Motorevija
PRETRAGA
2011-02-20 , Autor: Ines Brezovac, Slike: Ines Brezovac
Bookmark and Share

Razgovarali smo s predsjednicima Komisija za CMU, supermoto i moto-slalom o prvenstvima Hrvatske u protekloj i ovoj godini

Ovakvu brojnost vozača teško je postići u kriznoj godini (arhiva MR iz 2009. godine)

„Ako znamo da su moto industrija i trgovina u Hrvatskoj na izdisaju, rezultati postignuti u 2010. su i više nego dobri“, smatra predsjednik Komisije za cestovne moto utrke Dean Grbac. Njegov kolega u supermotu Ivan Bertović 2011. ne vidi baš sjajnom. No, Zlatko Matas ima rješenje i u kriznim vremenima - najjeftiniju disciplinu, moto-slalom. U nastavku pročitajte odgovore svakog od navedene gospode na naša pitanja o disciplini pod njihovim vodstvom.


Dean Grbac, predsjednik Komisije za cestovne moto utrke



Dean Grbac, predsjednik Komisije za cestovne moto utrke

1. Kako ocjenjujete sezonu 2010. u brzinskom prvenstvu Hrvatske?

Prvenstvo u Cestovnim moto utrkama (CMU) u sezoni 2010. proteklo je prema postavljenom planu i programu. Održane su sve planirane utrke. Tijekom sezone nije zaprimljen niti jedan prigovor na tijek i odvijanje natjecanja kao ni na tehničku ispravnost motocikala. Odškolovano je 50 novih sudaca u moto sportovima prvenstveno za CMU i svi su imali priliku sudjelovati u organizaciji utrka. Od strane članova žirija Prvenstva Alpe - Jadran (AAC) zaprimljene su pohvale za organizaciju utrka na najvišem nivou i za sudjelovanje naših vozača u AAC-u.

2. Treba li zabrinjavati iznimno malen broj stalnih vozača u prvenstvu? Pod time mislim na vozače koji su sudjelovali na svim utrkama. U tri su ih kategorije bili ukupno sedmorica.

Tijekom sezone u CMU za prvenstvo Hrvatske (PH) sudjelovali su ukupno 23 vozača, pet klubova i tri tima. Prvenstvo je bodovano u svim klasama, te za klupski i timski poredak, što je u ovim kriznim vremenima najvažnije. Broj vozača u direktnoj je vezi s ekonomskom situacijom u zemlji te s nemogućnošću sponzora iz moto branše da pomognu vozačima. Ako znamo da su moto industrija i trgovina u Republici Hrvatskoj na izdisaju, rezultati koji su postignuti u 2010. godini, prema mojem mišljenju, su i više nego dobri. Naime, iole ozbiljno sudjelovanje na utrkama PH u CMU vozače za cjelokupnu sezonu stoji najmanje 25.000 eura, dok cjelokupnu sezonu AAC nije moguće ozbiljno odvoziti bez 50.000 eura. Divim se vozačima i njihovim obiteljima, prijateljima i sponzorima kada pronađu novce i sudjeluju u prvenstvu.

3. Što očekujete od 2011. godine?

Očekujem da će prvenstvo Hrvatske biti održano u svim raspisanim klasama i timskim poretcima, kao i neka nova prvenstva koja imamo namjeru otvoriti za vozače u CMU.

4. Hrvatski olimpijski odbor je nedavno dobio dozvolu za emitiranje sportskog programa na specijaliziranom sportskom televizijskom kanalu. Hoće li hrvatski motociklizam time dobiti televizijski prostor koji dosad gotovo da i nije imao, te hoće li se možda utrke prenositi uživo?

Ne mislim da će se dogoditi značajniji pomaci jer će prema mojim informacijama na toj televiziji raditi kadar s HTV-a koji ni do sada nije imao pretjeranog sluha za motociklizam.


1/3 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/3




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Aprilia shiver 750 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda XL650V Transalp Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.