Motorevija
PRETRAGA
2010-09-11 , Autor: Ivan Cvetković, Ana Manzin, Slike: Ana Manzin
Bookmark and Share

Okupljanje brojnih dvokotača na jednom mjestu prava je poslastica i za one koji inače ne pohode ovakve događaje, a doživljaj više je kada je riječ o legendarnim Vespa modelima. Početak srpnja bio je vrijeme održavanja Vespa World Daysa, koji su ujedno najveći međunarodni rally skutera. Nakon prošlogodišnjeg okupljanja u austrijskom Zell Am Seeu, sada je na red došla portugalska Fatima, poznata kao njihovo najveće svetište, gdje su brojni entuzijasti došli slaviti najpoznatiji i najslavniji skuter na svijetu.

 Putopisi Dani Vespe 2010. - Fatima, Portugal

Četiri vrlo zanimljiva dana okupila su preko 6000 sudionika, koji su sudjelovali kao članovi 183 Vespa kluba, iz 14 zamalja, a najudaljeniji putnici na svojim popularnim dvokotačima stigli su iz Makedonije, Grčke i Norveške. I Hrvatska je imala svoje predstavnike, odnosno predstavnicu. Naime, Ana Manzin iz Zagreba je do Fatime došla LX125 iz 2007. godine.

Portugalsko okupljanje privuklo je vespiste koji su zajedno potakli sjećanje na vrijednosti koje se vežu uz poznatu talijansku ikonu – prijateljstvo, strast i avantura – što već više od 64 godine pali i žari diljem kugle zamaljske.

 Putopisi Dani Vespe 2010. - Fatima, Portugal

Kao i na prijašnjim okupljanjima, ključni doživljaj relija bila je subotnja parada kako su zajednički prevalili put od 105 kilometara. Nakon ranojutarnjeg napuštanja Fatime, karavana se nastavila preko Bathala i Nazare do Alcobaca, a na tom cijelom putu neobičan spektakl pratili su i stanovnici ovih mjesta čije su ulice preplavili brojni skuteri, i na taj način podržali ovu fascinantnu priredbu.
Program je bio dosta bogat, pa su tako vespisti imali priliku na brojnim izletima posjetiti brojne gradove, upoznati njihovu povijest, zabaviti se uz dobru muziku, ali i sudjelovati u nekim nagradnim igrama. Pravi spketakl priredili su članovi akrobatskog showa u središtu Vespa sela. Skupina od pet vespista imali su nekoliko vrlo zanimljivih točaka, a najveće oduševljenje privukli su skokovi kroz vatreni obruč. Ovaj show pripređen je u čast piaggiovim testnim vozačima koji su promovirali Vespa modele brojnim akrobacijama tijekom 50-ih i 60-ih godina prethodnog stoljeća.

Održano je i prvo izdanje Vespa Trophya, turističkog natjecanja čiji je cilj bio stići kao član nekog Vespa kluba, a na putu od matične zemlje do Fatime posjetiti kontrolne točke, odnosno neki od 1027 Piaggio dilera, gdje su se natjecatelji mogli slikati i skupljati pečete ne bi li u tome bili što bolji i time osvojili pobjedničko mjesto za svoj klub. Pobjeda je otišla u Austriju, nakon prevaljenih preko 2000 kilometara.

 Putopisi Dani Vespe 2010. - Fatima, Portugal

Vespisti su se na kraju nezaboravnog druženja pozdravili “Arrivederci a Oslo”, jer naredne godine okupljanje je u Norveškoj.

1/2 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/2




Dane
2010-09-26 20:11:46

Dobro zamišljeno okupljanje

Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha V-max Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) KTM 690 Duke Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha YZF-R125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CBF 600 N Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki ZX-10R (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Gilera Runner 50 SP BMW K 1600 GT (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ8/fazer 800 Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Nexus 300 i.e. Honda CBR 125 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Honda VFR 1200 F Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Honda CBF 600 S Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha TDM850 1996- Kawasaki KLR650 / R BMW R1200GS 2007 Hyosung GT 250 R Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBR 250 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Yamaha FJR1300 Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)