Motorevija
PRETRAGA
2007-07-01 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Pepe je pun ugodnih iznenađenja. Odlični su performanse, kočnice i udobnost, zavr±na je obrada dobra, a cijena prihvatljiva. Benelli se pepeom 50 opet uključio u utrku na na±em sve zahtjevnijem trµi±tu skutera

Iznenađenja počinju već pritiskom elektropokretač: počinje raditi 50-kubični dvotaktni motor na kojem stoji natpis Benelli.



Sve rjeđe se za pogon koriste motori koji u radu rabe mje±avinu ulja i goriva, ali pepe u tome zasigurno profitira, pogotovo u µivahnosti. Iako smo vozili izvedbu kod koje se uvoznik striktno pridrµavao zakonske regulative prema kojoj je taj skuter ograničen na najvi±u brzinu od 50 km/h, razlika spram četverotaktnog agregata vi±e je nego očita. Naravno, uvijek imate i dodatnu mogućnost voziti otvoreni pepe, ali se u tom slučaju ne bi mogao registrirati kao moped, nego biste za upravljanje morali imati A-kategoriju, ali se performanse tad drastično popravljaju.
Drugo je pozitivno iznenađenje vozačev smje±taj. Vi±e nego prostrana podnica, visoko podignuti upravljač te udobno sjedalo čine taj skuter vrlo pogodnim gradskim prometalom. ?esnaestocolni kotači i ciklistika isprva djeluju zbunjujuće, ali nakon kraćeg navikavanja sve postaje jednostavno i simpatično. Pepepova voznost pogodovat će prije svega damama, koje bi ga mogle koristiti i za gradski ±oping. To nismo „ispalili“ tek tako, jer taj elegantni talijan za jedan skuter velikih kotača pruµa neuobičajeno dubok prostor pod sjedalom, a tu je i serijski isporučivi top-case u koji stane pola Lorealovog kozmetičkog asortimana!
Pepeove su se kočnice na testu pokazale jako dobrima. Pogotovo tu mislimo na prednji disk koji se dozira izvrsno i čija vas snaga zaustavljanja vrlo rijetko prisiljava da koristiti i straµnji bubanj.
Benelli nas je u posljednje vrijeme obasuo isključivo spektakularnim motociklima, pa smo stoga gotovo zaboravili da skuteri i postoje. Pepe bi svojim performansama, kvalitetom zavr±ne obrade, voznim karakteristikama i cijenom od 14.450 kuna tu činjenicu trebao promijeniti. Benelli se, dakle, vratio u igru u ±irokoj ponudi skutera na hrvatskom trµi±tu. Dodu±e, trebao bi ±to prije poraditi na ne±to svjeµijem i modernijem dizajnu.
Onima kojima detalji i top-case ne znače puno, a muči ih tanji dµep, na raspolaganju je jeftinija izvedba basic za 12.450 kuna.





xREKLAMA
Test Ride
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Honda CB 1000 R Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha V-max Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Yamaha XT660X Vespa PX 125/150 (2011.) Honda Crossrunner (2011.) KTM 690 Duke BMW R 1200 R/Classic (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha YZF-R125 Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Gilera Runner 50 SP BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Honda CBR 125 R (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. BMW K 1300 GT 2009 Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 1200 F Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki KLR650 / R Kawasaki Z 750 R (2011.) Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Honda CBF125 Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Ural 750 (2003) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha SR125 1997- Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)