2009-09-14 , Autor: Danijel Puljek, Slike: GEC | |
Hyosungov naked model GT 650 ove godine na tržište nastupa izmijenjene vanjštine te dotjerane mehanike, no još uvijek po iznimno privlačnoj cijeni
+
Cijena vrlo povoljna Ergonomija odgovara i višim vozačima Kočnice korektne, posebno sprijeda Završna obrada na visokoj razini - Motor nedovoljno temperamentan Ovjes straga djeluje prenapregnuto Prednja vilica premekana |
Ova sezona će nesumnjivo ostati zapamćena po krizi, padu prodaje motocikala i skutera te novoj mentalnoj poveznici – Hyosungovih motocikala i rječnika iz svijeta kozmetike. Zašto? Zato što su gotovo svi modeli tog proizvođača, i kozmetički i tehnički, dotjerani za ovu sezonu. Naime, nakon „Make up-a za pohvalu“, kako smo nazvali tekst u prošlom broju Motorevije u kojem smo opisali dorade na modelu aquila, najbolje je ostati u istom – kozmetičkom žargonu.
Obujam: 647 cm3
Snaga: 81 k (60 KW) 9250 rpm
Okretni moment: 67 Nm @ 7250rpm
Prednja kočnica: 300 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Stražnja kočnica: 230 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Prednja guma: 120/60 ZR 17
Stražnja guma: 160/60 ZR 17
Obujam spremnika: 17 l
Dužina: 188 kg
Maksimalna brzina: 212 km/h
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |
Royal Enfield Guerrilla 450: Retro za tanak novčanik |