Retro naked V7 odsada pogoni motor iz modela V85TT
Model V7 oduvijek je bio vjeran tradiciji, a kroz generacije mijenjao se i dorađivao u detaljima, ostajući vrlo prepoznatljiv kroz desetljeća koja su za nama. Tako je i sada, ali kao najveća i dobrodošla promjena tu je posve novi V2 obujma 850 ccm, koji razvija 65 umjesto 52 KS koliko je razvija prethodnik.
Riječ je o V2 motoru kakav se nalazi u modelu V85TT, ali uz izvjesne dorade zbog kojih je snaga 'spuštena' sa 85 KS. Također, čelični okvir dobio je pojačanja u prednjem dijelu, a novi je i kardanski završni prijenos te šira stražnja guma 150/70-17 s modela V9. Sprijeda je i dalje guma 100/90 na felgi promjera 18 cola. Decentno su redizajnirani i ispušni topovi koji djeluju masivnije.
Kupci mogu birati između dvije verzije. V7 Stone dolazi s digitalnim kokpitom, LED svjetlima i lijevanim alu-kotačima. V7 Special usmjeren je ljubiteljima klasike, sa žbičanim kotačima, analognim instrumentima i tradicionalističkim halogenim svjetlom. Poznate su i cijene za hrvatsko tržište: V7 Stone 74.990 kn; V7 Special 78.550 kn.