Motorevija
PRETRAGA
2009-10-20 , Autor: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Kod nijednog proizvođača moto opreme spoj sigurnosti i trendovskog izgleda ne funkcionira uspješnije. Dainese nas je u Vicenzi ekskluzivno ugostio te nam predstavio modele za 2010. godinu



„Pad prodaje motocikala i opreme na talijanskom tržištu primijetili smo u prvoj polovici ove godine. Shvatili smo da se moramo konsolidirati, napraviti plan koji će definirati nove ciljeve i prioritete te prionuti na posao“ – govori Giordano Vechiet, Daineseov produkt menadžer opreme za motocikliste.

Inače, Dainese slovi kao jedan od najinovativnijih proizvođača moto opreme. Već godinama ta tvrtka iz Vicenze usmjerava sigurnosne i modne trendove, i to ne samo u segmentu moto opreme, već i za skijanje.

„Akcijski plan“, kako su ga u Daineseu nazvali, uključuje bolju suradnju s ovlaštenom prodajnom mrežom, veće ulaganje u odjel istraživanja i razvoja (R&D) te nastavak ulaganja u moto sport.

Također, za svaku je pohvalu da je Dainese jedan od rijetkih proizvođača u moto industriji koji je uvidio ozbiljnost situacije. Vodeći se znanstvenim načelom poznatim iz medicine koje kaže: „Ne činite li ništa, stanje pacijenta će se pogoršati!“, pripremili su niz mjera kojima je primarni cilj povećanje tržišnog udjela u prodaji moto opreme, ali i širenje na nove segmente.
 
Kao ključne vodilje povećanja ulaganja u odjel R&D navode se sljedeći projekti - sustav D-tec, D-air, aprosys i razvijanje novih termoizolacijskih materijala. Evo i glavnih smjernica kolekcije za 2010. godinu



D-tec ili koncept čovjek-stroj
U ovom je slučaju čovjek stroj, a njegova je odjeća karoserija. Vozač i motocikl predstavljaju jednu cjelinu u kojoj se stilski detalji odjeće preklapaju s bojama i materijalima na motociklu. Tako sami materijali postaju grafika – primjerice karbon ili titan na moto opremi (protektori na ramenima i laktovima, dugmadi i drugo..) Argument čovjek-stroj dolazi do izražaja u dvjema glavnim crtama vodiljama – „mineral“ za kacige te „fluid“ za odjeću. Fluid je inspiriran konceptom dinamike i zraka te dekoracijama koje naglašavaju kretanje. Kacige „mineral“ su ukrašene metalnim bojama te uvelike pridonose plemenitosti, sjaju i dinamici.

Heritage – veličanje kulta motocikla
Kolekcija „vintage“ je u duhu retro vremena. Dainese je zahvaljujući golemoj tradiciji i iskustvu ideje vukao iz kolekcija u kojima je odijevao neke od legendarnih trkaća. Kolekcija, nema dvojbe, veliča kult motocikla.

Art of motorcycle – umjetnost kroz modu i sigurnost
Urbana kolekcija koja naglašava modne detalje. Obrada kože je ekstravagantna, a izbor boja upečatljiv. Detalji su izvedeni u sljedećim bojama - zlatna, magnezij, titan, aluminij i bijela.

Iako je kolekcija izuzetno trendovska i pomodna, sigurnost nije zapostavljena. Štitnici, dobro skriveni od vanjskih pogleda, sastavni su dio opreme, a unutrašnje membrane i novi materijali trebali bi zimi štititi od hladnoće.

Zaključak
Kada u završnom govoru produkt menadžer naglasi da su kolekcijom za 2010. željeli privući i kupce koji nužno ne voze motor, sve je jasno. Dainese, koji slovi za „pionira“ uvođenja casual stila u moto branšu, svoju priliku u sljedećoj sezoni, između ostalog, vidi i u proširivanju kruga kupaca. Stoga nije slučajno da su najčešće boje njihovog asortimana – siva, crna, bijela, jarko crvena, narančasta te ljubičasta. Dakle, upravo one koje dominiraju gotovo svim nadolazećim modnim kolekcijama.

MODELI

Full metal pro
Kako proizvesti rukavicu koja je u isto vrijeme sigurna, atraktivna, a uz to i udobna? Iskustva su stjecana dugotrajno, u vrhunskom moto sportu, a za izradu rukavica full metal pro korišteni su vrhunski materijali poput kevlara, titana i ugljičnih vlakana.

















Laguna seca pro
Kombinezon koji u Daineseu definiraju kao spoj inovacije i funkcionalnosti. Odlikuje ga moderan i esencijalan dizajn, koža D-skin, aluminijski protektori na ramenima te vezani protektori u predjelu laktova, koljena i potkoljenice.



































Tulua

Cipela za sve koji traže originalan i moderan dizajn za svakodnevnu upotrebu, no bez kompromisa oko sigurnosti i praktičnosti. Sa strane su umeci od kompozitnog materijala, sprijeda pojačanje TPU, a izvana reflektirajući umeci. Komfor i prozračnost osiguravaju perforirana kravlja koža, tkanina D-stone te mrežasta podstava.









Delmar - NOVO
Jednostavnog, no agresivnog dizajna, ta je jakna posvećena natjecateljima. Izrađena je od kože D-skin i nudi visoke performanse. Zaštitu osiguravaju titanski umeci, fiksni kompozitni štitnici te džep G-tipa za leđni protektor. Temperaturu tijela reguliraju usisi zraka na prsima i leđima, pjenasta podstava 3D te perforacija. Slobodu pokreta omogućuju potpora za vrat neck 5 te rastezljivi umeci na rukavima i leđima.















Steven D-dry - NOVO
Urbani stil nailazi na funkcionalnost i komfor. Jakna steven odlikuje se malom masom, detaljnom termoizolacijom te vodonepropusnom membranom D-dry. Otvori za ventilaciju su ugrađeni na ramena, a spajanjem na hlače postaju dio touring kompleta. Pojedini detalji izrađeni su od eloksiranog aluminija.

















Jerico GT X goretex - NOVO

Čak i najzahtjevniji vozači koje ni loše vrijeme ne sprečava da putuju, bit će iznimno zadovoljni tim rukavicama. Pojačani umeci techno nalaze se na zapešćima, a smolasti umeci na zglobovima prstiju. Zaštita protiv deformacije malog prsta (distortion control) i vrpca za stezanje također su ugrađeni, a unutrašnjost ima toplinsku izolaciju primaloft.















Kiffa D-dry lady - NOVO
Iz ženske kolekcije izdvajamo touring jaknu namijenjenu dinamičnim i zahtjevnim damama. Udobnosti i sigurnosti pridonose napredna rješenja - vodonepropustan vanjski materijal D-dry, skidivi kompozitni štitnici na ramenima i laktovima, džep za leđni protektor G1-tipa te mogućnost spajanja jakne s hlačama i podešavanja veličine na struku, vratu i donjem dijelu ruke. Šlag na tortu dodaju aluminijski detalji.
























Billy
Sport touring jakna izrađena je od cordure koju karakterizira sustav provjetravanja sličan onom na kacigama. Zahvaljujući otvorima na ramenima zrak različitim kanalima struji kroz cijelu unutrašnjost jakne. Podešenja na rukama i leđima te na ovratniku omogućuju izvrsno prianjanje uz tijelo, a u predjelu leđa je i priprema za G-protektor.
















San pelle - NOVO
U Daineseu govore da je njezina funkcija poput karoserije automobila - zaštita vozača. Boje su - radi što bolje uočljivosti vozača - vrlo jarke, protektori na ramenima izrađeni su od aluminija, a koža D-skin omogućuje komfor i osjećaj slobode kretanja tijela.























Prednosti i nedostaci kolekcije 2010.

+

Jakne su male mase, ugodne forme i s velikim mogućnostima individualnog podešavanja.

Boje su vrlo atraktivne, uočljive, a nisu pretjerano šarolike. Razbijaju uobičajenu crnu izvedbu.

Velika pozornost posvećena je sigurnosti. Prednji štit na „oklopu“ thorax sada je izrađen od jednog dijela i apsorbira veću količinu energije.

Hrvatski uvoznik za Dainese - „Novema nova“ (www.novema-nova.hr) najavila je dostupnost kolekcije za 2010. već od studenog ove godine. Najavljene su cijene koje su u rangu talijanskih.

 -

Kacige DA 540 su cjenovno znatno iznad konkurencije

Naglašeni casual stil neće oduševiti sve motocikliste





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Aprilia shiver 750 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda XL650V Transalp Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.