Članak | EICMA 2018: Yamaha noviteti
Ténéré 700 izazvao je golem interes publike no bio je to zapravo i jedini pravi novitet iz Iwate predstavljen u Milanu
Yamaha Ténéré 700
Ténéré je kao studija u sklopu promo turneje World-Raid već obišla svijet. Yamahin enduro srednje klase sprijeda ima 21-colni kotač a pokreće ga paralelni twin poznat iz MT-07 i Tracera 700. U prodajnim salonima će se naći tek u drugoj polovici 2019.
Tehnički podaci
Paralelni twin, 689 ccm, 54,0 kW (73 KS) pri 9000 o/min, 68 Nm pri 6500 o/min, čelični okvir, prednja vilica upside-down, visina sjedala 820 mm, gume 90/90 R 21; 150/70 R 18, masa sa svim tekućinama -, spremnik goriva 16,0 litara
Yamaha X-Max 300/400
Yamaha će X-Max 300 i 400 ponuditi u još atraktivnijem ruhu - u izvedbi 'Iron max'. Sjedalo s naslonom, aluminijski stajni oslonci, tonirano stražnje svjetlo te kokpit ukrašen aluminijskim i kožnim finesama su detalji koji čine razliku u odnosu na standardnu izvedbu X-Maxa.
Tehnički podaci
Monocilindrik, 292 ccm, 20,6 kW (28 KS) pri 7250 o/min, 29 Nm pri 5750 o/min, čelični cjevasti okvir, prednja klasična vilica, visina sjedala 770 mm, gume 120/70-15; 140/70-14, masa sa svim tekućinama 179 kg, spremnik goriva 13,0 litara
Yamaha Niken GT
Kontroverzno Yamahino vozilo na tri kotača i dalje izaziva niz polemika i rasprava. Yamaha je u Milanu predstavila GT-izvedbu koja serijski nudi povišeno vjetrobransko staklo, komforno sjedalo, utičnicu i set kofera.
Tehnički podaci
Trocilindarski redni, 847 ccm, 84,6 kW (115 KS) pri 10.000 o/min, 88 Nm pri 8500 o/min, čelične/aluminijske grede, sprijeda paralelogram i dvostruka upside-down vilica, visina sjedala 880 mm, gume 120/70 R 15; 190/55 R 17, masa sa svim tekućinama 268 kg, spremnik goriva 18,0 litara
Yamaha YZF-R1 GYTR
Pod kraticom GYTR krije se specijalni model natjecateljskog pedigrea, kojem izvrsno pristaje i pobjednička grafika 'Suzuka 8 hours'. Biti će proizvedeno svega 20 primjeraka, a namjena je isključivo za vožnju na trkaćoj stazi. Promjene i dorade su brojne, počevši od nove elektronike, zatim ovjesa (Öhlins FGRT 219 i TTX36 GP), podesivog amortizera upravljača i kompletnog ispušnog sustava Akrapovič Evolution 2, izrađenom od titana. Točne specifikacije još nisu deklarirane.
Yamaha XSR700 XTribute
Kao što i dodatak u nazivu nagoviješta, riječ je o posebnoj ediciji nastaloj u čast legendarnog endura XT 500, predstavljenog prije više od 40 godina. Nismo baš sigurni koliko jedan naked s dvocilindarskim motorom i prednjim kotačem od 17 cola ima dodirnih točaka s jednocilindarskim modelom koji se proslavio izvan asfalta, ali barem su boje dobro pogođene. Stvar spašavaju detalji poput guma grubljeg profila i harmonika na prednjim vilicama, a koliko ovo 'prerušavanje' ima smisla, procijenite sami.
Zajednica | Komentari