Veliki naked iz Hamamatsua prilagođen je normi Euro 5
Osim osvježenog izgleda i heksagonalnih prednjih projektora s dnevnim LED svjetlima, GSX-S 1000 dobio je veći spremnik goriva od 19 litara. Upravljač je 23 mm širi i 20 mm bliži vozaču, što stvara nešto uspravniju ergonomiju sjedenja.
Tehnika nije pretrpjela veće izmjene, poznati motor K5 obujma 999 ccm na tržištu je prisutan već punih 20 godina te je i dalje obožavan među ljubiteljima Suzukija. Prilagodba na Euro 5 uključivala je izvjesne promjene na sustavu razvoda ventila, glavi cilindara i katalizatoru, koji je sada dvostruko većeg obujma no prije.
U cilindre promjera 73,4 mm gorivo ulazi putem novog sustava ubrizgavanja i novog airboxa, uz kompresijski omjer 12,2:1. Hod klipova ostao je na poznatih 59 mm, a deklarirana snaga iznosi 152 KS pri 11.000 okretaja, dakle riječ je o minimalnom porastu performansi (prije 150 KS pri 10.000 okretaja).
Osim nove klizne spojke tu je i quickshifter koji radi u oba smjera, dok je elektronički paket upotpunjen s tri moda vožnje s time da niti jedan ne reducira maksimalnu snagu. ABS i kontrola trakcije također su revidirani, ali i dalje nema žiroskopskih senzora koji prilagođavaju rad kada je motocikl u nagibu.
Prednja USD vilica Kayaba zadržala je promjer od 43 mm, a kao i u slučaju stražnjeg amortizera, ovjes je podesiv po svim parametrima. Dunlopove gume Roadsport 2 u poznatim su dimenzijama 120/70 ZR17 i 190/50 ZR 17, sprijeda su diskovi promjera 310 MM s čeljustima Brembo M4-32. Motocikl spreman za vožnju broji 214 kg, a u prodajnim salonima očekuje se tijekom ljeta u bojama Metallic Triton plava, Glass Mat Mechanical siva and Glass Sparkle crna. Cijene za Hrvatsku još nisu definirane.