Motorevija
PRETRAGA
2009-06-02 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Motorevija
Bookmark and Share

Primjerak Motorevije koji je upravo izašao na kioscima, jubilarni je 50. od travnja 2005. godine, kada se Motorevija, kao hrvatsko izdanje renomiranog njemačkog časopisa Motorrad, pojavila na našem tržištu



Iako nismo u braku i ne slavimo zlatni pir, redakcija Motorevije vama, svojim čitateljima, svejedno čestita 50. broj Motorevije. Da se nije rodila ta iznimna uzajamna „kemija“ među nama - brojka 50 bila bi nedostižna. Ovako, uz kvalitetno čitateljstvo s kojim je užitak komunicirati, lako je stvarati specijalizirani časopis.

Modele skutera i motocikala na našim stranicama teško je i prebrojiti, a samo za one sklone vođenju točnije evidencije navodimo podatak da je Motorevija, kao hrvatski časopis i inačica svjetski poznatog njemačkog Motorrada, startala s brojem 01 u travnju 2005. godine. Od tada pa do broja koji držite u rukama prošlo je četiri godine i 49 mjesečnih izdanja.

Zasnovana na načelima stručnosti, objektivnosti i novinarskoj etici, Motorevija je na našim prostorima ponudila specijalizirane testove poput velikih europskih usporednih testova s relevantnim vozačima sa svjetske natjecateljske scene, provjerenim mjerenjima performansi i konkretnog učinka pojedinog motocikla na cesti ili stazi.

Također, testovi izdržljivosti motocikala i skutera na 100.000, 50.000 i 25.000 km neiscrpan su izvor informacija o motociklu tijekom njegova životnog vijeka. U svakoj Motoreviji mogli ste pročitati barem jedan, a sukus tog iznimno vrijednog materijala ugrađen je u jedinstveni Motorevijin proizvod na našem tržištu - Vodič za kupnju rabljenih motocikala, koji kao specijalno izdanje izlazi jednom godišnje. Uz tekstove vezane za motocikle, nudili smo vam važne savjete, putopise, prerade, sportske teme, događanja te sve što obilježava moto svijet i ljude koji ga žive.
 
Vaša podrška potaknula nas je i na korak dalje, pa je 1. svibnja ove godine Motorevijina internetska stranica www.motorevija.com.hr postala operativna, kao jedinstvena moto stranica na ovim prostorima. Na njoj možete pronaći više od 100 Motorevijinih testova, usporednih testova, testova izdržljivosti, savjeta, fotografija i mnogočega drugoga. Najvažnije od svega, internetska stranica omogućuje nam da izravnije komuniciramo i zajednički uređujemo Motoreviju u budućnosti, te da aktualnosti brže proslijedimo do vas.

Stoga vas uz ovu čestitku pozivamo da svoje mišljenje i želje i dalje dijelite s nama. Sto ljudi, sto ćudi - kaže stara narodna, a mi možemo dodati da je vrlo teško uvijek zadovoljiti želje svakog čitatelja. Zbog želje da ono što čitate u Motoreviji bude što šireg spektra, predlažite nam teme o kojima želite čitati, a mi ćemo i dalje davati svoj maksimum. Nadamo se da ćemo tako zajedno uživati u još barem sljedećih 50 izdanja.

Čestitamo vam zlatnih 50, bez vas to ne bismo uspjeli!





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha V-max Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) KTM 690 Duke Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha YZF-R125 Honda Crossrunner (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CBF 600 N Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Gilera Runner 50 SP BMW K 1600 GT (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Nexus 300 i.e. Honda CBR 125 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Honda VFR 1200 F Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha TDM850 1996- Kawasaki KLR650 / R BMW R1200GS 2007 Hyosung GT 250 R Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBR 250 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)