Motorevija
PRETRAGA
2012-12-26 , Autor: Ante Radić
Bookmark and Share

Kralj ulice dobio je novi okvir i punih je šest kilograma lakši u odnosu na prethodnika. Ispušni top odsad se nalazi podno motora, a tu je i ABS uz mogućnost isključivanja, za one koji ga u nekim trenucima ne (po)žele

Istinska je šteta što street triple nije dostupniji i popularniji u Hrvatskoj. Cijena nije povoljna/realna u odnosu na konkurenciju, a sama marka cijelo je vrijeme kod nas nekako u sjeni japanskog četverolista. Što je razlog tome, sada nije ni važno, jer kupci u Hrvatskoj ne stoje u redu pred salonima. No, radi se o ponajboljem motociklu u svojoj klasi, čiji trocilindarski karakter krije izuzetan karakter, i to ne samo po zvuku...

Triumph street triple/R

Najznačajnija izmjena je novi aluminijski okvir, konstruiran s osnovnom niti vodiljom - štednjom s kilogramima. Stoga je samo na osnovi toga dijeta rezultirala s punih šest kilograma manje. To je svakako vrlo značajno jer se prethodnik vozio perolako, vrlo intuitivno, reaktivno te nadasve precizno. Na njemu smo ove godine, samo tijekom šestodnevnog testa guma okrenuli 4000 km, i to u svim zamislivim i nezamislivim scenarijima na asfaltiranim podlogama.

Isto tako, dobro je što je cjelokupan dizajn tek blago osvježen, pa prethodnik neće ostariti preko noći, ali će ostati prepoznatljivim po ispušnim topovima smještenima pod repom motocikla. Dakle, u karakterističnom streetfighterskom stajlingu, britanac se od 2013. prepoznaje po ispušnom topu smještenom desno ispod motora, što je nesumnjivo atraktivno, i to uz benefite centralizacije masa i spuštanja točke težišta.



Kako to obično biva, uz standardni model, kojem ustvari baš ništa ne nedostaje, ponuđena je i više sportski nastrojena R-inačica. Njeni vlasnici, skloniji povremenim vožnjama na stazi, ili u krajnjoj liniji kup-natjecanjima, za opravdanu razliku u cijeni uživaju u snažnijim, četveroklipnim kočnicama, mogućnosti podešavanja ovjesa u svim parametrima te atraktivnom, reskom zvuku iz pripadajućeg ispuha s potpisom Arrow. Također, tu su i vizualni dodaci koji naglašavaju sportsku narav te pojačavaju dozu agresivnosti. 


TEHNIČKI PODACI

Motor redni trocilindarski
Obujam 675 ccm
Snaga 106 KS pri 11.850/min
Okretni moment 68 pri 9750/min
Kočnice sprijeda diskovi 310 mm, straga disk 220 mm
Masa i dimenzije Sa svim tekućinama 183 kg, visina sjedala 800 mm





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Gilera Runner 50 SP Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha FJR1300 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha TDM850 1996- Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Aprilia shiver 750 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Honda XL650V Transalp Kawasaki KLR650 / R Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E.