Motorevija
PRETRAGA
2025-11-07 , Autor: Ante Radić
Bookmark and Share

Novi crossover revitalizira V2 obujma 645 ccm koji je nedavno umirovljen s modelima SV 650 i V-Strom 650



Paleta Suzukijevih crossovera se širi, nakon velikog GSX-S 1000 GX stigao je i manji brat SV-7 GX. Logičan je to potez tvrtke iz Hamamatsua, premda su mogli i ranije zakoračiti u ovaj segment kojim dominiraju Yamaha Tracer 7, Kawasaki Versys 650 i slični. Budući da se umirovljeni V-Strom 650 dobro prodavao do samog kraja svojeg životnog ciklusa, možemo reći da je uvođenje modela SV-7 GX pravovremeno i to je u suštini nasljednik Stroma 650 koji prati nove tržišne trendove i stoji na 17 colnim kotačima, potpuno usmjeren na asfalt.

 

Osim što je legendarni V2 prilagođen na normu Euro5+, dobio je ride-by-wire gas s tri moda vožnje, kontrolu trakcije i quickshifter. Razvija 73,5 KS pri 8500 o/min i 64 Nm pri 6800 o/min, što je sasvim u okvirima klase, a dokazana pouzdanost pogonske jedinice dodatni je as u rukavu. Podsjetimo, V2 obujma 645 ccm proizvodi se od 1999. i na cestama ih je više od pola milijuna. Štoviše, koncepcija V2 je u današnje vrijeme postala rijetkost, što se može tumačiti kao dodatni motiv za kupnju za sve one koji žele bijeg od konfekcijskih rednih dvocilindarskih motora.



O cijenama još nema nikakvih konkretnih informacija, ali šuška se da bi mali GX trebao startati ispod 10.000 eura, što bi mu dalo veliki vjetar u leđa. Ako malo pogledamo cjenike, umirovljeni SV 650 na kojem se i temelji SV-7 GX, koštao je nešto više od 7000 eura, a primjerice Yamaha MT-07 košta 9000 eura, dok je Tracer 7 otprilike 2000 eura skuplji. Tom logikom, cijena od nekih 9000 eura prometnula bi ga u pravi tržišni hit, bez obzira što SV-7 GX nema upside-down prednju vilicu, radijalne kočne čeljusti i druge detalje na koje kupci polažu sve više pažnje.

 

Kao i kod velikog GX-a, prednja svjetla su LED tehnologiji (kao i ostala rasvjetna tijela), a zastarjeli LCD zaslon sada je zamijenjen 4,2-inčnim TFT-om u boji koji nudi više različitih prikaza i povezivost s mobilnim telefonom. Vjetrobran je podesiv u tri razine, a spremnik goriva od 17,4 litre osigurava pristojnu autonomiju, do 400 km. Visina sjedala je na 795 mm, a motocikl spreman za vožnju na vagi pokazuje 211 kg. Prednja vilica sa štapovima promjera 41 mm ne može se podešavati, dok je stražnji amortizer podesiv po prednaprezanju opruge u sedam stupnjeva. Prednji diskovi su promjera 290 mm, a kočne čeljusti su četveroklipne, što u kombinaciji sa stražnjim diskom od 240 mm osigurava solidnu zaustavnu moć.

 

Nadamo se da Suzukijev navod kako SV-7 GX stiže u prodajne salone "u drugoj polovici 2026." znači i početak komercijalizacije oko 1. lipnja, jer ako debelo zakasni, kao što je to bio slučaj s modelom DR-Z4, tada mu ni očekivano atraktivna cijena neće biti od velike pomoći.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera Runner 50 SP Gilera GP800 Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer Yamaha XT660X Yamaha YZF-R1 2009 KTM 690 Duke Yamaha XT 660 Z Ténéré Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda XL700V Transalp Honda CBR 600 F (2011.) KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda CBF 600 N Yamaha YZF-R125 Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha FJR 1300 AS Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Tuono V4 R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati Diavel (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki ZX-10R (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW S 1000 RR Kawasaki Ninja 250 R BMW K 1300 GT 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Megelli sport 125 R Honda VFR 800 2003- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FJR1300 Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Honda XL650V Transalp Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha TDM850 1996- BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Honda CBF 600 S Suzuki GSX-R 750 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 Aprilia Pegaso 650 I.E. MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLE500 2005- Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.)