Motorevija
PRETRAGA
2008-07-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Hyosungov MS3 250 odlikuje snažan pogonski agregat te ergonomija koja je ponajprije podređena nižim osobama



48.640,671! Riječ je o približnom broju stanovnika Južne Koreje, treće po snazi azijske ekonomije. Još kada toj brojci pridodate potencijal cijelog kontinenta nije ni čudno da je Hyosung ostatak zemaljske kugle stavio u drugi plan.
Naime, gran turismo skuter pod oznakom MS3 250 u projektiranju je poprilično ograničio ostatak svijeta, a tu prije svega mislimo na ergonomiju koja je prilagođena isključivo nižim osobama. Štoviše, položaj sjedenja pomalo podsjeća na custom motocikle - visoki upravljač svijen prema vozaču te nisko i iznimno udobno sjedalo. Takav opis sjedenja trebao bi biti relaksacija, a i bio bi da nema visoko podignute podnice koja će - budući da će ih gurati na naslon kojim je vozačko sjedalo odvojeno od suvozačkog te podizati koljena na neprirodnu visinu - svim dugonogim vozačima ili vozačicama otežavati život.
To je primjetno već poslije prvih metara vožnje, no isto tako vozaču upada u oči i golem potencijal četveroventilskog motora. Čak 25 KS iz 249 ccm respektabilno je i taj skuter ubrzava do najviše brzine od 150 km/h (prema instrumentima). Agregat je živahan i snažan u svim režimima, a komanda na gas meka je i linearna.
No, i ostatak hyosungove koncepcije podnosi takve performanse. Tako kočnice (integralni sustav) reagiraju na najmanji dodir, a u učinku iznenađuje stražnja koja ne dovodi često na blok, a skuter zaustavlja posve pristojno. Prednji dvostruki diskovi su pak nešto agresivniji i mogu se dozirati dvama prstima.
Osim toga, MS3 250 je u reakcijama upravljanja poprilično brz. Okarakterizirali bismo ga tipičnim skuterom „stop and go“ s kojim je upravljanje u vožnji jednostavno i praktično. Prostrana podnica omogućuje smještaj teže prtljage između vaših stopala, a prostor pod sjedalom je prostran i dobro izoliran od vremenskih neprilika. Osim prostora pod sjedalom i velike podnice na raspolaganju su vam i dva pretinca u prednjem štitu.
Instrumenti, iako su digitalno-analogna kombinacija i obiluju informacijama, pomalo su zastarjelog dizajna te postavljeni previše vodoravno. Od drugih nedostataka valja spomenuti još premala bočna ogledala pričvršćena izravno na upravljač te vjetrobransko staklo čija visina ponovno hendikepira više vozače.
Što se cijene tiče, sa 28.713 kuna hyosung MS3 250 smjestio se ispod svoje konkurencije. Snažan agregat te serijska oprema poput bočne stajne nožice i naslonjača za suputnika svakako su razlozi koji mu idu u prilog, a skučena ga ergonomija ipak ograničava za određeni krug korisnika. Na koncu nam se čini da je s tim skuterom Hyosung ipak malo previše odigrao na „domaći teren“.





Honda CBR 125 R

Honda CBR125R 2004-2006

�daje

Obujam: 124,7 cm3

Snaga: 13 k (9 KW) 10000 rpm

Okretni moment: 10,1 Nm @ 8000rpm

Prednja kočnica: 276 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 220 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 80/90 - 17

Stražnja guma: 100/80 - 17

Obujam spremnika: 10 l

Dužina: 115 kg

Maksimalna brzina: 115 km/h

Honda
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki ZX-10R (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Aprilia shiver 750 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star BMW R1200GS 2007 Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda XL650V Transalp Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.