Posloži: | Broj komentara: |
Sledgehammer | 2011.04.12 11:07
|
||
Pa treba, ako je dnevna smjena, cca mrvicu više od sat vremena, a u sat vremena se svašta može desiti i može biti sranja i živciranja do neba... a sve zakaj? Za jedan vijak?? Daleko sam ja od lake i velike zarade... |
||
Baltazar | 2011.04.10 13:03
|
||
Čini mi se da za 45 kn Sledge ipak ne treba jaku dugo raditi... |
||
Sledgehammer | 2011.04.10 10:45
|
||
Citat Baltazar: Puno za jedan vijak, ali nije tako skupo za sigurnost motocikla Tom tvojom logikom i krug bi mogao koštati 137 kuna kila... |
||
Baltazar | 2011.04.08 20:16
|
||
Puno za jedan vijak, ali nije tako skupo za sigurnost motocikla. Iako stražnja kočnica sudjeluje pri jakom kočenju samo malim dijelom, ipak je i to u kritičnim situacijama dobrodošlo, a i u inim... |
||
Sledgehammer | 2011.04.06 13:20
|
||
Je, to je bio jedan od ta dva vijka na zadnjoj kočionoj čeljusti, jedan takav imbus-vijak kod Tomića prava sitnica - 46 kuna komad... |
||
Baltazar | 2011.04.06 02:38
|
||
Neka nam je što više takvih motociklista koji brinu o potpunoj ispravnosti motocikla, dobro uočavaju i najmanji nedostatak, te ga brzo otklanjaju, cijeneći pri tome znanje i upute proizvođača (zato se nabavljaju i servisni priručnici). |
||
Baltazar | 2011.04.06 02:01
|
||
Citat Sledgehammer | 2009.04.14 00:55: ...jedan vijak za čeljusti kočnica na zadnjem kotaču, onaj koji ima imbus u sredini glave... Za moje bolje razumijevanje - pretpostavljam da se radilo o jednom od vijaka unutar crvene kružnice na slici ispod: ![]() Ako jest, koji je to bio vijak (gore-dolje, naprijed-nazad)? Na internetu sam pronašao još jednu sliku za ilustraciju, ali se na njoj slabije vide vijci stražnje kočne čeljusti... ![]() ![]() |
||
Baltazar | 2011.04.06 01:04
|
||
Ne mogu procijeniti koliko su korisne, ali evo dvije poveznice: |
||
Sledgehammer | 2011.02.25 16:46
|
||
Citat Baltazar: (Valjda proizvođači brinu da im servisna mreža bude dobro uhranjena...) Pa to i je odavno smisao igre i u auto i u moto-svijetu... Zato su motori i posebice auti maltene sve jeftiniji i jeftiniji kao novi, no na fini način si umnogome ucijenjen da posjetiš ovlašteni servis, i kupuješ samo kod njih, jer mnoge dijelove nećeš naći nigdje drugdje... jer tko bi normalan inače dao 46 kuna za jedan "običan" vijak? - no ja sam to morao kod Tomića... glavna zarada više nije prodaja novoga auta, već sve postprodajne usluge, dijelovi, servisi, specijalizirana oprema po modelima... i za to proizvođači odlaze i izmišljaju potpuno nove, vlastite standarde, samo da budeš što manje sličan sa bilo kim drugim, i da ti što manje tuđih stvari paše, počevši od najmanjeg šarafa, lampice, žaruljice, osigurača pa nadalje... |
||
Baltazar | 2011.02.24 22:22
|
||
Hvala na primjedbi za poveznice, pošto većina vijaka kod navedenih trgovaca nije domaćeg porijekla nisam ih stavio u temu "KUPUJMO HRVATSKO". Čini mi se da bih trebao otvoriti temu "dijelovi i oprema za motocikle". |
||
Sledgehammer | 2011.02.24 13:28
|
||
Te linkove si trebao dati u onu svoju drugu temu, ne ovdje. |
||
Baltazar | 2011.02.22 18:57
|
||
Naravno, i ostale željezarije diljem Lijepe naše... |
||
Baltazar | 2011.02.22 17:30
|
||
Ispravak poveznice: |
||
Baltazar | 2011.02.22 17:27
|
||
Hvala na informaciji o Reparaturanleitung-ima! |
||
Sledgehammer | 2011.02.22 13:42
|
||
Te servisne priručnike imaš besplatno na internetu, imam i ja za svoj K1200RS nekoliko verzija, od 200-tinjak do preko 450 stranica... samo se treba potruditi pronaći ih, ali nije ni to neki problem. |
||
Baltazar | 2011.02.21 22:52
|
||
Hm, kako je nestao onaj vijak? Nije bio osiguran od odvrtanja? Svidio se nekom prolazniku? Drži li se novi vijak svog mjesta? |
||
Sledgehammer | 2010.04.28 16:39
|
||
Pa to je sve riješeno još u proljeće - početak ljeta prošle godine, full servis na 20.000 sam odradio na 18.500 i odonda mirno spavam... |
||
KorniKornjaca | 2010.04.22 20:14
|
||
si napokon nabavio senzor????? |
||
Sledgehammer | 2009.05.13 22:13
|
||
Nakon intenzivnog traganja, uspio sam stupiti u kontakt sa jednim starim "bemvejašem", članom BMW kluba Hrvatska, koji je nedavno nabavio dijagnostičke aparature za BMW-e sa softverom i interfaceom za ljubavno spajanje K-serije sa laptopom. |
||
Dane | 2009.05.11 16:22
|
||
Hm..ne znam, ako koči samo gas, što drugo! |
||
Sledgehammer | 2009.04.21 17:04
|
||
Vijak sam kupio kod Tomića - "pišljivih" 45 kuna, ulje za kočnice sam isto nadolio, no lampice ABS i onaj trokut sa uskličnikom svijetle i dalje... |
||
Dane | 2009.04.21 07:11
|
||
Ima li što novo? Prolistao sam sve motorradove kataloge rabljenih proteklih godina i nitko ne navodi ništa za tvoj model, nego druge tipove. Pitanje koje komponente kočnica i absa su iste, pa da eventualno tako zaključimo da li je išta ozbiljno ili će vijak riješiti problem... |
||
Sledgehammer | 2009.04.14 00:55
|
||
Nalio sam ulje, ono na lijevoj strani upravljača je bilo prozirno, skoro kao i ono u limenci koju sam kupio, a ono u desnom spremniku je bilo smeđkaste boje, no bilo je na sredini raspona, dok je ono lijevo bilo maltene i ispod razine. |
||
Dane | 2009.04.13 20:52
|
||
Hm, zanimljivo, ajd nalij ulje pa da vidimo, valjda je samo to.... |
||
Sledgehammer | 2009.04.10 20:04
|
||
Ma to praktički i nije nekao cviljenje, više je nekakav neodređen iritantan zvuk niskih frekvencija sličan grubom brundanju sa zavijanjem u pozadini, no pregledom manuala kojeg imam na talijanskom (tražim prevoditelja!, ja sam za talijanski ispao iz forme...) i detaljnim pregledom skužio sam da mi nema ulja... |
||
Dane | 2009.04.10 10:34
|
||
još ništa pametno, možete li pobliže opisati to škripanje pri kočenju? |
||
Dane | 2009.04.08 19:27
|
||
Hm, moram početi od osnova, kako znate da nisu pločice? Ako je prodoran zvuk mora biti mehanički, ili pločice ili eventualno, no to ću malo proučiti sa svojim njemačkim kolegama koje navodno o ABS-u sve znaju, abs-pumpa. Ako se ne varam taj model ima hidraulično-električnu pumpu s klipićima za doziranje sile ABS-a. Pumpe su inače stvarale probleme na stazi jer su, unatoč tome što ABS nisu uključivale, bile stalno pod pritiskom na trkačoj stazi i tako prekomjerno trošile akumulator. To je nijemcima zadavalo dosta problema no nekako su riješili. E sad čim je tu pumpa i tlak može biti i cviljenja...ovo sam iznio paušalno na osnovi sjećanja, pa ne uzimajte previše k srcu, probat ću proučiti dokumentaciju pa se javim... |
||
easyRR | 2009.04.07 22:32
|
||
nemam pojma, ali me zanima odgovor. Možda je ovo odlična prilika da se provjeri doktor dane? |
||
Sledgehammer | 2009.04.07 21:38
|
||
Ulja ima, koliko vidim u prozorčićima, kočenje je bez ikakvih problema (riječ je o BMW K 1200 RS sa integralnim ABS sustavom), no javlja se taj prodoran zvuk, na momente sam sebi zvučim kao željeznički vagon u zaustavljanju... |