Motorevija
PRETRAGA
Posloži:
Broj komentara:
Sledgehammer | 2009.11.03 20:57

Pa - kad već spominješ EICMU - nadam se da idemo, jer ako neću imati ekipu za podjelu troškova, neću ni ići... i ovako mi je uletjelo neplanirano, pa nemam sada 200 eura viška da sam za sebe odem do Milana i natrag... zato se ubrzano javljajte, jer moram i na poslu organizirati da budem slobodan, ovisno kad bi se dogovorili ići...

KorniKornjaca | 2009.11.02 18:30

eto, sad cemo na eicmu ici, mozda tamo nesto zapazimo....
al definitivno cu probat saznat...

i naravno, oboje radimo puno kilometara na motoru, pa znamo kak je to kad te vjetar iritira

g.sirola | 2009.11.02 07:31

Pa eto ono sta pises pod broj 2 je jedan od razloga za vjetrobran na classic-u. Na naked-u sjedis manje uspravno nego na classic-u, jer su na classic-u noge ful naprijed. Kad bi na classic-u cesto vozio preko 120, imao bi vrat ko Mike Tyson. Slazem se da su to dvije razlicite koncepcije motora, ali su obije bez vjetrobrana gadne za duzu i malo zivlju voznju. Isto se slazem da su to razlicite filozofije, no ja sam sreo mnogo filozofa na classic-u koji ne rade vise od 1000-2000 km godisnje, naravno njemu vjetrovran ne treba. Ja ih radim min.15, iako sam 6 mjeseci godisnje odsutan. Na nekim prethodnim motorima sam imao vjetrobran i nisam imao problema sa sutevima vjetra, pa mi zato sad nista nije jasno.
U svakom slucaju ako naidjes na nekoga sa vjetrobranon na slicnom motoru, ako se sjetis probaj saznat kako mu se ponasa.


KorniKornjaca | 2009.11.01 18:10

Citat g.sirola:

taj nije imao preko 1.5m,

Korni, i ja volim bez vjetrobraba na kratkim relacijama, ali kad radis 500-700km u jednom danu, pa kad prolazis u predvecerje krajem gdje ima vise insekata nego kisika u zraku, zanima me sta bi izabrao sa ili bez vjetrobrana.



pa nisu japanci nit nekaj visi od 1,5m

a kaj bi izabrao??? bez vjetrobrana....i dalje sam poklonik takvih motocikala kad su sasvim cisti bez ikakvih dodataka.....

da se razumijemo, moj motor je naked i imam mali vjetrobran gore koji je gore pod 1. iz estetskih razloga i pod 2. zato jer bez vjetrobrana je taj motor gotovo pa nemoguce vozit iznad 120kmh jer ti oce glavu otrgnut vjetar....
to su dvije razlicite koncepcije motora i dvije razlicite filozofije...al kaj god da bilo, ja se nadam da budes nasao vjetrobran koji ce sluzit svrhi i koji ce lijepo izgledat....
ak vidim na kojem vn-u vjetrobran, priupitat cu vlasnika kak je zadovoljan s njim, pa ti prenjet podatke...
OK????

g.sirola | 2009.11.01 04:47

Tako je kompa, custom ili sa malim shield-om ili bez njega. Na chopper ni u ludilu. Bit choppera je da bude cim jednostavniji (goliji), po mogucnosti samo agregat na konstrukciji. Moj VN je classic, a na classic ide vjetrobran u raznim velicinama, od malih pa do onih ogromnih jedara. Upravo su ameri na svoje krstarice odavno poceli stavljati te ogromne prozirne povrsine, koje dobro stite od vjetra i svega ostalog na duuugim putovanjima. Te velike povrsine imaju i losu stranu, prenose veliki otpor zraka na volan pa ne trena pretjerati sa dimenzijom.
Mozda imas pravo. Mozda bi se neki drugi vjetrobran bolje ponasao. Vec sam gledao prije nego sam kupio, u Motomaniji - V.G. i sve sto nude za VN classic izgleda odvratno. Zato sam se odlucio za ovaj original, i ko sto vidis popusio 400e za nesto neupotrebljivo. Pusiona je kad moras nesto kupit a nemozes prethodno isprobat, ili ako ne valja vratit.

g.sirola | 2009.11.01 04:47

Tako je kompa, custom ili sa malim shield-om ili bez njega. Na chopper ni u ludilu. Bit choppera je da bude cim jednostavniji (goliji), po mogucnosti samo agregat na konstrukciji. Moj VN je classic, a na classic ide vjetrobran u raznim velicinama, od malih pa do onih ogromnih jedara. Upravo su ameri na svoje krstarice odavno poceli stavljati te ogromne prozirne povrsine, koje dobro stite od vjetra i svega ostalog na duuugim putovanjima. Te velike povrsine imaju i losu stranu, prenose veliki otpor zraka na volan pa ne trena pretjerati sa dimenzijom.
Mozda imas pravo. Mozda bi se neki drugi vjetrobran bolje ponasao. Vec sam gledao prije nego sam kupio, u Motomaniji - V.G. i sve sto nude za VN classic izgleda odvratno. Zato sam se odlucio za ovaj original, i ko sto vidis popusio 400e za nesto neupotrebljivo. Pusiona je kad moras nesto kupit a nemozes prethodno isprobat, ili ako ne valja vratit.

Sledgehammer | 2009.10.31 16:59

Pa slažem se sa Kornijem jer ni ne govorimo o stavki koja bi nas distancirala... ja ne volim vjetar, ali onda i kupujem motocikle koji podilaze mojim sklonostima. Jasno mi je jedan custom/chopper motocikl ima u svojoj biti i filozofiji da je otvoren, jer njegov vozač treba biti pojam grubosti, snage i izdržljivosti, nekakav "dasa" koji ne jebe frtalj posto ni padajuće bombe, a kamoli nekakav vjetar... zato mi je jasno zbog čega se nitko ne trudi previše napraviti nekakav vrhunski vjetrobran, koji bi izdržavao velike brzine, vrhunski štitio vozača i bio nadzvučno aerodinamičan - zato jer to jednostavno nisu motocikli koji bi imali zahtjeve tipa jednog R-a, super ili sport-tourera ili velikog putnog maksi-endura tipa GS-a...

Što Graz može ponuditi? Pa može ponuditi proizvode koji su rezultat rada nekoga tko ima iste ili slične sklonosti Tvojima, a na što "tvornica ne polaže dovoljno pažnje"... na toj filozofiji egzistiraju svi aftermarket proizvođači i trgovci.

Ja nisam spominjao materijale od kojih vjhetrobrani jesu, no svakako bih preporučio samo jedan - Lexan, jer isti ne puca, ne može ga se razbiti niti čekićem, a probaj na stranicama Z-Technika pronaći nešto za sebe...

g.sirola | 2009.10.31 16:44

Pa evo me nakon vise od mjesec dana, pa cu ovaj put pokusat bit malo jasniji. Vjetrobran je ORIGINAL sto ga je Kavasaki napravio samo za VN900 classic. Stoga nemogu vjerovat kako je moguce da proizvodjac lansira u prodaju takav proizvod, a da ga prije ne testira, ili ako ga je netko testirao, taj nije imao preko 1.5m, ili je bio mrtav pijan. U medjuvremenu koliko se nisam javljao, sreo sam jos nekoliko bikera koji imaju iste probleme. Neki su odustali i skinuli vjetrobran, a jedan ga je izzivciran nakon mnogih pokusaja reguliranja i skracivanja (rezanja), na kraju zdrobio cekicem. Malo cudna reakcija, ali mogu ga razumjeti.

Korni, i ja volim bez vjetrobraba na kratkim relacijama, ali kad radis 500-700km u jednom danu, pa kad prolazis u predvecerje krajem gdje ima vise insekata nego kisika u zraku, zanima me sta bi izabrao sa ili bez vjetrobrana.

Sledgehammer, ne razumijem kako si istovremeno protivnik vjetra na motoru, i slazes se sa Kornijem koji voli vjetar?
Ne kuzim sto mi Graz moze ponuditi bolje od originala? Bar mi to logicki tako izgleda. Ovaj je vjetrobran bar sta se tice kvalitete materiala vrlo OK, samo sto su kosooki zajebali aerodinamiku, pa se iza vjetrobrana stvara neka cudna turbulencija tako da vozac mojih dimenzija (190) dobiva jake suteve pod bradu i u celo. Stvarno gadno.

Doktore Dane, htio sam saznat dali je netko sa takvim problemom nasao pravo rjesenje, tako da ne moram sam istrazivat. Zato i postoje forumi da se pripomognemo, a naravno poslije cemo lako proslavit pravo rjesenje ne sa jednim hladnim pivom, nego sa bacvom. Razmisljam o nekakvoj preinaki, ali rizicno je rezat ga jer ima velik postotak karbona pa lako cikne. A onda ono sto si odrezao, ako se ne pokaze OK, nemozes nazad zalijepit. Zato je svako iskustvo dobrodoslo.

Dane | 2009.10.18 18:49

Sledgehammer | 2009.10.02 16:16

Jedino ne znam zakaj moderacija nije izbrisala pokretanje iste teme na dva mjesta na forumu, i zakaj se onda još odgovara i u Motoreviji na isto pitanje...

Dane | 2009.09.28 07:23

Zapravo, kad bolje razmislim problem se može razriješiti i na taj način. Prihvaćanjem nedaće he he, pa nije jedina. Gdje je tvrdo sjedalo, hlaće u pasu malo uže nakon dva piva, čizme od loše kože u kojima smrde noge he he, pa meni je to sve super...da ne govorim o osi koja mi proleti kroz rukav i izgrize leđa tooooo o o o

Sledgehammer | 2009.09.25 12:23

Složio bih se sa Kornijem, iako sam ja žestoki protivnik vjetra na motoru, barem što se tiče moje fine riti. Vjetar na motociklu ne smatram nikakvim lijepim, ugodnim ili korisnim doživljajem, već samo kao štetni i neizbježni problem, pa ga se pokušavam riješiti na sve mile i nemile načine.

Glede VN-a, to je takav motocikl - temelj filozofije "vjetar u kosi", koja je šuplja fraza svugdje izvan Amerike, gdje se kaciga i ne treba nositi... Na njemu je imati vjetrobran pomalo ružno, no ako to voliš, smeta te vjetar - probaj sa većim vjetrobranom, ima ih u aftermarket ponudi k'o kelja na placu...

Glede sadašnjeg vjetrobrana, prodaj ga, eventualno dodaj koji euro i odi po veći, bilo kod nas, bilo na eBay, bilo u Louis, Hein Gericke... Graz je blizu!! Pogotovo sada kada su Janezi napravili i nove dionice autoceste, tako da od Macelja do Šentilja ima još samo 11 km "obične" ceste...

KorniKornjaca | 2009.09.24 22:26

bez uvrede, al ja, kad bi vec kupil vn900, ne bi me hebalo to kaj me vjetar ubija....to je car kod tih motora, a ti dodaci tipa vjetrobran ga samo nagrđuju....

imas lijep motor, kaj ce ti vjetrobran....

skini to i prodaj

Dane | 2009.09.13 20:51

Daj slikaj poziciju vjetrobrana i još bolje neka te neko slika s boka dok sjediš na motoru s rukama na upravljaču kako bi doktor aerodinamike procijenio dal moraš mijenjati vjetrobran ili ćeš proći s korekcijom pozicije i hladnim pivom za savjet

g.sirola | 2009.09.11 09:01

Novougradjeni originalni vjetrobran na VN900 se pokazao kao neupotrebljiv. Vec pri brzini od 80km/h pocinje sa turbulencijom zraka (udarima vjetra), a na 100km/h i vise se nemoze ni vozit, kao da me neki cekic lupa po kacigi Dali netko ima iskustva sa tim, i dali se jos nekome to desava, koji je lijek osim bacit vjetrobran u smece (nije ni jeftin)

Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha YZF-R125 Vespa PX 125/150 (2011.) Aprilia RS 125 Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda CBF 600 N Gilera Runner 50 SP Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RS4 125 (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 BMW K 1600 GT (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Yamaha YZF-R6 2008- Suzuki SFV650 Gladius 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Yamaha YZF-R6 2006-2007 Honda VFR 1200 F BMW G 650 GS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1300 GT 2009 Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM Duke 125 (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 800 2003- Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha FJR1300 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki KLR650 / R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Honda CBF125 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)