Motorevija
PRETRAGA
2021-11-04 12:04:25 , Autor: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Yamaha je nedavne modifikacije sa MT-09 prenijela i na heritage-model XSR 900. Što znači da stiže s osnaženim trilingom, kvalitetnijim ovjesom, novim instrumentima te s više elektronskih pomagala



Yamaha je 2016. sa retro modelom XSR 900 proširila obitelj trocilindraša MT-09. Za modelsku godinu 2022. XSR će dobiti novi okvir Deltabox koji bi mu trebao dati novu dozu dinamike. Novi okvir od lijevanog aluminija ima povećanu torzijsku krutost, što bi trebalo biti dobro za stabilnost na pravcu, ali bez narušavanja upravljivosti i agilnosti.

 

Isto tako, međuosovinski razmak raste na 1495 milimetara a stražnji dio okvira, uključujući i oslonce za noge suvozača, također je nov. Novo stražnje LED svjetlo pomiče se ispod voluminoznijeg sjedala, registarska pločica se nalazi na novom stražnjem nosaču. Retrovizori su također migrirali – sa pozicije na upravljaču sve do njegovih krajeva.

Trocilindraš sada ispušne plinove ispušta iz novog prigušivača a poklopac 15-litarskog spremnika goriva također je redizajniran. Ovdje su upečatljive ventilacijske škrge na prednjoj strani i novi trkaći poklopac spremnika goriva. Nove su i bočne oplate iznad trokuta okvira.

 

Sustav kočnica s dvostrukim diskovima promjera 298 mm na prednjem kotaču sada kontrolira Brembova radijalna pumpa, a stražnjom kočnicom upravlja kovana nožna poluga. Stražnji KYB monoamortizer je podesiv, novodizajnirani lijevani naplatci imaju manji moment inercije. Yamaha govori o ukupno 700 grama manje mase.

 

Okruglo prednje svjetlo je zadržano, ali sada sjaji full LED-tehnologijom i nalazi se između novih nosača. Pokazivači smjera također se oslanjaju na LED tehnologiju. Kao što je već poznato, XSR 900 u okviru nosi i dorađeni pogonski agregat iz MT-09. Obujam je povećan na 889 ccm a snaga za četiri KS tj. na ukupno 119 KS. Maksimalni okretni moment od 93 Nm sada je dostupan pri 7000 o/min a prvi i drugi stupanj prijenosa u mjenjaču su postavljeni duže.

 

Iako se XSR 900 oslanja na vintage stil, vozači su sigurno sretni zbog podrške modernih elektronskih sustava. Novi IMU (šest osi) omogućuje XSR-u kontrolu trakcije osjetljivu na kut nagiba motocikla koja se može podesiti u tri stupnja, kontrolu podizanja na stražnji kotač kao i ABS za zavoje. Quickshifter s funkcijom blippera oduševit će ljubitelje brze izmjene stupnjeva bez uporabe spojke a tu su i tempomat te četiri programirana moda vožnje.

 

Okrugli LC-zaslon prijašnjeg modela zamijenjen je modernim i podesivim TFT-zaslonom u boji veličine 3,5 inča sa 'trakastim' brojačem okretaja. Facelift XSR-a 900 je zaokružen novom shemom boja. Modelska godina 2022. stiže u modernoj interpretaciji kombinacije nepogrešive plave i žute boje legendarnog trkača iz 80-ih Christiana Sarrona. 



Yamaha ovu kombinaciju boja sa zlatnim felgama naziva 'Legend Blue'. Alternativno, XSR se također može naručiti u 'midnight black' s crvenim detaljima te vilicom u crnoj boji. Cijene Yamahina retro nakeda još nisu poznate, a u domaćim salonima ga možemo očekivati od travnja iduće godine.




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Yamaha V-max Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 KTM 690 Duke Vespa PX 125/150 (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha YZF-R125 Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Honda VT 750 Shadow Spirit Aprilia Shiver 750 GT Gilera Runner 50 SP Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Honda CB 600 F/ABS (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF 600 S Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha TDM850 1996- Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Honda CBF125 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Yamaha FJR1300 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)