Motorevija
PRETRAGA
2014-11-06 , Autor: Ante Radić, Slike: Ante Radić
Bookmark and Share

Ovogodišnje izdanje najznačajnijeg motociklističkog sajma u znaku je sportskih motocikala, te kao i uvijek – atraktivnih hostesa

Dvjesto konja kao dobar dan! Rečenica je to koja najkraće opisuje aktualni trend među sportskim motociklima, gdje se serijski primjerci nerijetko diče omjerom snage i mase 1 KS:1 kg. Da, ono o čemu se godinama sanjalo, postalo je stvarnost! Cestovno homologirani superbikeovi redom razvijaju 200 KS, a čak i s punim spremnicima goriva masu zadržavaju ispod 200 kg.



Milanska EICMA ove godine bilježi 100. obljetnicu i odmah možemo reći kako sjaja i blještavila nije nedostajalo. Ipak, sajam Intermot u Kolnu malo je razvodnio cijelu priču, jer su proizvođači na toj bijenalnoj priredbi, održanoj mjesec dana ranije, već otkrili dobar dio noviteta. No, EICMA Milano ima osjetno veći značaj, pa su i ovdje proizvođači predstavili svoje 'aseve iz rukava'. Kao glavu zvijezdu sajma tako smo doživjeli novu Yamahu R1 s 200 KS i mokrih 199 kg, oko koje se i stvaralo najviše gužve.









Novi BMW S 1000 RR već je predstavljen ranije na Intermotu, a njegovih 199 KS prati nova Aprilia RSV4 RR s 201 KS, a svjetlo dana pod milanskim je reflektorima ugledala i cestovna verzija Kawasakija H2, koji potpomognut kompresorom također razvija 200 KS, odnosno čak 210 uz sustav Ram Air. I Ducati je otišao korak dalje, predstavivši osnaženi 1299 Panigale s 205 KS. Honda nije predstavila serijsku inačicu, već prototip cestovnog modela RC213V-S, a Suzuki je svoj GSX-R 1000, snažan 185 KS, konačno opremio ABS-om.





Osim u sportskom segmentu, nekoliko iznenađenja odnosilo se i na segment adventure motocikala. Veliko je zanimanje tako privukla nova Honda Africa Twin, međutim, i ovdje nije riječ o serijskom primjerku, ali vjerujemo kako na taj trenutak nećemo dugo čekati. Do tada će apetite zadovoljiti novi VFR 800 X Crossrunner. Nadalje, austrijski je KTM predstavio 'ulazni' model 1050 Adventure snažan 95 KS, koji bi trebao osvajati i primamljivom cijenom.





Zanimljivih je noviteta bilo i u sport-touring segmentu, BMW je predstavio S 1000 XR, kojeg pogoni redni četverocilindraš od 160 KS. Izravni je to konkurent nove Ducati Multistrade, koja zahvaljujući sustavu varijabilnog razvoda ventila također razvija 160 KS.

Kao zaštitni znak sajma EICMA Milano, uvijek volimo istaknuti atraktivne hostese, koje su se nalazile baš na svakom koraku. Ljepotice su dodatno podizale atmosferu, koja je na momente bila i - vrlo vruća. U nastavku smo probrali one najatraktivnije...















... a do sljedećeg broja Motorevije, koji izlazi 5. prosinca, neke ćemo novitete već isprobati na cesti, a vrlo brzo će uslijediti i prvi usporedni testovi, koji će otkriti pravo stanje stvari među izravnim konkurentima. Pozdrav iz Milana!











Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Gilera Runner 50 SP Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie Honda CBF 600 N BMW K 1600 GTL (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1600 GT (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Aprilia shiver 750 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.