Motorevija
PRETRAGA
2010-04-19
Bookmark and Share

Ducati 1098 je kod svih testnih vozača pobudio lavinu emocija. Da je granica između ljubavi i mržnje uistinu tanka, potvrđuje i naš test izdržljivosti koji je otkrio sve nedostatke predivne crvene zavodnice iz Bologne



Vožnja ljepotice iz Bologne rasplinula je mnoge moje predrasude - upisano je u dnevniku vožnje na 48.000 km, a potpisnik redaka je testni vozač Volkmar Jacob. Nakon te rečenice uslijedili su uglavnom hvalospjevi na račun stabilnosti, preciznosti, potiska motora u nižim okretajima te eksplozije snage u višim režimima.

No, kada bi se taj unos u dnevnik vožnje promatrao izolirano, reklo bi se da je riječ o strastvenoj njemačko-talijanskoj ljubavi. Međutim, tek 200 kilometara kasnije, isti se vozač prisjetio i zašto je imao predrasude prema talijanskim motociklima. Naime, talijanska ga je ljepotica usred tunela - ostavila. Točnije, defektni regler „isisao“ je svu struju iz akumulatora i time je Volkmarovo putovanje u smjeru austrijskih Alpa bilo okončano.


Ducati 1098 na trkaćoj stazi osjećao se kao kod kuće, dok je svakodnevica bila muka i njemu i vozaču

Štoviše, tih je situacija u drugoj polovici testa bilo napretek. Netko će reći da se radi o uobičajenim sitnicama svojstvenima talijanskim markama, no valja se prisjetiti da je ducati 1098, osim uobičajenih „sitnica“, imao i izuzetno ozbiljan kvar. Naime, na 25.952 km došlo je do puknuća klipa o kojem smo detaljno izvijestili u Motoreviji broj 10/2008 u okviru međubilance tog motocikla.

Ducati se kasnije očitovao o tom kvaru: „Ne radi se o generalnom problemu. Ispitali smo kvalitetu klipova koja u svakom slučaju zadovoljava sve standarde“.


Samo na jednom brijegu bregaste osovine vidljivi su tragovi habanja

Uz to, Ducati je nekoliko puta naglašavao da nije primao nikakve pritužbe na takve ili slične kvarove. Ipak, neke su se činjenice i prešutjele. Primjerice, da većina vlasnika tog motocikla nije ni približno dosegnula razinu kilometraže koju je naš maratonac u vrijeme kvara skupio na brojaču. Kao ni to da je samo nekoliko mjeseci kasnije obujam motora povećan na 1198 ccm te da su izmijenjene vrijednosti promjera i hoda.

1/3 stranica Molimo, okrenite za nastavak
1/3




Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- Kawasaki Z 750 R (2011.) BMW R1200GS 2007 Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R