Članak | Rabljeni iz sjene: Honda X-eleven
Kvalitete i stila nije nedostajalo, no unatoč tome - slabo se prodavao. Danas, rabljeni primjerci mogu se pronaći već za 3000 eura
Posebnost je vrlina, no plivanje suprotno struji ponekad može biti kobno. Tako je završila avantura zvana Honda X-eleven. Naime, dok su drugi u nakedima kombinirali čelični cjevasti okvir i četverocilindarske zrakom hlađene motore, Honda je otišla dva koraka dalje i ponudila dvostruke aluminijske grede i potentan, tekućinom hlađeni četverocilindarski motor. Odrekla se pritom retro štiha i 'rebara' za hlađenje na cilindrima, te pogledima izložila velik hladnjak i usmjerivače zraka u tehno-stilu.
Ubrizgavanje goriva, neregulirani katalizator, monoamortizer, integralni (povezani) sustav kočenja - X-eleven je tehnološki bio na visini zadatka. Kvalitete i stila nije nedostajalo, no unatoč tome - slabo se prodavao. Kupci su u to vrijeme bili jasni - želimo retro i ništa više. Honda je marketinške akcije stoga usmjeravala k brutalnim performansama, no kupce ni to nije dirnulo baš previše. Nakon samo četiri godine proizvodnje, 2003. je za Hondu X-eleven bila kraj.
Plus: pouzdan i snažan pogonski agregat, besprijekorna završna obrada, jeftino redovito održavanje (u okvirima klase)
Minus: nemogućnost podešavanja ovjesa, troma upravljivost u zavojima, loše doziranje integralnog sustava kočenja
Tehnički podaci: Tekućinom hlađeni redni četverocilindraš, 1137 ccm, 136 KS pri 9000 o/min, masa 257 kg, nosivost 185 kg, spremnik goriva/rezerva 22/4 litre, visina sjedala 790 mm, najviša brzina 251 km/h, potrošnja (magistrala) 6,4 l/100 km
Cijena: 3000-4000 eura
Zajednica | Komentari