Motorevija
PRETRAGA
Posloži:
Broj komentara:
KorniKornjaca | 2010.11.21 19:55

eto, i honda malo renovirala horneta.....
razlika u odnosu na stari model je napokon zadnje svijetlo ukomponirano ispod zica, kaj mi se osobno jako svidja i mala promjena na prvom kraju....sve u svemu, puno atraktivniji nek proslogodisnji model....
evo link na jubito s par slikica.....

Hornet 2011 slike
Hornet 2011 video

KorniKornjaca | 2010.10.29 18:53

mene zapravo jako izgled prvog kraja podsjeca na hondu cb600f hornet....al to je moje osobno misljenje....
gsr novi mi se totalno svidja, al zmigavce ne mogu probavit....cak moj cbf iz 2007. ima sivu plastiku zmigavaca....a tak lijepi novi motor ima gadnu naranđastu...

sad sam se sjetil i starog gsr-a 600....bil je u mojim opcijama kupnje kad sam kupoval motor, al oni u eurorentu su rekli da bi moral skoro 2 mj cekat na njega, a to nije dolazilo u obzir....
inace, gsr 600mi je sjel savrseno kad sam ga isprobal, a to je krug od kojih 30-40 kilometara bil....lagan, vozan, dobre kocnice, ugodan polozaj za volanom....jedino na malo jacem kocenju vec pocnes klizit na rezervoar....

ak bude novi gsr 750 takav, sve mi se vise cini da budem cekal drugu seriju, na kojoj budu uklonili moguce nedostatke prve serije i da budem riskiral i kupil.....valjda bude 2012.-2013. nasa nadasve vrla vlada nasla izlaz iz krize....

Vanis | 2010.10.29 10:40

meni super izgleda, mozda i malo bolji face od yamahinog, ali slazem se sa kornijem i njegovim stavom o cijeni i jajima..
i naravno jedva cekam uporedni test.. i dobru analizu pozitive i negative..

KorniKornjaca | 2010.10.28 07:10

fakat, cak se i kawasaki rjesil naranđastih žmigavaca.....

Dane | 2010.10.25 23:22

He he, u potpunosti se slažem s tobom

KorniKornjaca | 2010.10.25 16:43

evo, sad sam bas pogledal video o novom GSR-u 750....motor izgleda predivno....osim jednog detalja- žmigavci izgledaju preodurno u toj naranđastoj boji.....ne znam koji je vrag s tim japancima da stavljaju tu odurnu naranđastu boju žmigavaca....ko da im je ostalo tih žmigavaca na zalihi iz 80ih godina proslog stoljeca, pa se sad toga pokusavaju rjesit....

sve u svemu, Z bude imal i vise nek dostojnu konkurenciju....
naravno, u onom smijehu od moto pulsa, Z bude naravno bil prvi jer bude moto puls ko i inace uzel cijenu u obzir ispred sveg ostalog.....pa zato jedva cekam usporedni test motorevije....

KorniKornjaca | 2010.10.06 17:05

na kraju budemo vidjeli kak budu cijene.....
cijena bude odlucila koji motor bude do jaja

Dane | 2010.10.06 12:38

vratio se glavni urednik iz Kolna, kaže da je suzuki do ja..., biti će pakleni konkurent ostatku ekipe...uskoro fotke sa sajma u novostima

KorniKornjaca | 2010.09.26 19:12

a i sad je dodana informacija da suzuki izbacuje gsr-a 750...eh, ceka nas zanimljivo proljece i ljeto

Dane | 2010.09.26 17:27

Pa čini se da će nova Zeja imati dobru konkurenciju slijedeće godine...baš me zanimaju cijene za Hrvatsku svih novih nakeda srednje klase...biti će zanimljivo

Sledgehammer | 2010.09.17 13:44

Evo još malo slikica - a tu je i službeni video najave:

http://www.youtube.com/watch?v=VGsweva5YLI&feature=player_embedded




Sledgehammer | 2010.09.17 13:29



Sledgehammer | 2010.09.17 13:23

Prvo moram pohvaliti trud webmastera, jer imamo favicon, a kod odgovaranja je citat iznad odgovora u zasebnom prostoru.

A sada glede tog "železa", kako Nijemci i Austrijanci vole nazivati motore...

Točno je da će novi Z750R imati komponente "skinute" sa prošlo- i ovogodišnjeg Z1000, posebice u području ovjesa i kočnica. Tu će za izgled biti zaduženo i novo dvobojno lakiranje, agresivnija maska, te dijelovi oklopa od karbona. Kruna novog looka je serijski ispušni sustav Akrapovič. No tu je još puno novih detalja - konstrukcija dizajna iz više dijelova, novi prednji blatobran sa zaštitom vilice, sportski R-instrumentarij, kao i novi dizajni fuzića, rukohvata i učvršćenja osvrtnih ogledala.

Kod postojećih komponenti, također ima poboljšanja. Spomenut ću neke - prednja vilica se sada može puno preciznije podešavati, a podešenje mekoće ovjesa je sada izvedivo sa obje strane. Prednja upside-down vilica promjera 41 mm ima podesive opruge, kao i mogućnost sportskog podešenja. Stražnji ovjes je skrojen za sportske namjene - temelj je novi Bottom-Link-Uni-Trak-Sistem sa oprugom i posudom za izjednačavanje pritiska, čime se postiže i bolje hlađenje. Okvir je od ojačanog visokovrijednog aluminija, koji je posebno oblikovan za funkciju sportske vožnje, ali i atraktivnog dizajna. Kočnice su radijalno pričvršćene sa po 4 klipa po kliještima, a radijalno je postavljen i glavni kočioni cilindar. Prednji diskovi su dodatno podebljani, a svi vodovi kočnica su omotani čeličnim ovojem.

KorniKornjaca | 2010.09.16 00:10

a gle, znas da i ja nisam ljubitelj kawasakija....al nekak mi se cini da budu napravili NAPOKON kvalitetnog Z750.....motor kojem bude NAPOKON ovjes pratil performanse masine....
mozda je to sve samo zavaravanje kad se navodi podatak da bude imal elemente ovjesa i kocnice od z1000, al opet, vrijedilo bude videt....

Sledgehammer | 2010.09.15 20:14

Da, opet će se ljudi uvjeravati kako najbolji motocikl na tržištu ustvari najmanje košta, i kako je to svakako normalno i moguće...

KorniKornjaca | 2010.09.15 17:04

Link

daklem, kawasaki izbacuje novi Z750.....
kaj bude s tim postigel????

pise Dane u najavi, elementi s starog Z1000(kocnice i ovjes), dotjerani dizajn itd....
ocito im novi FZ8 bacil rukavicu u facu, pa morala Kawa nekaj poduzet....

za sad nagađam, al snaga ostaje ista....djelovi ovjesa su s jaceg modela(kojeg sam isprobal i koji me se bas i nije nekaj prevec dojmil s voznoscu, al ipak je to druga prica naspram starog Z750 i njegove voznosti)....

nekak mi se cini da bude kawasaki napokon izbacil motor koji bude zapravo u punom smislu rijeci bil kawasaki- jak, vozan(ajd, taj epitet nisam dugo cul vezan uz kawasaki=) i lijep.....

fz8 u testovima naveden ko minus mala mogucnost nagiba....
triumph je stvarno motorcina.....
al kawa bude ipak imala manju cijenu....

zanimljivo bude na usporedbama.....

Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Aprilia shiver 750 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda XL650V Transalp Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.