Motorevija
PRETRAGA
2018-12-12 15:26:30 , Autor: PR objava
Bookmark and Share

Maksimalni doseg je 100 km, a vrijeme punjenja baterije na kućnoj mreži iznosi četiri sata



Vespa Elettrica nije samo električni skuter. To je remek djelo tehnološkog srca stvoreno kao simbol vremena koje dolazi. Vespa Elettrica je najsuvremenija ikona talijanske tehnologije, sinonim napredne povezanosti vozila s vozačem, tihog rada, prilagođavanja korisniku i dostupnosti, poštovanja prema okolišu i jedinstvenog stila. To su vrijednosti koje su uvijek bile dio Vespe, a sada su u Vespi Elettrica u potpunosti postignute, tako potvrđujući Vespu kao marku koja je uvijek bila ispred vremena.

Srce modela Vespa Elettrica je električni motor koji može isporučivati stalnu snagu od 3.5 kW, s maksimalnom snagom od 4 kW, što uz vrijednost momenta od preko 200 Nm, pruža performanse superiorne onima tradicionalnih skutera od 50 cm³, osobito kod ubrzanja i vožnje uzbrdo. Rezultat je agilna, udobna vožnja gradom u potpunoj tišini.



Vespa Elettrica jamči maksimalni doseg do 100 km, zahvaljujući suvremenoj litij-ion bateriji i učinkovitom KERS sustavu koji puni bateriju prilikom usporavanja. Punjenje je maksimalno jednostavno, samo se izvuče kabel ispod sjedala i priključi u standardnu utičnicu. Uobičajeno vrijeme punjenja je 4 sata. Baterija nudi izvrsnu učinkovitost do 1.000 ciklusa punjenja, što je između 50.000 i 70.000 prijeđenih kilometara, odnosno oko 10 godina korištenja u gradskoj vožnji. Čak i nakon 1.000 punjenja, baterija zadržava 80% kapaciteta i savršeno je prikladna za daljnje korištenje. Nalazi se ispod sjedala te svojom kompaktnošću ne narušava prtljažni prostor u koji možete spremiti jet kacigu.



Ride by wire elektronski sustav gasa kontrolira isporuku snage električnog motora. Pritiskom na prekidač RIDING MODE na desnoj strani upravljača možete birati između ECO i Power načina vožnje, uz vožnju unatrag za lakše manevriranje. ECO je namijenjen uštedi energije i produžavanju trajanja baterije te ograničava brzinu na 30 km/h, dok Power način vožnje u potpunosti iskorištava snagu motora.



Vespa Elettrica nije samo tiho, ekološki i tehnološki napredno vozilo. Ona je i stalno povezana s vozačem uz pomoć Multimedijske platforme koja se spaja s pametnim telefonom i prikazuje sve potrebne informacije na sučelju TFT ekrana u boji veličine 4.3 inča. Središnji dio ekrana prikazuje najvažnije informacije, poput brzine, načina vožnje, preostalog dometa i postotka napunjenosti baterije, ali uz Vespa aplikaciju spajanjem pametnog telefona možete vidjeti i informacije o pozivima i porukama. Možete također uz pomoć prekidača na upravljaču odgovarati na pozive ili koristiti glasovne naredbe za pozive ili pokretanje glazbe. Kako bi mogli u potpunosti koristiti sve prednosti koje Vespa Elettrica pruža, kao dodatna oprema dostupna je i jet kaciga Vespa Elettrica s ugrađenim Bluetooth sustavom.

Vespa Elettrica za sada je dostupna u Vespa salonima Motostar u Splitu i Moto Mondo u Zagrebu, a preporučena maloprodajna cijena iznosi 48.590 kn.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha XT660X Kawasaki Z 1000 SX (2011.) KTM 690 Duke Aprilia RS4 125 (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR Gilera Runner 50 SP BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha FZ8/fazer 800 KTM RC-8 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda CBF 600 S MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Ural 750 (2003) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha SR125 1997- Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)