Motorevija
PRETRAGA
2012-10-10 , Autor: Ines, Slike: Aprilia, Suomy
Bookmark and Share

Utrka na stazi u Magny Coursu donijela je potpuni trijumf za Maxa Biaggia i Apriliju

Max Biaggi osvojio je šesti naslov prvaka u svojoj izvrsnoj karijeri, dok se Aprilia s modelom RSV4 ponovno dokazuje kao najbolji konstruktor prvenstva WSBK. Taj uspjeh potvrđuje i osvojeno prvo mjesto Aprilia Racing Teama u poretku natjecateljskih timova. 

Novi prvak Svjetskog prvenstva u Superbikeu Max Biaggi

Ovo nije bio jednostavan vikend: Max se morao boriti do zadnjeg zavoja kako bi osvojio naslov svjetskog prvaka. Od samog početka bilo je jasno da vikend na stazi u Magny Coursu neće biti jednostavan. Vrijeme i sudbina promijenili su stanje u ukupnom poretku, što je svim motociklističkim entuzijastima pružilo napeto završno kolo sezone. Dvije utrke koje će zasigurno ostati u sjećanju svih fanova, budući da je naslov prvaka bio neizvjestan sve do samog kraja posljednje utrke sezone. Kiša koja je padala tijekom cijele noći učinila je stazu skliskom, što je Max Biaggi skupo platio padom u petom krugu prve utrke.

Proslava naslova nakon napete završnice u Francuskoj

Max je pokušao uspraviti svoj RSV4 nakon pada, ali uzalud, budući da su oštećenja na motociklu bila prevelika. Mehaničari Aprilia Racing Teama su, kao i uvijek, dali sve od sebe i sastavili motocikl kako bi Max Biaggi mogao obraniti svoju prednost u drugoj utrci. Prva utrka pogodovala je najbližim rivalima Maxa Biaggia koji su opasno smanjili zaostatak za njim. Završivši prvu utrku na trećem mjestu Sykes je smanjio zaostatak na 14,5 bodova, a Melandri je osvojenim drugim mjestom smanjio zaostatak na 18,5 bodova.

Usprkos raznim problemima na Magny-Coursu Gusar je ipak postao prvakom

Takvim se stanjem bodova ušlo u utrku koja je bila odlučujuća za osvajanje naslova prvaka. Sykes je odmah nakon starta preuzeo vodstvo i pokazao da mu je pobjeda nadohvat ruke, što je obavezalo Biaggia da osvoji barem peto mjesto kako bi zadržao minimalnu prednost u ukupnom poretku. Biaggi se za peto mjesto morao boriti s dva ducatija koje su vozili Checa i Giugliano, a njime je zadržao prednost od 0,5 boda u ukupnom poretku, što mu je osiguralo i naslov prvaka. Ova će se sezona pamtiti kao jedna od najuzbudljivijih, najizjednačenijih i najžešćih u povijesti Superbikea. 

Vjerni navijači iz Biaggijevog fan cluba

Max Biaggi: „Ovo je četvrti naslov prvaka, od ukupno šest naslova, koji sam osvojio u zadnjoj utrci. Očito volim izazove! U sezoni 2012. bilo je, blago rečeno, tijesno. Počeli smo dobro na Phillip Islandu nakon kompletne obnove tima, ali imali smo i nekoliko teških trenutaka. Definitivno smo puno radili za osvajanje naslova i mislim da mi je zato pobjeda još slađa. Htio bih zahvaliti timu, Apriliji i Piaggio Grupi, od generalnog direktora Colaninna do posljednjeg radnika, jer moja je pobjeda rezultat rada ove velike talijanske tvrtke. Htio bih zahvaliti i svojoj obitelji, svojoj djevojci Eleonori, svojoj djeci i uvijek prisutnom Marinu Laghiju.“ 

Šesti naslov u karijeri za Maxa - četiri u Moto GP-u te dva u Superbikeu

Gigi Dall'Igna, tehnički i sportski direktor odjela Aprilia Racing: „Pobjeđivanje je uvijek nešto posebno, ali ovakva pobjeda na svjetskom prvenstvu, u zadnjem zavoju zadnje utrke, još je uzbudljivija. Pohvale Maxu koji se borio tijekom cijelog prvenstva, osvajao važne bodove i ostvarivao fantastične pobjede, što nas je dovelo do dvostrukog naslova prvaka. Aprilijin naslov prvaka među konstruktorima, ostvaren i uz pomoć Lavertyja, nagrada je za cijelu grupaciju i trkaći odjel koji su ponos talijanske tehnologije. Pohvalio bih i naše rivale koji su, nikad brojniji i jači, učinili ishod ovog prvenstva neizvjesnim sve do posljednjeg trena.“ 





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1600 GT (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.