Motorevija
PRETRAGA
2024-07-09 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Južna magistrala 17 u Šibeniku odnedavno je postala impresivni prodajno-servisni centar motocikala marke KTM, Husqvarna, GasGas i CF Moto. Uz to, bogat je izbor ATV-a, kao i moto opreme



Pravim je znalcima 'Moto Bean' dobro poznat. Moto salon i servis iz Brodarice, nedaleko Šibenika, mnogi pamte kao aktivne sudionike moto sport natjecanja u Hrvata (prvenstvo u brzinskom motociklizmu, supermotu i enduru), a neki su kod njih redovno kupovali i održavali motocikle i skutere marke Aprilia i KTM. No, Moto Bean se ovog proljeća iz Brodarice preselio na novu adresu – Južna magistrala 17 u Šibeniku. Reprezentativni prostor veličine je 500 m2, uređen je po korporativnim standardima a uključuje prodajni salon i servis. U njemu možete razgledati motocikle marke KTM, Husqvarna, GasGas i CF Moto. Potonja marka uključuje i ponudu ATV-a, tu je i moto oprema raznih brendova, tako da je izložbeni prostor prilično gusto popunjen. Uz to, uskoro bi mogla stići i MV Agusta.



Dugogodišnji poslovni partner Motorevije i vlasnik Moto Beana - Zlatko Spahija - proveo nas je kroz novi prostor, a prilikom našeg posjeta nije skidao osmijeh s lica. "Ovo je potpuno nova priča. Novi uvoznik KTM-grupe za Hrvatsku, novoosnovana tvrtka ATH Moto Sport, je podružnica velike rumunjske tvrtke 'Authentic Spirit'. Riječ je tvrtki koja vrlo uspješno zastupa marku CF Moto u Rumunjskoj, Mađarskoj, Sloveniji, Bugarskoj i Ukrajini te KTM u Rumunjskoj i Moldaviji. U Hrvatskoj su pak zaduženi za kompletan 'paket' KTM-grupe, u koji bi se u skorašnje vrijeme trebala uključiti i MV Agusta." – otkriva nam Spahija.



Pojednostavljeno, ATH Moto Sport i Moto Bean su ušli u neku vrstu 'združenog projekta'. Naravno, zanimalo nas je kako je došlo do ove velike promjene - "Ušli smo u izravnu suradnju s novim uvoznikom ATH Moto Sport koji je tražio kvalitetne partnere za nastavak suradnje i širenje posla. Suradnja je ostvarena kroz prodaju vozila i rezervnih dijelova, originalne i aftermarket opreme a Moto Bean osigurava servisnu podršku za sve brendove, ali i za brojne druge marke motocikala." - ponosno će Spahija.



No, Šibenik je tek prvi u nizu projekata koji je zamislio ATH Moto Sport. Naime, slične prodajne centre u skorašnje vrijeme planiraju otvoriti u Osijeku i Zagrebu, te vrlo vjerojatno u još nekim većim gradovima. Naravno, kada je u pitanju novi uvoznik bilo koje marke vozila, odmah se postavlja pitanje – kako će to utjecati na domaće kupce, opskrbu rezervnih dijelova i kvalitetu usluge? Spahija ima sve odgovore - "Iza KTM-grupe u Hrvatskoj stoji ozbiljan kapital i ozbiljna tvrtka. Pristup kupcima i kvaliteta usluge će se u potpunosti mijenjati, naravno nabolje. Vidite i sami koliki je broj vozila izložen u salonu, to do sada nigdje niste imali prilike vidjeti kada je KTM-grupa u pitanju.

Nadalje, već smo spomenuli otvaranje novih prodajnih mjesta i servisa čime će Hrvatska biti jako dobro pokrivena. Isporuka rezervnih dijelova se nakon koronakrize stabilizirala, potrošni materijal i velik broj dijelova već imamo na stanju, dok se na specifične dijelove koji se naručuju čeka oko 15 dana. Motori kod nas stižu direktno iz Austrije, tako da niti tu nema problema. Kada se otvori centar u Zagrebu, tada će tamo biti centralno skladište za Hrvatsku, kako za motocikle tako i za rezervne dijelove, što bi još trebalo ubrzati cijeli proces.

 

Također, aktivno se radi na podizanju usluge produljenog jamstva, značajno se povećava broj testnih vozila za kupce, organizirat ćemo promo vožnje i predstavljanje novih modela. Uz to, uveli smo prodajne akcije 'black friday' i 'white friday' s vrlo ozbiljnim popustima, a koje su imale prilično dobar odaziv prošle godine. Da zaključim, riječ je o krajnje ozbiljnom pristupu kakav do sada niti jedan hrvatski uvoznik KTM-a nije imao."

Razgovarali smo i o strogim standardima za servisere tj. mehaničare, školovanjima koja organizira KTM - "Sigurno će se morati povećati broj servisera u budućnosti za marke koje zastupamo, jer će i vozila biti sve više. Olakotna okolnost je što svi naši brendovi dijele tehničku platformu, pa se sve skupa može brže 'pohvatati'. Uglavnom, našim kupcima i korisnicima ćemo osigurati najveću moguću kvalitetu usluge."



Budući da je u vrijeme našeg posjeta sezona već bila u punom jeku, zanimalo nas je što kupci najviše traže i koji modeli pobuđuju najveći interes. "Možda je malo čudno s obzirom na kupovnu moć Hrvata, no mi najbolje prodajemo KTM Super Adventure 1290 S i R. Dakle, najskuplji model kod nas je ujedno - najprodavaniji model! Istaknuo bi još i KTM Adventure 790, koji je cjenovno interesantno pozicioniran. Zapravo, kad sumiram, adventure motocikli su najtraženija roba i u tom segmentu bilježimo najbolje prodajne rezultate. Husqvarna Norden 901 je također bila vrlo tražena, imali smo jako dobru cijenu i to su kupci prepoznali. Pogotovo se to odnosi na ovu opremljeniju verziju Expedition.

 

Ipak, u ovih 20 i više godina, koliko se bavim motociklima, nisam zabilježio takav interes kupaca kao za CF Moto 450 MT ! Nevjerojatno je koliko smo upita imali za taj motocikl, masa kupaca je uplatila akontaciju bez da je motocikl uopće vidjela a kamoli provozala. Cijena od 6290 eura do registracije je vrlo atraktivna, i siguran sam da će to biti najprodavaniji model unutar naše grupacije ove godine, a sigurno će pronaći i put među top 10 najprodavanijih modela u Hrvatskoj. Zaključno, jako dobro prodajemo i sve modela ATV-a."



Da, generalno u Europi vlada pomama za modelom MT 450, pa ostaje samo pitanje – hoće li ih biti dovoljno za sve? Spahija je i tu optimističan, te kao ključ za dostatne količine ovog modela navodi vrlo dobar odnos uvoznika s CF Motom u Kini. Vrijeme će vrlo brzo pokazati je li bio u pravu, a uskoro bi se trebali uvjeriti i koliko je zaista dobar MT 450. Naime, test je već dogovoren.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera Runner 50 SP Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Piaggio beverly tourer 300ie Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Yamaha YZF-R6 2006-2007 Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Aprilia shiver 750 Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Kawasaki KLR650 / R