Motorevija
PRETRAGA
2009-05-03 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Motorevija
Bookmark and Share

Iako ste se prije kupnje detaljno informirali i proučili sve stavke, na duljem vas proputovanju oprema uvijek iznova iznenadi. Kaciga nolan N103 motorrad i čizme diadora avenue učinili su to u pozitivnom smislu



Tura od gotovo pet tisuća kilometara u pet dana značila je da se s odabirom moto opreme ne treba kockati. Specifikacije nove Nolanove flip-up kacige N103 motorrad te Diadorinih čizama avenue bile su obećavajuće, no tijekom putovanja ipak stiže trenutak istine kada na vidjelo izlaze svi nedostaci.

Naime, nolanica ih nije imala previše, čak suprotno, u mnogim je segmentima ugodno iznenadila. Primjerice, povećana buka svojstvena za taj tip kacige svedena je na prihvatljivu razinu, što na prethodnom modelu N102 nije bio slučaj. Očito je ugradnja sjenila u unutrašnjosti kacige bila odličan potez, a takvu ugodu pruža i unutrašnjost. Tako ni poslije desetosatne vožnje nije iritirala ni kožu ni lice te se uvijek osjećala ugodno.

Uz to, mehanizam za podizanje smješten je točno na sredini, s njime se upravlja bez problema i u debelim rukavicama, baš kao i s remenom za stezanje na bradi. No, u predjelu podbratka njegov oblik nešto jače pritišće, pa ga ne valja pretjerano stezati. Tijekom najjačih izljeva kiše nismo primijetili curenje vode kroz brtvila oko vizira ili kroz kanale za provjetravanje.

Osim toga, voda nije prodrla ni kroz vodonepropusnu membranu Diadorinih čizama. Iako mnogi za svoje proizvode tvrde da su vodnonepropusni, znamo da je to tako do prvog pljuska. Osim što su „diadorice“ u unutrašnjosti ostale suhima, one su i tijekom cjelodnevne uporabe pokazale iznimnu udobnost. Međutim, čini nam se da će tijekom ljetnih temperatura u njima ipak biti malo – prevruće.

Kaciga: Nolan N103 motorrad

Uvoznik: BIM, Draškovićeva 47/Maksimirska 56 Zagreb, telefon 01/4613-504, 01/2321-440, www.bim-bike.hr
Masa: 1700 do 1780 grama
Cijena: 2135 kn
Veličine: XXS do XXL

 vrlo čisto nasjeda i leži na glavi, unutrašnjost vrlo udobna, mehanizam remena za stezanje praktičan i precizan, forma unutrašnjosti prilagođena i za nošenje s naočalama, kvalitetna završna obrada i lakiranje, sjenilo precizno pokriva oči, dobra zaštita od ulaska vjetra u predjelu brade, laka izmjena vizira

 teško spuštanje sjenila, pritisak mehanizma za kopčanje u predjelu podbratka

Zaključak
: N103 Motorrad je flip-up kaciga koja je u odnosu na prethodni model bolja u svim segmentima. Poseban napredak vidljiv je u segmentu završne obrade, kao i u sustavu sjenila koji je sada ugrađen u unutrašnjosti kacige. Ovo posljednje utjecalo je i na smanjenje buke u vožnji te poboljšanje aerodinamike


Čizme: Diadora avenue


Uvoznik: BIM, Draškovićeva 47/Maksimirska 56 Zagreb, telefon 01/4613-504, 01/2321-440, www.bim-bike.hr
Boje: crna
Materijal: koža
Vodonepropusne: da
Veličine: 35 do 50
Cijena: 793 kn

 izuzetno udobne, uistinu vodo- i vjetronepropusne, povoljna cijena

 slaba propusnost membrane za toplijeg vremena






Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Kawasaki VN 900 Classic Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Gilera Runner 50 SP BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Yamaha YZF-R6 2006-2007 KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Suzuki DL1000 V-Strom Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)