Motorevija
PRETRAGA
2022-09-12 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Aleksandar Stanković
Bookmark and Share

Nova sezona Stankovićevog putopisnog serijala prolazi kroz BiH i Crnu Goru. Serijal će biti emitiran na HTV-u, počevši od 20. rujna



"Malim motorom od devet 'konja' želio sam i prosječnom gledatelju približiti moto putovanja. Na lijep put možeš otići i motorom koji ima 125 kubika, moraš samo imati dovoljno vremena i vjerojatno ćeš vidjeti više nego da juriš nekom mašinom od 100 KS!" Tako je započeo naš razgovor s kolegom Aleksandrom Stankovićem povodom snimanja nove, četvrte sezone putopisnog serijala 'Vjetar u kosi'.



Naravno, među moto publikom najviše je kontroverzi izazvao upravo spomenuti odabir Honde Monkey, no autor nimalo ne žali zbog toga. Upravo suprotno, prenosi nam da je kod svih ljudi koje je upoznao na proputovanju izazvala dobre vibracije : "Usne se uvijek razvuku u osmijeh, bilo da im je motor izrazito simpatičan, bilo da ja kao vozač izgledam pomalo smiješno na njemu."



Samim motorom autor je iznimno zadovoljan. Po magistralnim cestama bez problema je održavao tempo od 80 km/h (negdje i 90 km/h), a jedino su mu dugi usponi radili problem - tada ne ide više od 70 km/h. "Inače, Monkey je vrlo udoban, nikada mi se putem nije dogodilo da me bole leđa ili ruke. Potrošnja goriva je nevjerojatno skromna, u prosjeku manje od 2 l/100 km. Sve zajedno na putovanju dugom 2600 km potrošio sam manje od 800 kuna na benzin", tvrdi Stanković. Eto, sve pretplatnike HTV-a bi odabir Monkeyja trebao itekako razveseliti, jer je trošak goriva pokriven sa svega deset mjesečnih pretplata.



Šalu na stranu, što sve možemo očekivati u novoj sezoni 'Vjetra u kosi'? Bit će tu svega, od raftinga na Vrbasu, razgovora s pastirima i proizvođačima domaćih sireva, susreta s moto-kroserima koji krstare bosanskim planinama pa do razgovora s bakom i djedom koji su 60 godina u braku. Ekipa je posjetila i skupinu ludih avanturista u Crnoj Gori, penjala se na Lovćen, plovila brodom po Skadarskom jezeru...



Najneobičnija situacija? Stanković navodi da je to bila 20-kilometarska vožnja na Monkeyju po dosta lošem makadamu kako bi došao do Prokoškog jezera. No ondje ga je dočekala spektakularna razglednica, priroda kao s fototapeta! S druge strane, najneugodnija situacija bila je ona vezana uz oštećenje drona koja je prijetila čak i prekidom putovanja. Na kraju je ipak sve riješeno, i to brže nego što se u prvi mah očekivalo. "Svašta smo lijepog snimili, ali mi je kao vozaču bila najljepša dionica po Durmitoru na 2000 metara nadmorske visine. Cesta s vrlo malo prometa, vidici fenomenalni, temperatura šest do sedam stupnjeva niža nego u dolini. Durmitor je čudo!", oduševljeno će Stanković.

 

Njegove objave na društvenim mrežama često su uključivale i degustaciju lokalnih gastro specijaliteta, budući da je primijetio da pratitelje to izuzetno zanima: "Najljepše gastro iskustvo imao sam kod bake Rade, u blizini Žabljaka, koja ima tri krave i radi mliječne proizvode. Kod nje sam kušao najbolji mladi kajmak u životu. Onaj koji je još u mlijeku, svjež, star svega dva dana, koji nitko nije kušao. Sve je bilo začinjeno gostoprimstvom kakvo se rijetko viđa", zaključuje Stanković. Prema informacijama kojima Stanković trenutačno raspolaže, putopis će biti prikazan ujesen, na prvom programu HTV-a, i to šest epizoda u trajanju po 26 minuta, ali možda i više.


Snimali su 14 dana, promijenili 11 hotela, prešli 2600 km i razgovarali s više od 40 ljudi





Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha YZF-R125 Vespa PX 125/150 (2011.) Aprilia RS 125 Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda CBF 600 N Gilera Runner 50 SP Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RS4 125 (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 BMW K 1600 GT (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Yamaha YZF-R6 2008- Suzuki SFV650 Gladius 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Yamaha YZF-R6 2006-2007 Honda VFR 1200 F BMW G 650 GS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1300 GT 2009 Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM Duke 125 (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 800 2003- Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha FJR1300 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki KLR650 / R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Honda CBF125 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)