Članak | EICMA 2025: Suzuki SV-7 GX s poznatim V-twinom
Novi crossover revitalizira V2 obujma 645 ccm koji je nedavno umirovljen s modelima SV 650 i V-Strom 650
Paleta Suzukijevih crossovera se širi, nakon velikog GSX-S 1000 GX stigao je i manji brat SV-7 GX. Logičan je to potez tvrtke iz Hamamatsua, premda su mogli i ranije zakoračiti u ovaj segment kojim dominiraju Yamaha Tracer 7, Kawasaki Versys 650 i slični. Budući da se umirovljeni V-Strom 650 dobro prodavao do samog kraja svojeg životnog ciklusa, možemo reći da je uvođenje modela SV-7 GX pravovremeno i to je u suštini nasljednik Stroma 650 koji prati nove tržišne trendove i stoji na 17 colnim kotačima, potpuno usmjeren na asfalt.
Osim što je legendarni V2 prilagođen na normu Euro5+, dobio je ride-by-wire gas s tri moda vožnje, kontrolu trakcije i quickshifter. Razvija 73,5 KS pri 8500 o/min i 64 Nm pri 6800 o/min, što je sasvim u okvirima klase, a dokazana pouzdanost pogonske jedinice dodatni je as u rukavu. Podsjetimo, V2 obujma 645 ccm proizvodi se od 1999. i na cestama ih je više od pola milijuna. Štoviše, koncepcija V2 je u današnje vrijeme postala rijetkost, što se može tumačiti kao dodatni motiv za kupnju za sve one koji žele bijeg od konfekcijskih rednih dvocilindarskih motora.
O cijenama još nema nikakvih konkretnih informacija, ali šuška se da bi mali GX trebao startati ispod 10.000 eura, što bi mu dalo veliki vjetar u leđa. Ako malo pogledamo cjenike, umirovljeni SV 650 na kojem se i temelji SV-7 GX, koštao je nešto više od 7000 eura, a primjerice Yamaha MT-07 košta 9000 eura, dok je Tracer 7 otprilike 2000 eura skuplji. Tom logikom, cijena od nekih 9000 eura prometnula bi ga u pravi tržišni hit, bez obzira što SV-7 GX nema upside-down prednju vilicu, radijalne kočne čeljusti i druge detalje na koje kupci polažu sve više pažnje.
Kao i kod velikog GX-a, prednja svjetla su LED tehnologiji (kao i ostala rasvjetna tijela), a zastarjeli LCD zaslon sada je zamijenjen 4,2-inčnim TFT-om u boji koji nudi više različitih prikaza i povezivost s mobilnim telefonom. Vjetrobran je podesiv u tri razine, a spremnik goriva od 17,4 litre osigurava pristojnu autonomiju, do 400 km. Visina sjedala je na 795 mm, a motocikl spreman za vožnju na vagi pokazuje 211 kg. Prednja vilica sa štapovima promjera 41 mm ne može se podešavati, dok je stražnji amortizer podesiv po prednaprezanju opruge u sedam stupnjeva. Prednji diskovi su promjera 290 mm, a kočne čeljusti su četveroklipne, što u kombinaciji sa stražnjim diskom od 240 mm osigurava solidnu zaustavnu moć.
Nadamo se da Suzukijev navod kako SV-7 GX stiže u prodajne salone "u drugoj polovici 2026." znači i početak komercijalizacije oko 1. lipnja, jer ako debelo zakasni, kao što je to bio slučaj s modelom DR-Z4, tada mu ni očekivano atraktivna cijena neće biti od velike pomoći.
Zajednica | Komentari