Motorevija
PRETRAGA
2014-10-06 11:09:49 , Autor: PR tekst
Bookmark and Share

Aprilia vodi u ukupnom poretku među konstruktorima, Guintoli u lovu na naslov prvaka

Aprilije RSV4 pokazale su se kao nepobjedive u posljednjim fazama WSBK prvenstva 2014. Na francuskoj stazi Magny-Cours, Guintoli i Melandri podijelili su bodove na način da je svaki od njih ostvario po jednu pobjedu i jedan plasman na drugo mjesto. Ovakav rezultat osnažio je ambicije Guintolija za osvajanje naslova prvaka. Aprilia Racing tim sada odlazi u Katar sa samo 12 bodova zaostatka Sylvaina Guintolija iza vodećeg Sykesa.



U uzbudljivom završetku sezone, Aprilia je preuzela vodstvo od Kawasakija u ukupnom poretku među konstruktorima sa 23 boda prednosti, što demonstrira nadmoć Aprilije RSV4 na stazi.

U obje utrke, Guinoli se nije štedio i odvojio se od ostatka grupe. Samo je Melandri uspio pratiti tempo svog timskog kolege koji je odmah dokazao da može odnijeti pobjedu. Guintoli je pobjedom u prvoj utrci prikupio važne bodove za ukupni poredak u prvenstvu. U drugoj je utrci Marco, nakon što je sustigao i pretekao svog timskog kolegu ostvario značajnu prednost i osvojio svoju šestu pobjedu u ovogodišnjem izdanju WSBK prvenstva. S plasmanom na drugo mjesto Guintoli je dodatno smanjio zaostatak iza Sykesa te sada, prije posljednjeg kola u Kataru zaostaje samo 12 bodova.



Voditelj Aprilia Racinga, Romano Albesiano: „Rezultati na posljednjih nekoliko utrka su izvanredni. Pet pobjeda u šest utrka donijelo nam je vodstvo u ukupnom poretku među konstruktorima i postavilo u najbolji položaj za pokušaj osvajanja naslova prvaka među vozačima. Ovo je još jedan dokaz vrijednosti Aprilije i apsolutne konkurentnosti modela RSV4 koji nastavlja s pobjeđivanjem četiri godine nakon predstavljanja, u kojima je osvojio pet naslova prvaka. Idemo u Katar gdje ćemo se boriti do samog kraja.“

Sylvain Guintoli: „Ovo je bio odličan vikend za cijeli tim. Definitivno smo se vratili u borbu za osvajanje prvenstva. Kad sam vidio vremensku prognozu, odmah sam pomislio da će to biti dobra prilika za osvajanje važnih bodova. Na početku utrke sam riskirao dok nisam ostvario dovoljnu prednost, a nakon toga sam nastojao ostati koncentriran kako bih izbjegao nepotrebne rizike i ostvario najbolji mogući rezultat. Vrlo sam sretan no već razmišljam o Kataru gdje će biti odlučeno tko je prvak. To je staza koju dobro poznajem i sviđa mi se te mislim da dobro odgovara Apriliji RSV4. Volio bih da se mogu već sutra natjecati.



Marco Melandri: „Danas smo odradili dobar posao. Motocikl je fantastičan i mogao sam ponoviti nastup iz Jereza. Sylvain je bio vrlo brz i u prvih nekoliko krugova bilo ga je teško preteći, no odmah smo odmakli od ostatka grupe. Pobjeda u drugoj utrci ukazuje na moje napore i na napore tima, a uz to me postavila na treće mjesto u ukupnom poretku.Od sredine sezone pokazujem dobar tempo pa nam preostaje vidjeti kako će se stvari odvijati u Kataru.“


MAGNY-COURS – 1. UTRKA

1. Guintoli (Aprilia)
2. Melandri (Aprilia)
3. Rea (Honda)
4. Sykes (Kawasaki)
5. Baz (Kawasaki)
6. Haslam (Honda)
7. Giugliano (Ducati)
8. Lanzi (Ducati)
9. Neukirchner (Ducati)
10. Barrier (BMW)

MAGNY-COURS – 2. UTRKA

1. Melandri (Aprilia)
2. Guintoli (Aprilia)
3. Haslam (Honda)
4. Sykes (Kawasaki)
5. Lanzi (Ducati)
6. Neukirchner (Ducati)
7. Baz (Kawasaki)
8. Corti (MV Agusta)
9. Davies (Ducati)
10. Canepa (Ducati)


WSBK 2014. – VOZAČI

1. Sykes (Kawasaki) 378
2. Guintoli (Aprilia) 366
3. Melandri (Aprilia) 312
4. Rea (Honda) 301
5. Baz (Kawasaki) 282
6. Davies (Ducati) 195
7. Haslam (Honda) 176
8. Giugliano (Ducati) 162
9. Laverty (Suzuki) 154
10. Elias (Aprilia) 151


WSBK 2014. – KONSTRUKTORI

1. Aprilia 418
2. Kawasaki 395
3. Honda 317
4. Ducati 269
5. Suzuki 220
6. BMW 79
7. MV Agusta 32
8. EBR 2








Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha FZ1 Fazer Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda CBF 600 N KTM 690 Duke Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha XT660X Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW K 1600 GT (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Megelli sport 125 R Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Gilera Runner 50 SP Gilera Nexus 300 i.e. Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia RSV 4 R Honda VFR 1200 F Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF 600 S BMW R1200GS 2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.) Triumph Tiger 800 XC (2011.) Kawasaki VN 1700 Voyager Custom (2011.)