Motorevija
PRETRAGA
2022-02-24 , Autor: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Akcijske cijene su jedno, završni račun nešto sasvim drugo



Njemački FC Moto Shop jedan je od pionira online-poslovanja kada je u pitanju moto oprema. Tijekom vremena nametnuo se s iznimno bogatom ponudom kaciga i moto opreme raznih marki, potrošnog materijala, alata... Naravno, uz sve to ide i magična riječ - akcija! Uz to, prijavom na newsletter ostvarujete dodatni popust od deset posto pa na kraju sve to zajedno ispadne dosta povoljnije nego kod naših trgovaca. Ili ne?

 

Odlučili smo provjeriti čari online kupnje iz prve ruke. Budući da je zastupljenost casual programa marke Alpinestars u nas poprilično rijetka i oskudna, u košaricu smo ubacili jednu njihovu hudicu koja je na popustu stajala 62,46 eura. Dobra je to ponuda, no prije nego što 'provučete' karticu korisno je znati sljedeće - naime, toj cijeni treba dodati troškove dostave koji za Hrvatsku nisu mali - čak 17,75 eura. Platit ćete ih u tom iznosu bez obzira na vrijednost narudžbe, bila ona 20 ili 2000 eura. Dakle, s uračunatom poštarinom sada smo na 80,21 euro.

 

No tu priča tek postaje zanimljiva i poučna. Naime, ako se odlučite na kupnju svakako prije toga provjerite uvjete povrata jer u slučaju FC Moto Shopa su - zamjene isključene. Konkretno, to znači da u slučaju da vam se proizvod ne sviđa ili vam ne odgovara, isti možete vratiti te naručiti drugi proizvod. Ono što je tu najvažnije - povrat robe nije besplatan. Dobit ćete mogućnost 'povoljnije poštarine' (koja to nije) preko njihova ugovorenog partnera za Hrvatsku, što ćete platiti - 16,70 eura.

Vratimo se sad na hudicu. Naručili smo je 15. listopada, a dostavljena nam je na kućnu adresu pet dana kasnije - 20. listopada. Iako nam veličina XL odgovara u 90 posto slučajeva, ovdje se to pokazalo pogrešnom procjenom. Hudica je bila prevelika, no kao što smo rekli - kod FC Moto Shopa nema zamjene. Stoga smo u košaricu stavili broj manju hudicu, naručili naljepnicu za povrat (inače se čeka dva do tri dana, no mi smo ih morali kontaktirati i podsjetiti da nam je pošalju) te, naravno (po drugi put), platili poštarinu. Ukupni trošak zasad iznosi 100,58 eura. Ono što najmanje očekujete kod usluge povrata - koja vas košta 16,70 eura - da netko dođe kod vas na kućnu adresu pokupiti paket, no to kod FC Moto Shopa nije slučaj. Ne, vi ćete dobiti naljepnicu koju ćete staviti na paket te ćete ga potom odnijeti u Hrvatsku poštu!?! Ovo je ispod svake razine online-poslovanja.

 
U međuvremenu su nam refundirali 62,46 eura za prvotnu (preveliku) hudicu, no ne i troškove dostave! Poslali smo upit i dobili automatski odgovor s naglaskom '...da je poštarina besplatna samo za kupce iz Njemačke'. Produljio se i rok isporuke (nove) hudice koja ni nakon deset dana nije stigla na našu adresu. I tu smo dobili odgovor '...da trebamo čekati dodatna dva tjedna ili jednostavno otkažemo narudžbu'. Nakon svih tih silnih dana čekanja, mailova i nemalih dodatnih troškova, zaključak je sljedeći - život je prekratak da biste ga trošili na ovako nešto. Usput, s početnih 62,46 eura ova avantura je na kraju završila na - 118,33 eura. Svaki daljnji komentar je suvišan.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha V-max KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) KTM 690 Duke Yamaha XT660X Yamaha XJ6 (2010.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha YZF-R125 BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CBF 600 N Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Runner 50 SP Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Yamaha YZF-R6 2006-2007 BMW G 650 GS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Honda VFR 1200 F BMW K 1300 GT 2009 Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Suzuki DL1000 V-Strom Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM Duke 125 (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R BMW R1200GS 2007 Hyosung GT 250 R Yamaha FZ6 (S2) 2007- Yamaha FJR1300 Honda CBR 250 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)