Motorevija
PRETRAGA
2012-08-17 , Autor: Ines
Bookmark and Share

Valentino Rossi će 2013. i 2014. godinu provesti u Yamahi, gdje će možda i okončati motociklističku karijeru


Na novinskoj konferenciji uoči utrke na Indianapolisu (SAD) Valentino Rossi je prvi put javno govorio o povratku u Yamahu. Naime, talijanski motociklistički mag nedavno je potpisao ugovor kojim je osigurao mjesto u timu japanskog proizvođača za sljedeće dvije sezone.

Presica uoči VN Indianapolisa - Hayden, Stoner, Lorenzo, Bradl i Rossi

Rossi je na kraju 2010. godine prešao u Ducati, budući da se u prvu violinu tima Yamaha Factory Racing prometnuo mladi Jorge Lorenzo s kojim se ovaj nije najbolje slagao. Sada su ponovno timski kolege pa ćemo vidjeti mogu li suživjeti dvije sezone bez razmirica i zida koji dijeli njihov boks.

- Bit će zanimljivo vidjeti kako ćemo se Valentino i ja snaći u istom timu i na istom motociklu. Vidjet ćemo što će se događati, no za mene će biti zadovoljstvo ponovno biti njegov timski kolega. Uvijek sam govorio da je zid bio glupa ideja. Nema nikakvog smisla. Vjerujem da će i za Valentina, kao i za mene, zid ovoga puta biti suvišan - izjavio je na konferenciji vodeći u ukupnom poretku.

Rossi i Lorenzo bili su veliki rivali, do te mjere da ih je u boksu dijelio zid

S druge strane, Rossi u svojim dvjema sezonama s Ducatijem nije imao ništa do problema, stoga mu povratak u Yamahu može donijeti samo pozitivni pomak. Opraštajući se od crvenog bolonjskog metka i momčadi Rossi je rekao:

- U predahu nakon Lagune imao sam vremena dublje razmisliti o svojoj budućnosti. Jako mi je žao zbog Ducatija i svih naših obožavatelja, ali posebice zbog ljudi koji su sa mnom radili na ovom projektu. Pokušali smo biti konkurentni - u kombinaciji talijanskog vozača i talijanskog motocikla - no nismo uspjeli. Protekle dvije sezone bile su vrlo teške i puno smo se namučili. Nismo mogli poboljšati brzinu i performanse te se boriti za dobre pozicije. Zbog toga sam odlučio da je dosta i pokušao sam razmotriti koji je najkonkurentniji motocikl za iduće dvije sezone koje bi mogle biti posljednje u mojoj karijeri. Žao mi je i zbog toga što sam u Ducatiju upoznao prekrasne ljude i često smo se dobro zabavljali. Dali smo najviše što smo mogli.

Dirljiv oproštaj Rossija i yamahe YZF-M1 na koncu sezone 2010.

Deveterostruki svjetski prvak svoja je četiri naslova osvojio s Yamahom te je svojedobno izjavio da bi baš s njom volio i završiti svoju motociklističku karijeru. Možda je - između ostalog - baš taj motiv bio presudan u Talijanovu povratku pod japanske skute.


Opširnije o Rossijevu novom angažmanu u Yamahi i ostalim događanjima u svijetu Moto GP-a čitajte u rujanskom broju Motorevije.

Foto: motogp.com, Yamaha Racing





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera Runner 50 SP Gilera GP800 Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer Yamaha XT660X Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 KTM 690 Duke Honda CBR 600 F (2011.) Honda XL700V Transalp KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha FJR 1300 AS Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki VN 900 Classic Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha YZF-R6 2006-2007 Ducati Diavel (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Kawasaki ZX-10R (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Kawasaki Ninja 250 R BMW S 1000 RR BMW K 1300 GT 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Megelli sport 125 R Honda VFR 800 2003- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Aprilia shiver 750 Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Yamaha FJR1300 KTM RC-8 R (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda XL650V Transalp Yamaha TDM850 1996- BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBF 600 S Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Aprilia Pegaso 650 I.E. Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki KLE500 2005- Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.)