Promišljam o trkačima dok čekaju start utrke koja u Misanu ima 27 krugova - paklenih 27 krugova! Motocikli se dovoze na startnu poziciju, tlo se trese od buke, gledatelji na tribinama prate akciju. Franco i Pecco preuzimaju prve suputnike, raspored i procedura su precizno definirani. Suputnicima pomaže tim koji provjerava je li oprema ispravno postavljena. Stalno provjeravam je li kaciga na glavi, kao i rukavice.
Prije ulaska u prvu kombinaciju zavoja 'Variante del Parco', Franco usporava Desmosedici, snažno koči i 'roni' udesno. Duboko, još dublje. Gume se nevjerojatno dobro drže, Franco ubrzava na izlazu i opet smo na stražnjem kotaču. Prolazi brzi niz zavoja poznat kao 'Rio'. Dok tijelom pratim Franca, vidim samo dijelove staze uz rubnike, iako pokušavam gledati izlaze kako mi je savjetovano.
Dolazimo do kratkog pravca na čijem kraju slijedi oštro kočenje pred zavoj 'Quercia'. Osjećam umor u rukama, naporno je, grčevito se držim za ručke i dišem plitko. Na mene djeluju sile na koje nisam navikao, cijelo vrijeme se borim s njima. Pokušavam ne razmišljati. Prije zadnjeg ravnog dijela, prolazimo kroz dva desna zavoja 'Tramonta' i približavamo se Peccu sa suvozačem ispred nas. Ubrzanja iz zavoja su brutalna, pravac u 'Curvoneu', gdje dolazimo do 250 km/h, lomi se udesno. Tamo se poznaju junaci u utrci!?
Motocikl je stabilan, tutnji, osjećam silinu snage koja ga pokreće. Potpuno je drukčije iskustvo nego kad sam prije dva mjeseca sam odvozio ovu stazu. Oštro kočenje do zavoja 'Carro', nagib je nevjerojatan, a nakon posljednjeg zavoja 'Misano', nakon ubrzanja i vožnje na stražnjem u cilj ulazimo - na prednjem kotaču! Malo za pokazivanje, ali malo i za osjećaje.
U znak zahvale potapšao sam Franca, skačem s motocikla, odlazim do žirija uz rub staze i - napokon mogu odahnuti. Na cilju sam, nakon jedinstvenog iskustva, drhtavih ruku i širokog osmijeha, ali već sa željom da ponovim ovo jedinstveno iskustvo. Nisam u potpunosti 'došao sebi', a Franco je na Desmosediciju GP već 'tutnjao' sa suvozačem broj četiri.