Motorevija
PRETRAGA
2009-10-07 , Autor: Ines Brezovac
Bookmark and Share

Iako ih sreća nije poslužila u Magny Coursu, Luka Nervo i njegov menadžer Dragutin Pavlović smatraju da su mnogo naučili i napredovali



Na svojoj drugoj utrci u Europskom prvenstvu za klasu superstock 600 (u sklopu Svjetskog prvenstva u superbikeu) Luka Nervo nije imao tu sreću da je završi. Krenuo je borbeno sa 18. pozicije i počeo prelaziti vozače koji su bili ispred njega, ali je nakon prvih nekoliko zavoja izletio. Uspio se vratiti u utrku i nastaviti s borbom, no onda mu je u šikani pustila prednja guma. Iako se htio vratiti na stazu, vidio je da je ručica kočnice svijena te je već u prvom krugu njegova francuska utrka bila gotova.

Ipak, njegov menadžer Pavlović zadovoljan je sakupljenim iskustvom i nada se boljem rezultatu u Portimau.

Luka Nervo, vozač



Već sam na kvalifikacijama pao jer mi je pustio prednji kotač. Prednji kraj mi je titrao pa su moj mehaničar Gigi [Aljinović] i mehaničar Donija Tate Pradite zajedno probali to riješiti. Otvrdnuli su prednji kraj i rekli su da je sad dobro pa sam probao izaći na stazu, ali taman kad sam počeo spuštati vrijeme, pao sam. Ipak je bilo pretvrdo.

Na slobodnom treningu sam se vozio tri kruga iza Gina Reae i u kvalifikacijama sam isto tražio nekog da idem za njim, ali nije bilo nikoga pa sam sam napravio vrijeme 1'48. Poboljšanje sam tražio na krivim mjestima – u zavojima koji su mi odgovarali bio sam brz, ali one koji su mi išli lošije nisam mogao popraviti. Nisam bio zadovoljan sa 18. mjestom, ali ipak je to dobro jer je samo dvije sekunde slabije od prvog.

U utrku sam dobro startao, probio sam se u gužvu, ali neki su se vozači dotaknuli, onaj ispred mene se digao pa sam i ja morao. Tada sam izletio, ali sam se uspio vratiti, a gume su bile od pijeska. Na ravnici sam onda prošao još dvojicu, ali opet se stvorila gužva. Na kočenju u šikani sam prešao još jednog vozača, a onda mi je pustila prednja guma, ne znam je li zbog pijeska ili sam dotaknuo pasicu. Trčao sam valjda pol' staze za motorom! Kad sam ga digao, htio sam se vratiti u utrku, ali se ručka kočnice svila prema dolje i nisam ju mogao popraviti. Nakon toga me bolio mali prst, ali na slikanju smo vidjeli da nije ništa.

Htio bih zahvaliti menadžeru i mehaničaru jer su dvije noći slagali motor do 3-4 ujutro i svom timu Extreme YZF Yamaha.

Dragutin Pavlović, menadžer

Sad je bio novi motor, nova staza, novo iskustvo. Ovaj smo put malo bolje pogodili set-up i bili smo zadovoljni, ali do toga smo došli s puno rada. Pogodili smo pritisak i mislim da svakako napredujemo, ali moramo izvući i pouke iz tog iskustva. U timu su zadovoljni s Lukinim napredovanjem i privikavanjem na situaciju, te kažu da se radi o velikom potencijalu. Nisu očekivali da Luka bude tako brz. On ne kalkulira i stalno pomiče granice. Idealno vrijeme koje bi dobio kada bi se zbrojila najbolja vremena iz svakog sektora bilo bi dovoljno za plasman između šestog i desetog mjesta.

U Portugalu očekujemo da bude treća sreća. Mislim da je najbolje pustiti stvari da idu svojim tokom. Znamo da može biti u bodovima, a dalje samo treba rad.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha V-max Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Piaggio beverly tourer 300ie Yamaha YZF-R125 Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Gilera Runner 50 SP Yamaha XJ6 (2010.) Vespa PX 125/150 (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Ducati Diavel (2011.) Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Honda VFR 1200 F Megelli sport 125 R Yamaha YZF-R6 2006-2007 BMW S 1000 RR Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. BMW G 650 GS (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 800 2003- Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FJR1300 Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Honda CBF125 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Aprilia shiver 750 Yamaha SR125 1997-