Motorevija
PRETRAGA
2025-01-27 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: MPH
Bookmark and Share

Dok tvrtka iz Mattighofena plovi po olujnom moru, domaći uvoznik pojašnjava nam da klijenti mogu računati na kompletnu uslugu kao i do sada



Austrijski div KTM nedavno je proglasio bankrot! Situacija je u ovom trenutku prilično komplicirana, vode se pregovori oko promjene strukture vlasništva, restrukturiranja poslovanja, izbora novog menadžmenta, financijskim ulaganjima... Zanimalo nas je kako će se sve to odraziti na vlasnike ove marke u Hrvatskoj, ali i na potencijalne kupce novih motocikala. Odgovore smo potražili kod uvoznika KTM-a za Hrvatsku, tvrtke ATH Moto Hrvatska. Voditelj prodaje Zlatko Spahija pojasnio nam je cijelu situaciju.

 

MR: Što se zapravo mijenja za vlasnike i potencijalne kupce KTM-a u Hrvatskoj?
Spahija: U pravilu nema nikakve promjene za dosadašnje vlasnike i potencijalne kupce. Sigurno je da će doći do promjene vlasničke strukture unutar tvrtke, kao i do promjene u menadžmentu, ali to u konačnici nema nikakvog utjecaja na kupce i vlasnike KTM-a. Dosadašnjim vlasnicima je osigurana kompletna usluga kao i prije ove situacije... Garancije, servisi, isporuka dijelova - sve ide po planu i nema razloga da bude nekih većih problema.

MR: A što je s rezervnim dijelovima i servisom? Jesu li se po tom pitanju stvari usporile?
Spahija: Garancije, servisi, isporuka rezervnih dijelova – sve to ide redovnim putem kao i prije. Do sada nismo imali nikakvih problema, a ne vjerujemo ni da će ih biti jer je KTM već obavijestio svoje kupce da su osigurani svi preduvjeti da do toga ne dođe. U tvornici su upravo završile inventure i godišnji odmori, nastavlja se s radom po planu. Također možemo potvrditi iz prve ruke da je situacija u servisima uobičajena, tj. da naši kupci i korisnici imaju potpunu uslugu kao i do sada.



MR: Hoće li ova izvanredna situacija u KTM-u utjecati na kvalitetu usluge glede ostvarivanja prava na garanciju?
Spahija: Sve garancije se odrađuju uobičajenim putem, bez ikakvih problema, jer je KTM odmah reagirao i osigurao uvjete da ne dođe ni do kakvog zastoja oko ispunjavanja istih. Garancije i garancijske obaveze se moraju ispoštovati prema našim kupcima i ne smije biti nikakvog zastoja ni prepreke. Bez obzira na financijske probleme, KTM je ozbiljan brend koji se maksimalno profesionalno odnosi prema svojim kupcima.



MR: Kakva je situacija s novim modelima? Kada stižu u domaće salone?
Spahija: Prednarudžbe za nove modele su odrađene još u prošloj godini. Tijekom veljače nam stižu prvi novi cestovni modeli manje kubikaže (125 do 390 ccm) gdje imamo cijelu paletu novih, vrlo interesantnih modela. Nakon toga uslijedit će isporuke novih modela veće kubikaže, a po planu isporuke koji je tvornica predvidjela. Sve ide svojim tijekom i ne bi trebalo biti problema. Ako i budu neka manja kašnjenja pojedinih novih modela, tada ona neće biti ništa duža nego kod svih ostalih brendova koji su dostupni na našem tržištu.





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha XT660X Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Yamaha V-max Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Vespa PX 125/150 (2011.) Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Suzuki GSX-R 600 (2011.) Kawasaki Ninja 250 R BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW K 1300 GT 2009 BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Aprilia shiver 750 Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Honda XL650V Transalp Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLE500 2005-