Motorevija
PRETRAGA
2019-03-25 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: MPH
Bookmark and Share

Klasičan naked srednje klase evocira sjećanja iz 80-ih, a tehnički je i u današnjim standardima vrlo dobro 'potkovan'



R ili F? Ni jedan od ponuđenih, već GSX 750 - bez dodataka. Riječ je o modelu s kojim su se u Hrvatskoj upoznali tek rijetki, a i oni na njega 'reagiraju' tek kada u nastavak naziva dodate 'Inazuma'. Suzukijev klasičan naked srednje klase evocira sjećanja iz 80-ih, gaji oble linije, a tehnički je i u današnjim standardima vrlo dobro 'potkovan'.



Lansiran je 1998. kao alternativa malom i velikom Banditu, s tim da je cjenovno bio bliži 'malom razbojniku'. Racionalni kupci su ga odmah prepoznali, kako zbog 86 KS snažnog, energičnog te vrlo pouzdanog pogonskog agregata, tako i ugodne ergonomije te kvalitetnog ovjesa. Doduše, prednja vilica je u odnosu na stražnji amortizer premekana, no taj se nedostatak može riješiti gušćim uljem.



Kada smo već kod nedostataka, treba reći da najviše problema radi ležaj u glavi okvira koji se u pravilu mijenja svakih 30.000 km. Isto tako, ovaj Suzuki ne voli preskakanje servisnih intervala, tako da treba redovito mijenjati ulje (svakih 6000 km) te kontrolirati ventile (svakih 12.000 km). Ako se držite tih pravila, imat ćete gotovo pa neuništiv motocikl.



S druge strane, vrlo je osjetljiv lak na statičnim cijevima prednje vilice (utjecaj soli, udarci kamenčića), no to je estetski detalj koji možete brzo i jeftino riješiti. Budući da se ovaj model proizvodio tek pet godina, preporuka određenog godišta ne postoji, ali postoji preporuka boje. Naime, najvišu cijenu postižu plavi i crveni GSX 750, dok je najbrojniji crni u pravilu i najpovoljniji. Raspon cijena seže od 1200 do 3000 eura, no recimo da se vrlo uredan primjerak (20.000 do 30.000 km) bez problema može pronaći za 1800 do 2000 eura. Ponuda rabljenih u Njemačkoj je vrlo bogata, a trošarina iznosi između 360 i 440 eura.



PLUS: bogata ponuda rabljenih, pouzdanost, dobar omjer tehnike i cijene
MINUS: manjkava kvaliteta laka na nekim mjestima

Tehnički podaci (tip AE iz 1999.)
Godina proizvodnje: 1998.-2003.
Obujam: 750 ccm
Snaga: 86 KS pri 9500 o/min
Okretni moment: 67 Nm pri 8500 o/min
Masa s tekućinama: 223 kg
Gume: 120/70 ZR 17, 170/70 ZR 17
Spremnik goriva: 18 litara
Najviša brzina: 208 km/h
Ubrzanje 0-100 km/h: 3,7 s
Potrošnja: 4,5-6,9 l/100 km



Cijene potrošnog materijala:
Ulje + filtar: 225 kn (Ipone) + 60 kn
Filtar zraka: 160 kn (Vicma)
Svjećice: 252 kn (Denso)
Lanac i lančanici: 1470 kn (Afam)
Kočne pločice: 660 kn (Car. Lorraine)
Gume (set): 1836 kn (Dunlop Roadsmart III)





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) KTM 690 Duke Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha YZF-R125 Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Honda CBF 600 N Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Gilera Runner 50 SP Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 BMW K 1600 GT (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Yamaha YZF-R6 2006-2007 BMW G 650 GS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Honda VFR 1200 F Honda CBR 125 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM Duke 125 (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Hyosung GT 250 R Yamaha FJR1300 Honda CBR 250 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)