Motorevija
PRETRAGA
2009-12-29 , Autor: Michael Pfeiffer, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Generalni Ducatijev direktor Claudio Domenicali ne samo da uspješno vodi tvrtku, već sudjeluje i u testiranju motocikala. S njim smo razgovarali na milanskoj EICMA-i, u povodu predstavljanja nove multistrade 1200



MR: Jeste li zadovoljni konačnom verzijom multistrade?

Domenicali: Jako sam zadovoljan. U mnogim smo dijelovima koristili posve novu tehnologiju, i do posljednjeg je trenutka bilo uistinu napeto hoćemo li uspjeti motocikl predstaviti na EICMA-i. Motocikl ćemo na tržište uvesti u proljeće 2010.

MR: Za njezinu se prethodnicu ne može baš reći da je hit. Prodano ih je tek 35. Mislite li da će nova ipak bolje proći?
Domenicali: Nova multistrada u usporedbi sa starom nema baš ništa zajedničko. Ime smo, unatoč sasvim drukčijem izgledu i tehnici, ostavili. Ipak, riječ je o izrazito svestranom motociklu.

MR: Zašto ste u putni motocikl ugradili sportski motor?
Domenicali: Želimo da vozači multistrade komotno putuju kamo god požele, ali da se u svakom trenutku mogu i povesti izuzetno oštro, sportski. Drugim riječima, isto kao na svim našim motociklima. Multistrada će biti pravi SUV među motociklima. Da, mislim da će na magistralnoj cesti biti iznimno brza.

MR: Koliku masu deklarirate?
Domenicali: Naš cilj je bio jasan - konstruirati najlakši motocikl u klasi. Sa svim tekućinama trebali bi biti osjetno ispod 220 kg. To bi, s obzirom na performanse, bio rekord.

MR: Spominjete cijenu od oko 15.000 eura. Ostajete li pri tome?
Domenicali: Cijena će u svakom slučaju biti pristupačna za jedan ducati. Nudit ćemo verzije s različitom opremom - ABS-om, sustavom kofera, varijantu S, kontrolu trakcije itd.

MR: Mislite li da će multistrada biti ozbiljna konkurencija BMW-u R 1200 GS-u?
Domenicali: Mislim da kraj GS-a na tržištu ima još mnogo prostora. Mi nismo željeli napraviti novi GS, već izraditi motocikl raspoznatljivog imidža i tehnike. Multistrada će zato i uspjeti na tržištu.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha V-max Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Yamaha XJ6 (2010.) Vespa PX 125/150 (2011.) Aprilia RS 125 Gilera Runner 50 SP Honda Crossrunner (2011.) Honda CBF 600 N BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR Honda VFR 1200 F Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- BMW G 650 GS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1300 GT 2009 Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 800 2003- Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Yamaha FJR1300 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Honda CBF125 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Aprilia shiver 750