Članak | EICMA 2025: Yamaha R7 i T-Max 25th Anniversary
Povodom 70. rođendana marke iz Iwate paleta sportaša dobila je nove grafike, a R7 je i tehnički dorađen
Osim što je paleta sportskih modela R125, R3, R7 i R9 ukrašena legendarnim crveno-bijelim grafikama po uzoru na kultni R7 iz 1999., aktualni R7 prošao je i kroz tehničke izmjene. I dalje ga pogoni CP2 obujma 689 ccm snage 72,5 KS pri 8750 o/min i 50 Nm pri 6500 o/min. Najveća je novost ugradnja šestosnog IMU-a koja donosi arsenal elektroničkih asistencija osjetljivih na kut nagiba motocikla, kao i kontrolu trakcije podesivu u tri stupnja te launch-control. Vlasnici nove R7 također mogu preko Yamahine aplikacije Y-Trac pratiti i analizirati telemetrijske podatke, pa čak i primati poruke iz boxa u stvarnom vremenu, dok kruže po trkaćoj pisti.
Mjenjač je revidiran i sada su promjene između prvog, drugog i trećeg stupnja prijenosa glatkije, a kut zupčanika u višim stupnjevima prijenosa također je modificiran, dok je dvosmjerni quickshifter doživio svoju treću generaciju. Također, okvir motocikla ima povećanu torzijsku čvrstoću, bez povećanja mase, dok je ovjes KYB kapacitetniji, što u kombinaciji s kovanim alu kotačima i gumama Bridgestone Battlax Hypersport S23 podiže dinamičke osobine na višu razinu.
Vozačka ergonomija modela R7 je također dorađena, visina sjedala je smanjena za 5 mm (na 830 mm), dok su oslonci nogu preuzeti s modela R1, što upućuje na još aktivniju poziciju sjedenja. Kokpit je opremljen 5-inčnim TFT-om i navigacijom putem Garmin StreetCrossa. Novi R7 očekujemo u prodajnim salonima početkom proljeća, a cijene zasad nisu poznate.
Spomenimo i kako je T-Max predstavljen u obljetničkom izdanju 25th Anniversary, koje slavi četvrt stoljeća Yamahinog sportskog skutera koji je definirao klasu. Nema sumnje da je njegov kolekcionarski potencijal izražen, posebice među entuzijastima sa splitskog područja.
Zajednica | Komentari