Motorevija
PRETRAGA
2008-07-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Hyosungov MS3 250 odlikuje snažan pogonski agregat te ergonomija koja je ponajprije podređena nižim osobama



48.640,671! Riječ je o približnom broju stanovnika Južne Koreje, treće po snazi azijske ekonomije. Još kada toj brojci pridodate potencijal cijelog kontinenta nije ni čudno da je Hyosung ostatak zemaljske kugle stavio u drugi plan.
Naime, gran turismo skuter pod oznakom MS3 250 u projektiranju je poprilično ograničio ostatak svijeta, a tu prije svega mislimo na ergonomiju koja je prilagođena isključivo nižim osobama. Štoviše, položaj sjedenja pomalo podsjeća na custom motocikle - visoki upravljač svijen prema vozaču te nisko i iznimno udobno sjedalo. Takav opis sjedenja trebao bi biti relaksacija, a i bio bi da nema visoko podignute podnice koja će - budući da će ih gurati na naslon kojim je vozačko sjedalo odvojeno od suvozačkog te podizati koljena na neprirodnu visinu - svim dugonogim vozačima ili vozačicama otežavati život.
To je primjetno već poslije prvih metara vožnje, no isto tako vozaču upada u oči i golem potencijal četveroventilskog motora. Čak 25 KS iz 249 ccm respektabilno je i taj skuter ubrzava do najviše brzine od 150 km/h (prema instrumentima). Agregat je živahan i snažan u svim režimima, a komanda na gas meka je i linearna.
No, i ostatak hyosungove koncepcije podnosi takve performanse. Tako kočnice (integralni sustav) reagiraju na najmanji dodir, a u učinku iznenađuje stražnja koja ne dovodi često na blok, a skuter zaustavlja posve pristojno. Prednji dvostruki diskovi su pak nešto agresivniji i mogu se dozirati dvama prstima.
Osim toga, MS3 250 je u reakcijama upravljanja poprilično brz. Okarakterizirali bismo ga tipičnim skuterom „stop and go“ s kojim je upravljanje u vožnji jednostavno i praktično. Prostrana podnica omogućuje smještaj teže prtljage između vaših stopala, a prostor pod sjedalom je prostran i dobro izoliran od vremenskih neprilika. Osim prostora pod sjedalom i velike podnice na raspolaganju su vam i dva pretinca u prednjem štitu.
Instrumenti, iako su digitalno-analogna kombinacija i obiluju informacijama, pomalo su zastarjelog dizajna te postavljeni previše vodoravno. Od drugih nedostataka valja spomenuti još premala bočna ogledala pričvršćena izravno na upravljač te vjetrobransko staklo čija visina ponovno hendikepira više vozače.
Što se cijene tiče, sa 28.713 kuna hyosung MS3 250 smjestio se ispod svoje konkurencije. Snažan agregat te serijska oprema poput bočne stajne nožice i naslonjača za suputnika svakako su razlozi koji mu idu u prilog, a skučena ga ergonomija ipak ograničava za određeni krug korisnika. Na koncu nam se čini da je s tim skuterom Hyosung ipak malo previše odigrao na „domaći teren“.





Honda CBR 125 R

Honda CBR125R 2004-2006

�daje

Obujam: 124,7 cm3

Snaga: 13 k (9 KW) 10000 rpm

Okretni moment: 10,1 Nm @ 8000rpm

Prednja kočnica: 276 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 220 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 80/90 - 17

Stražnja guma: 100/80 - 17

Obujam spremnika: 10 l

Dužina: 115 kg

Maksimalna brzina: 115 km/h

Honda
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) KTM 690 Duke Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha YZF-R125 Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Honda CBF 600 N Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Gilera Runner 50 SP Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 BMW K 1600 GT (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Yamaha YZF-R6 2006-2007 BMW G 650 GS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Honda VFR 1200 F Honda CBR 125 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Suzuki DL1000 V-Strom Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM Duke 125 (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R BMW R1200GS 2007 Yamaha FZ6 (S2) 2007- Hyosung GT 250 R Yamaha FJR1300 Honda CBR 250 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)