Motorevija
PRETRAGA
2009-06-02 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Motorevija
Bookmark and Share

Primjerak Motorevije koji je upravo izašao na kioscima, jubilarni je 50. od travnja 2005. godine, kada se Motorevija, kao hrvatsko izdanje renomiranog njemačkog časopisa Motorrad, pojavila na našem tržištu



Iako nismo u braku i ne slavimo zlatni pir, redakcija Motorevije vama, svojim čitateljima, svejedno čestita 50. broj Motorevije. Da se nije rodila ta iznimna uzajamna „kemija“ među nama - brojka 50 bila bi nedostižna. Ovako, uz kvalitetno čitateljstvo s kojim je užitak komunicirati, lako je stvarati specijalizirani časopis.

Modele skutera i motocikala na našim stranicama teško je i prebrojiti, a samo za one sklone vođenju točnije evidencije navodimo podatak da je Motorevija, kao hrvatski časopis i inačica svjetski poznatog njemačkog Motorrada, startala s brojem 01 u travnju 2005. godine. Od tada pa do broja koji držite u rukama prošlo je četiri godine i 49 mjesečnih izdanja.

Zasnovana na načelima stručnosti, objektivnosti i novinarskoj etici, Motorevija je na našim prostorima ponudila specijalizirane testove poput velikih europskih usporednih testova s relevantnim vozačima sa svjetske natjecateljske scene, provjerenim mjerenjima performansi i konkretnog učinka pojedinog motocikla na cesti ili stazi.

Također, testovi izdržljivosti motocikala i skutera na 100.000, 50.000 i 25.000 km neiscrpan su izvor informacija o motociklu tijekom njegova životnog vijeka. U svakoj Motoreviji mogli ste pročitati barem jedan, a sukus tog iznimno vrijednog materijala ugrađen je u jedinstveni Motorevijin proizvod na našem tržištu - Vodič za kupnju rabljenih motocikala, koji kao specijalno izdanje izlazi jednom godišnje. Uz tekstove vezane za motocikle, nudili smo vam važne savjete, putopise, prerade, sportske teme, događanja te sve što obilježava moto svijet i ljude koji ga žive.
 
Vaša podrška potaknula nas je i na korak dalje, pa je 1. svibnja ove godine Motorevijina internetska stranica www.motorevija.com.hr postala operativna, kao jedinstvena moto stranica na ovim prostorima. Na njoj možete pronaći više od 100 Motorevijinih testova, usporednih testova, testova izdržljivosti, savjeta, fotografija i mnogočega drugoga. Najvažnije od svega, internetska stranica omogućuje nam da izravnije komuniciramo i zajednički uređujemo Motoreviju u budućnosti, te da aktualnosti brže proslijedimo do vas.

Stoga vas uz ovu čestitku pozivamo da svoje mišljenje i želje i dalje dijelite s nama. Sto ljudi, sto ćudi - kaže stara narodna, a mi možemo dodati da je vrlo teško uvijek zadovoljiti želje svakog čitatelja. Zbog želje da ono što čitate u Motoreviji bude što šireg spektra, predlažite nam teme o kojima želite čitati, a mi ćemo i dalje davati svoj maksimum. Nadamo se da ćemo tako zajedno uživati u još barem sljedećih 50 izdanja.

Čestitamo vam zlatnih 50, bez vas to ne bismo uspjeli!





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha V-max Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha XT660X BMW K 1600 GTL (2011.) KTM 690 Duke Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Yamaha XJ6 (2010.) Gilera Runner 50 SP Vespa PX 125/150 (2011.) Aprilia RS 125 Honda CBF 600 N Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Ducati Diavel (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R Honda VFR 1200 F BMW S 1000 RR Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Yamaha YZF-R6 2006-2007 BMW G 650 GS (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 800 2003- Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FJR1300 Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Honda CBF125 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Aprilia shiver 750