija
PRETRAGA
2018-12-12 15:26:30 , Autor: PR objava
Bookmark and Share

Maksimalni doseg je 100 km, a vrijeme punjenja baterije na kućnoj mreži iznosi četiri sata



Vespa Elettrica nije samo električni skuter. To je remek djelo tehnološkog srca stvoreno kao simbol vremena koje dolazi. Vespa Elettrica je najsuvremenija ikona talijanske tehnologije, sinonim napredne povezanosti vozila s vozačem, tihog rada, prilagođavanja korisniku i dostupnosti, poštovanja prema okolišu i jedinstvenog stila. To su vrijednosti koje su uvijek bile dio Vespe, a sada su u Vespi Elettrica u potpunosti postignute, tako potvrđujući Vespu kao marku koja je uvijek bila ispred vremena.

Srce modela Vespa Elettrica je električni motor koji može isporučivati stalnu snagu od 3.5 kW, s maksimalnom snagom od 4 kW, što uz vrijednost momenta od preko 200 Nm, pruža performanse superiorne onima tradicionalnih skutera od 50 cm³, osobito kod ubrzanja i vožnje uzbrdo. Rezultat je agilna, udobna vožnja gradom u potpunoj tišini.



Vespa Elettrica jamči maksimalni doseg do 100 km, zahvaljujući suvremenoj litij-ion bateriji i učinkovitom KERS sustavu koji puni bateriju prilikom usporavanja. Punjenje je maksimalno jednostavno, samo se izvuče kabel ispod sjedala i priključi u standardnu utičnicu. Uobičajeno vrijeme punjenja je 4 sata. Baterija nudi izvrsnu učinkovitost do 1.000 ciklusa punjenja, što je između 50.000 i 70.000 prijeđenih kilometara, odnosno oko 10 godina korištenja u gradskoj vožnji. Čak i nakon 1.000 punjenja, baterija zadržava 80% kapaciteta i savršeno je prikladna za daljnje korištenje. Nalazi se ispod sjedala te svojom kompaktnošću ne narušava prtljažni prostor u koji možete spremiti jet kacigu.



Ride by wire elektronski sustav gasa kontrolira isporuku snage električnog motora. Pritiskom na prekidač RIDING MODE na desnoj strani upravljača možete birati između ECO i Power načina vožnje, uz vožnju unatrag za lakše manevriranje. ECO je namijenjen uštedi energije i produžavanju trajanja baterije te ograničava brzinu na 30 km/h, dok Power način vožnje u potpunosti iskorištava snagu motora.



Vespa Elettrica nije samo tiho, ekološki i tehnološki napredno vozilo. Ona je i stalno povezana s vozačem uz pomoć Multimedijske platforme koja se spaja s pametnim telefonom i prikazuje sve potrebne informacije na sučelju TFT ekrana u boji veličine 4.3 inča. Središnji dio ekrana prikazuje najvažnije informacije, poput brzine, načina vožnje, preostalog dometa i postotka napunjenosti baterije, ali uz Vespa aplikaciju spajanjem pametnog telefona možete vidjeti i informacije o pozivima i porukama. Možete također uz pomoć prekidača na upravljaču odgovarati na pozive ili koristiti glasovne naredbe za pozive ili pokretanje glazbe. Kako bi mogli u potpunosti koristiti sve prednosti koje Vespa Elettrica pruža, kao dodatna oprema dostupna je i jet kaciga Vespa Elettrica s ugrađenim Bluetooth sustavom.

Vespa Elettrica za sada je dostupna u Vespa salonima Motostar u Splitu i Moto Mondo u Zagrebu, a preporučena maloprodajna cijena iznosi 48.590 kn.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.