Motorevija
PRETRAGA
Posloži:
Broj komentara:
Baltazar | 2011.02.21 23:18

Sve što dođe dobro dođe!

KorniKornjaca | 2010.11.29 16:38

ne ocekuj od zagorca da bude sto posto pismen
znam da nije izgledalo, al opet, nisam ipak tolki lumen da bi to sam radil....
samo me zanimalo kak se to odprilike radi, da znam za ubuduce....

a servis bude mi radil covjek koji nam i auto servisira vec 10 godina, i sam je bajker i ima servis i za motore u ivancu....tak da, nejde motor bilo kome u ruke, nek ide k onome za koga smatram da zna i u koga imam povjerenja....

mladen59 | 2010.11.29 11:00

Ok, to se po Tvom postu nije dalo zaključiti, napisal si "čini mi se da bum ih ja podešaval na prolječe".

KorniKornjaca | 2010.11.29 08:25

pa i vozil budem kod strucnjaka....
al me zanima kak se to radi....

mladen59 | 2010.11.28 19:30

Nemreš štelat ventile "odprilike",ili znaš ili neznaš, pa nije to pumpanje gume!! Bolje odfuraj motor kod stručnjaka !!

KorniKornjaca | 2010.11.28 17:58

aha....hvala....
cini mi se da budem ih ja podesaval na proljece, pa me zanimalo kak se to radi odprilike....

Dane | 2010.11.28 13:55

Radi se na puno načina, zavisno od konstrukcije ventila, tj. njihovog načina pokretanja. Recimo ventili na starim suzukijima "uljnjacima" i na sadašnjem najnovijem BMW-u S 1000 RR podešavaju se pomoću malenih vijaka kojima se određuje zazor u odnosu na bregastu osovinu koja je u glavi motora. Oni koje pokreću klackalice pomoću podizača jer je bregasta u bloku ili oni koje (ulazne i izlazne ventile) pokreće jedna bregasta, jednog izravno, a drugog preko klackalice/prijenosnika ponovo se podešavaju preko vijaka, a izvedbe s "kapicama" koje se nalaze između bregaste i ventila podešavaju se umetanjem sitnih podložnih pločica pod kapice kako bi svi ventili bili pravilno otvoreni pri nailasku bregaste itd. Postoje rješenja s tlakom ulja pod kapicama koje tvori uljni "visinski film" pa se takvi ne moraju niti podešavati....uglavnom načina podešavanja ventila ima beskrajno, kao i konstrukcija...

KorniKornjaca | 2010.11.28 08:08

podešavanje ventila.....kak se to radi odprilike?????

Sledgehammer | 2010.09.20 21:17

Ha čuj, to je već i psihologija medija - da je svugdje isti rezultat, tko bi kupovao sve?

KorniKornjaca | 2010.09.20 00:33

u moto pulsovom DOMACEM testu putnih endura, pobjedu uzela multistrada...
samo sam to htjel skomentirat

KorniKornjaca | 2010.09.13 19:09

kaj se tice darka, poznaval sam ga, osobno mi je pokazal neke forice u voznji za koje nisam prije pojma imal....
i da, to sam isto htjel ja pitat, kaj je s usporedbama tipa stari vs novi, al eto, dobil sam odgovor bez da sam pital....

kaj se tice pobjede bmw-a, ajd shvacam, stvarno se potrude i sloze motor od kvalitetnih djelova, pa zato i odnesu pobjedu.....
al ovaj master test je stvarno isel na ruku bmw-u.....bas budem napisal ono kaj me stvarno bode u oci kod ocjenjivanja, samo da mi šef vrati motoreviju....


Dane | 2010.09.13 08:07

Evo me napokon pa krećem redom....

Motorevija izlazi 23. zato što pripremamo relaunch weba i trošimo vrijeme na to.....to je trebalo biti iznenađenje, no svi pitaju zašto izlazimo kasnije pa eto odgovora....dobro je znati da nekome nedostajemo

Po pitanju pobjede BMW-a na usporednim testovima, moram ti reći Korni da pobjede zasluženo (mada i mene nekad to nervira) motocikli su dobri i najkompletniji, ma koliko mi šutjeli o tome....eventualna konkurencija im može biti honda, jeb.... ga

Zašto ne radimo mi usporedne testove...e tu mi treba prostora....prvo, radimo, samo ove godine slabo ....zašto...jer nema pod milim bogom niti jednog testnog motora...dat ću vam primjer:

Jedini testni motocikl ove godine bila je yamaha fazer 800.....kada smo ju dobili na test nama odmah padne na pamet usporedni....pomislimo kako bi bilo zanimljivo usporediti je s Manom 850 Touring...tipa obujam sličan, koncepti različiti, kuda koji vodi itd. E tu počinju naši problemi...Testna mana od piaggia hrvatske je razbijena, kao i svi ostali testni motocikli koji su bili aktivni prošle godine i čije rege još važe...stvar propada....

Što ćemo dalje....logično bi bilo da probamo FZ6 ili FZ1 fazer.....i eto ga opet njemaca, koji javljaju da imaju na raspolaganju FZ1 fazer u istoj bijeloj boji....izvrsno. Dogovorimo s njima da se nađemo kod Akrapoviča u Sloveniji da izmjerimo snagu, a potom na kvarner na test....i eto ga u slijedećem broju....Zaključak: Momci, sa trenutnim stanjem u hrvatskom moto biznisu, ukoliko želimo imati iole nove i ozbiljne motocikle u novinama - ništa bez njemaca!

Vjerojatno se pitate slijedeće....zašto ne posudimo privatne motore?
Odgovor je jednostavan....prije tri godine pozvao nas kolega, sada pokojni Darko - 4 rijeke iz Karlovca (inače sjajan čovjek, šteta velika što ga više nema) da je kupio novoga Z 1000, a da kolega ima stari pa da napravimo usporedbu staro-novo....prihvatimo, mada to nije praksa.....loš dan, kiša propadiva, al ajd odraditi ćemo...na povratku u Karlovac nakon slikanja vozim 40-50 kmh, lagana kišica, asfalt gladak, fotografkinja iza mene......baba koja je gluhonjema ide kod zubara, unezvrjereno pod kišobranom bez gledanja krene na pješački pravo pred mene.....gotovo stojim no ne mogu zakočiti i pravo u babu.....rezultat....13.000 kuna štete na novom Z-u, ja kriv jer sam babu srušio na pješačkom (sreća samo lakše ozljede jer je bila brzina minimalna), ja na sud, kazna itd...ukupno 20.000 kuna štete i loš filing u ustima.....od tada se privatni motocikli u Motoreviji ne posuđuju...raumjeti ćete zašto....o tehničkim temama nastavljam vrlo skoro....

Da zaključim, stvarno želimo u novinama čitateljima dati najbolji materijal....trenutno onaj koji valja odrade nijemci jer imaju motora, sve što možemo odradimo sami i to nije problem....s trenutnim stanjem na tržištu ovo je vjerujte najbolji "kolaž" tema koje se mogu napraviti....neću imenovati...pogledajte konkurenciju i prebrojte testove i motore koji su testirani pa ćete vidjeti kako je "teško" složiti novine ovih dana.....kritizirajte i dalje momci, ja ću pokušati odgovoriti, dr Dane

KorniKornjaca | 2010.09.12 01:50

kaj se tice psece kucice, imas poruku na fejsbuku

a ovo bum probal sutra skomentirat.....idem igrat igricu sad

Sledgehammer | 2010.09.11 17:34

Citat KorniKornjaca:

ja imam pitanje.....zakaj sljedeca motorevija izlazi tek 23. listopada???


To i mene zanima.

Citat KorniKornjaca:

imam i primjedbu....zakaj, al zakaj, kad god da švabo radi usporedne testove motora, uvijek mora bmw pobijedit??


Nije tako samo ako Nijemci rade - tako je i u Italiji, Austriji, Francuskoj... i najboljemu nije teško pobijediti.

Citat KorniKornjaca:

zakaj motorevija ne bi organizirala neki usporedni test????
nesto tipa fz1 vs z1000 vs cb1000r????? znam da si spominjao da nemate opreme za mjerenje i kaj sve ne, al jednostavno, neke podatke probate ukrasti od proizvođaća il iz drugog časopisa(nebu to niko znal osim nas)....ak ste cb1000 dobili na hard test, ne bi bil problem vjerojatno ju dobit i za usporedni test....treba probat, a ne uvijek prepisat....


Pa rade testove vlastite! I ne prepisuju.

A imam i ja pitanje - kaj je sa pesjom kućicom? Si odustal??

KorniKornjaca | 2010.09.09 18:27

naravno, pa nikud nam se ne zuri....di je jos proljece....

Dane | 2010.09.09 09:18

Dragi Korni, budem sve elaborirao no trebam nešto vremena, pa ću da se raspišem o testovima i svemu ostalome

KorniKornjaca | 2010.09.09 08:09

Citat Dane:

nije problem napraviti opširnije, a koje bi te teme zanimale....mislim imam problem s dosta odrađenih tema....što mislite o učitavanju starih tehničkih tema na web....ili da napravim tjedan savjeta na webu


nesto tipa, hmmm....
recimo, kak zategnut zadnji amortizer na mojoj hondi cbf????
zatezanje kuplung sajle?????
ulje znam promjenit jer je ful jednostavno na mojem motoru, hvala bogu, al opet je ljepo procitat....
zatezanje lanca mi je smrt i ne kuzim to nit malo, a trebal bi ga zategnut, pa mozes i o tome(ne mogu se sjetit dal je bilo rijeci o tome u proslim motorevijama).....

za zatezanje amortizera, kuplung sajle i lanca nudim ti svoj motor ko manekena
platim piti

KorniKornjaca | 2010.09.09 08:00

ja imam pitanje.....zakaj sljedeca motorevija izlazi tek 23. listopada?????????????????????
imam i primjedbu....zakaj, al zakaj, kad god da švabo radi usporedne testove motora, uvijek mora bmw pobijedit?????
i da, potkralo vam se par greskica na usporednim grafovima kod testa malih endura, onda na pocetnoj stranici uvrstavanje ktm-a adventure-a u big bikeove....i to je valjda to, dosel sam s nocne, pa se ne sjecam bas svega....


i jos nesto!!!!!!!!!!!
zakaj motorevija ne bi organizirala neki usporedni test????
nesto tipa fz1 vs z1000 vs cb1000r????? znam da si spominjao da nemate opreme za mjerenje i kaj sve ne, al jednostavno, neke podatke probate ukrasti od proizvođaća il iz drugog časopisa(nebu to niko znal osim nas)....ak ste cb1000 dobili na hard test, ne bi bil problem vjerojatno ju dobit i za usporedni test....treba probat, a ne uvijek prepisat....

osobno mi je ljepse procitat kaj je naših, hrvatskih autora, ruku djelo, a ne da je prepisano i naravno uvijek švabo da je pobjednik, kolko god da neatraktivan i nekonkurentan bil(izuzev S1000R, al opet bi htjel vidjet kak su drugi casopisi usporedili) !!!!!!!!!!

ugl, ovo nisu kritike, ovo su samo prijedlogi na koji nacin da postanete jos bolji casopis....do sad u razgovoru s drustvom, uvijek su im bile kritike usmjerene na prepisivanje testova, a vasi testovi su bili usmjereni na skutere....

daklem, probajte, nist vas ne kosta, a do proljeca jos ima dosta....i odmah vam preporucam da vam testne ceste budu u zagorju...kombinacija dobrih i losih cesta bude pokazala kakav je motor zapravo, a normalno, stanete odmah i na pivu kod mene

mislim da je to za sad sve....ak se cega sjetim jos, budem napisal....

Sledgehammer | 2010.09.08 13:19

Nemaš kaj misliti - pucaj, i to bez pitanja, sigurno se neće nitko žaliti!!

Ako već pucaš savjete, daj mi za moj K 1200 RS malo pojasni izmjene ulja ili i samo nadolijevanje... dolazi zima, pa...

Dane | 2010.09.07 13:36

nije problem napraviti opširnije, a koje bi te teme zanimale....mislim imam problem s dosta odrađenih tema....što mislite o učitavanju starih tehničkih tema na web....ili da napravim tjedan savjeta na webu

KorniKornjaca | 2010.09.06 18:15

a ne znam.....ja sam uvijek za opciju da se cim opsirnije prikaze, jer ima baksuza tipa ja, koji bi nekaj od toga i probali, pa pocneju i zahebu stvar, naravno

Dane | 2010.09.06 13:27

Jednostavno - što da šarafim i koliko komplicirano da prikazujem?

Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Suzuki DL650 V-Strom Yamaha T-max 500 Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera Runner 50 SP Gilera GP800 Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha FZ1 Fazer Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha XT660X Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) KTM 690 Duke Honda XL700V Transalp KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha YZF-R125 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda CBF 600 N Yamaha V-max Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Aprilia RS 125 Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Gilera Nexus 300 i.e. Honda VT 750 Shadow Spirit Ducati Diavel (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR BMW K 1300 GT 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Megelli sport 125 R Honda VFR 800 2003- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM Duke 125 (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Yamaha FJR1300 KTM RC-8 R (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha TDM850 1996- Honda XL650V Transalp Honda CBF 600 S BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star MV Agusta F3 675 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLE500 2005-