Motorevija
PRETRAGA
2011-03-18 , Autor: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Povodom uvođenja novih modela, ali i ponude atraktivnih akcijskih cijena Hondinih motocikala, razgovarali smo sa direktorom prodaje motocikala i skutera u Rutingu – Nenadom Selakom.

Nenad Selak - Voditelj prodaje motocikala i skutera Ruting Honde

MR: Na EICMA-i Honda je predstavila pravu masu novih modela. Da li ćete ih sve imati u ponudi i kojim će redom dolaziti na tržište?
Selak: Honda je predstavila najviše noviteta za 2011. i naravno, svi će biti dostupni na našem tržištu. Neki od modela su već u prodaji, a ostali će postupno stizati na tržište kako budu „izlazili“ iz proizvodnje. Većina modela će biti dostupna tijekom ožujka, jedino se krajem travnja očekuje dolazak modela crossrunner.

MR Novi hornet i CBR 600 F su Hrvatima zasigurno najzanimljiviji. Koliku ste cijenu formirali za ova dva modela i kada će ih kupci moći vidjeti u vašim salonima?
Selak: CB 600 F hornet i CBR 600 F očekujemo u našim salonima polovicom ovoga mjeseca, a cijene su već formirane. Hornet će stajati 63.990 kuna, dakle isto kao što je bila i redovna cijena njegova prethodnika. S modelom CBR 600 F Honda se ponovno vraća u segment koji je utemeljila daleke 1987. Model CBR 600 F imati će cijenu od 71.990 kuna, a model opremljen ABS-om će biti skuplji za 5.000 kuna.

MR Nije li time CBR 600 F cjenovno preblizu supersportašu 600 RR-u?
Selak: Akcijska cijena od 70.990 kuna za CBR 600 RR važi samo za ograničene količine motocikala koji su proizvedeni 2008. godine, i kao takva više nikada neće biti dostupna. Isti model za 2011. godinu stoji 94.000 kuna te kao takav nije niti blizu cijeni allroundera F-a.



Honda hornet za 2011. stoji 63.990 kuna
VFR 800 ABS je sa 87.990 kn odlična kupnja 

MR U vašoj ponudi u cjeniku stoje i drugi modeli iz 2008. godine. Cijena za VFR 800 i fireblade je iznimno korektna s obzirom da su japanski motocikli u posljednje dvije godine znatno poskupili. Što biste još kao dobar omjer „uloženo-dobiveno“ mogli preporučiti svojim kupcima?

Selak: U protekle dvije godine japanski motocikli su znatno poskupili zbog vrlo visokog tečaja yena. U našoj ponudi je ostalo još nekoliko modela starijih godišta koji imaju vrlo povoljnu cijenu. Izdvojio bih firebladea koji stoji 90.727 kuna, a model za 2011. košta 125.000 kuna. To je znatna ušteda uzevši u obzir da se model gotovo i nije mijenjao – izuzev boja i ABS-a. Mogu istaknuti i model VFR 800 koji stoji 87.990 za model a opremljen je i ABS-om. Važno je napomenuti da se radi o novim motociklima koji su pokriveni standardnim Hondinim jamstvom od dvije godine od trenutka kupnje, te da se prema novom načinu registracije motornih vozila u RH u dokumente više ne uvodi podatak o godini proizvodnje. Zamijenio ga je podatak „u prometu od“ koji navodi datum prve registracije.

MR CBR 250 je zasigurno vrlo atraktivan model za početnike. Možete li nam reći kada ga očekujete na domaćem tržištu i po kojoj cijeni?
Selak: Konačno se popunjava rupa u nižem segmentu motocikala koji postaju sve zanimljiviji našem tržištu zbog pristupačnije cijene te jednostavnijeg održavanja. CBR 250 u našim salonima očekujemo tijekom ovoga mjeseca, a očekivana cijena je 42.990 kn. To je cijena koja je rame uz rame sa našim glavnim konkurentom kawasakijem ninjom 250. Što se tiče modela za početnike, u ponudi također imamo i vrlo atraktivni VTR 250 po cijeni od 37.990 kuna što je odlična cijena ako uzmemo u obzir da se radi o V2 agregatu sa vodenim hlađenjem i ubrizgavanjem goriva.

MR Honda u svojoj ponudi, kao prva među proizvođačima motocikala, nudi skuter sa start-stop sustavom. Radi se o modelu PCX 125. Zašto taj model niste komunicirali više prema kupcima s obzirom da se radi o skuteru s vrlo niskom potrošnjom i relativno dobrom cijenom?
Selak: Honda oduvijek teži primijeniti najnoviju tehnologiju na svim svojim modelima. Tako je bilo sada već daleke 1998. kada je skuter X8R-S obujma 50 ccm jedini imao aluminijski okvir. Model PCX 125 ima start-stop sustav koji osjetno smanjuje potrošnju u gradskom režimu, ali u tome nije jedini nije jedini. Start-stop je na skuterima svoju premijeru doživio na hondi NSS 250 Forza. PCX 125 je tehnički ali i cjenovno vrlo zanimljiv skuter. Stoji svega 23.990 kuna, no nažalost je na naše tržište stigao u pogrešno vrijeme.

Kompletan cjenik hondinih motocikala i skutera pogledajte na www.honda.hr






Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1600 GT (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.