2007-06-03 , Autor: Ines Brezovac, Slike: Vanda Kljajo | |
Derbi je skuterima GP1 pokuąao ostvariti spoj ąpanjolskog temperamenta i utrka i učiniti ga dostupnim svakome. Najmanji od njih namijenjen je onima koji ľele unijeti malo sportskog duha u svakodnevnu voľnju i ujedno izbjeći guľve
Ako ste ikad gledali Setea Gibernaua ili Tonija Eliasa dok voze Moto GP, bit će vam jasno kako izgleda spoj ±panjolskog temperamenta i utrka. Derbi je skuterima GP1 pokuąao ostvariti takav spoj, ali dostupan svakome.
Kad je GP1 50 prije tri godine ugledao svjetlo dana, izazvao je pravu revoluciju. Imao je pogon na lanac i aluminijski okvir te motor smje±ten u njemu. Agresivan izgled i sportsko srce karakteristika su temperamenta zemlje iz koje dolazi.
Ove je godine Derbi opet ponudio verziju tog skutera, koja nalikuje na trkaću inačicu iz pro±le godine, ali se razlikuje po prijenosu, koji je remenski, po drukčijem ispu±nom sustavu te po koncepciji smje±taja motora, koji je sad opet tipično skutera±ki, pa je izgledom bliµi inačicama od 125 i 250 prostornih centimetara. Sjedalo je izvedeno iz jednog dijela, a visina od 785 mm omogućit će i osobama niµeg rasta da osjećaju sigurnost i stabilnost dok stoje na semaforu. Ujedno je i udobno, pa dulje voµnje neće biti problem, ni vozaču ni suvozaču. Iako se ispod sjedala krije spremnik u koji stane čak 11 litara goriva, mjesta je dovoljno i za integralnu kacigu.
Kočnice su odlične i jako dobro sluµe pri naglom zaustavljanju. Mala masa omogućuje lagano upravljanje skuterom i spu±tanje u zavoje, a poloµaj ne umara. Sve je podređeno osjećaju sportske voµnje, pa tako ni instrumenti nisu iznimka. Kad stavite ključ u bravicu i okrenete ga udesno, kazaljka brzinomjera će napraviti krug, a na malom će se displeju pojaviti razina goriva u spremniku te digitalni mjerač brzine i kilometara.
Zamjerke su ovom skuteru lo±a preglednost postojećeg retrovizora i nedostatak drugog.
Derbijev GP1 50 open namijenjen je onima koji µele unijeti malo sportskog duha u svakodnevnu voµnju i ujedno izbjeći guµve, jer ovaj skuter moµe potegnuti i do 90 km/h.
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |
Royal Enfield Guerrilla 450: Retro za tanak novčanik |