Članak | Situacija u KTM-u: Što se sve mijenja za vlasnike i kupce?
Dok tvrtka iz Mattighofena plovi po olujnom moru, domaći uvoznik pojašnjava nam da klijenti mogu računati na kompletnu uslugu kao i do sada
Austrijski div KTM nedavno je proglasio bankrot! Situacija je u ovom trenutku prilično komplicirana, vode se pregovori oko promjene strukture vlasništva, restrukturiranja poslovanja, izbora novog menadžmenta, financijskim ulaganjima... Zanimalo nas je kako će se sve to odraziti na vlasnike ove marke u Hrvatskoj, ali i na potencijalne kupce novih motocikala. Odgovore smo potražili kod uvoznika KTM-a za Hrvatsku, tvrtke ATH Moto Hrvatska. Voditelj prodaje Zlatko Spahija pojasnio nam je cijelu situaciju.
MR: Što se zapravo mijenja za vlasnike i potencijalne kupce KTM-a u Hrvatskoj?
Spahija: U pravilu nema nikakve promjene za dosadašnje vlasnike i potencijalne kupce. Sigurno je da će doći do promjene vlasničke strukture unutar tvrtke, kao i do promjene u menadžmentu, ali to u konačnici nema nikakvog utjecaja na kupce i vlasnike KTM-a. Dosadašnjim vlasnicima je osigurana kompletna usluga kao i prije ove situacije... Garancije, servisi, isporuka dijelova - sve ide po planu i nema razloga da bude nekih većih problema.
MR: A što je s rezervnim dijelovima i servisom? Jesu li se po tom pitanju stvari usporile?
Spahija: Garancije, servisi, isporuka rezervnih dijelova – sve to ide redovnim putem kao i prije. Do sada nismo imali nikakvih problema, a ne vjerujemo ni da će ih biti jer je KTM već obavijestio svoje kupce da su osigurani svi preduvjeti da do toga ne dođe. U tvornici su upravo završile inventure i godišnji odmori, nastavlja se s radom po planu. Također možemo potvrditi iz prve ruke da je situacija u servisima uobičajena, tj. da naši kupci i korisnici imaju potpunu uslugu kao i do sada.
MR: Hoće li ova izvanredna situacija u KTM-u utjecati na kvalitetu usluge glede ostvarivanja prava na garanciju?
Spahija: Sve garancije se odrađuju uobičajenim putem, bez ikakvih problema, jer je KTM odmah reagirao i osigurao uvjete da ne dođe ni do kakvog zastoja oko ispunjavanja istih. Garancije i garancijske obaveze se moraju ispoštovati prema našim kupcima i ne smije biti nikakvog zastoja ni prepreke. Bez obzira na financijske probleme, KTM je ozbiljan brend koji se maksimalno profesionalno odnosi prema svojim kupcima.
MR: Kakva je situacija s novim modelima? Kada stižu u domaće salone?
Spahija: Prednarudžbe za nove modele su odrađene još u prošloj godini. Tijekom veljače nam stižu prvi novi cestovni modeli manje kubikaže (125 do 390 ccm) gdje imamo cijelu paletu novih, vrlo interesantnih modela. Nakon toga uslijedit će isporuke novih modela veće kubikaže, a po planu isporuke koji je tvornica predvidjela. Sve ide svojim tijekom i ne bi trebalo biti problema. Ako i budu neka manja kašnjenja pojedinih novih modela, tada ona neće biti ništa duža nego kod svih ostalih brendova koji su dostupni na našem tržištu.
Zajednica | Komentari