Motorevija
PRETRAGA
2008-07-23 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Outlook 125 prvi je Keewayev skuter velikih kotača i obujma većeg od 50 ccm. Oblikom podsjeća na poznate konkurente premium brendova poput Aprilije ili Honde, a po odličnoj cijeni nudi solidne vozne osobine i opremu



Od danas će borba na tržištu gradskih skutera biti još žešća, a izazivač je novodizajnirani, proeuropski nastrojeni, cijenom privlačan istočnjak - keeway outlook 125.
Nakon podosta modela koji su bili skromnijih dimenzija i mehanike, te većinom obujma 50 ccm i koji su naknadno dobivali verzije od 125 ccm, Keeway je predstavio, barem što se njegove ponude tiče, prvi ozbiljniji skuter većeg obujma i velikih kotača. Naziva outlook što bi u prijevodu značilo pogled, gledište, stajalište - Kinezi pokazuju u kojem smjeru promatraju europsko tržište. Stoga outlook sliči nekim europskim i japanskim modelima. Primjerice, na hondu SH i kymco people podsjeća malo, a na apriliju sportcity najviše.
S druge strane, vrlo je vidljivo da Keewayev talijanski dizajnerski studio zna da sportcity strašno vole i vozačice. Dakle, klijentela je na svakom koraku, a posebice kada skuter pokreće motor obujma 125 ccm koji se u europskim zemljama može voziti s B- kategorijom. Outlook nije imao potrebu da bude originalan nego izgledom prepoznatljiv, a ispod skriva jednostavnu mehaniku što rezultira nižom cijenom. Odlična kombinacija za sve.
Napokon je i ergonomija europska s podosta mjesta i za više vozače. Uz to, podnica je gradski niska i ravna, a upravljač s integriranim instrumentima dovoljno visok i dobro položen. Isto je i sa sjedalom, pa su osnovne kote vozačke pozicije izvrsne. To godi i u vožnji i u manevriranju kreni-stani. Smeta zato nešto tvrđe sjedalo koje bi sprijeda moglo biti i nešto uže kako bi vozačeve noge lakše dolazile do podloge. Suvozač sjedi komotno, s nogama na bočnim sklopivim osloncima, a straga mu je na raspolaganju rukohvat i priprema za kofer. On će vam svakako trebati, iako vozite skuter, jer je najveći nedostatak inače odlično osmišljenog modela upravo prtljažni prostor.
Pod sjedalo ne stane ni jedna vrsta kacige, a najviše mjesta troši obujmom ne baš preveliki spremnik goriva. Isto je i s prednjim pretincem za sitnice koji je iznimno plitak, pa se i rukavice u njega moraju nagurati što je posljedica gore navedene kombinacije izgleda i mehanike. Ispod određenih gabarita Kinezi su morali strpati robusniju mehaniku kojom raspolažu. Zato su svugdje morali ukrasti pomalo prostora i po tome je vidljivo da - što se skutera tiče - još uvijek nisu spretni kao europske kuće čijem stilu oblikovanja teže.



Iako je mehanika odnijela ponešto prostora, uzme li se u obzir da je solidna, lakše je to podnijeti. Ponajprije motor koji gotovo nečujno gura skuter do 100 km/h, dobro prima gas i linearno vuče te troši manje od tri litre goriva. Ne bude li mu se karakter s vremenom mijenjao na lošije, isti će biti najzaslužniji za dugovječnu outlookovu popularnost. Njegove performanse prate kočnice, barem donekle. Keeway je outlooku podario dva diska s dvoklipnim čeljustima koji mogu zaustaviti i veće i brže modele. No, osjećaj na polugicama i jedne i druge kočnice je tup i - da bi se aktivirala kočna sila - treba ih podosta stisnuti, što se zasigurno može lako i jeftino dotjerati promjenom kočnog ulja za vozače ili vozačice koji žele potpuno europski kočni ugođaj.
Voznost skutera na zavidnoj je razini, a veliki kotači i dobre gume odlično upijaju neravnine te čisto iščitavaju podlogu kojom vozite. Zato u gradu, ali i prigradskoj cesti nema lelujanja ili osjećaja mlakosti konstrukcije, a skuter putanje prati pravilno i iznimno mirno. Mir kvari ovjes, a posebice nešto tvrđa prednja vilica koja na većim neravninama grubo protrese upravljač. Straga amortizeri rade bolje i mogu se podesiti po tvrdoći pa je vozačeva stražnjica zaštićena.   
Osim toga, oprema je na zavidnoj razini, ponajprije instrumenti s plavičastom podlogom te indikatorom temperature rashladne tekućine i količine goriva. Mjerač količine goriva nešto je neprecizniji u pokazivanju, a indikator temperature pojačan je dodatnom kontrolnom lampicom koja indicira rad ventilatora, a koja je u gradu često uključena. Skuter ima i bočni i središnji oslonac, a po Keewayevom običaju bočni je pomognut oprugom za vraćanje što nije bilo potrebno.
Na koncu ponovno umjetnički dojam. Unatoč sitnicama koje se mogu lako dotjerati, outlook je izvrstan skuter za svakoga, osobito kada mu je cijena 13.990 kuna, a jamstvo dvije godine. Bude li u eksploataciji jednako uvjerljiv kao na početnom testu, možemo mu odmah pripisati titulu bestselera u Hrvatskoj i Europi. Nema što, jer skrojen je zaista europski.





Keeway Outlook 125

údaje

Obujam: 125 cm3

Snaga: 12,1 k (8,4 KW) 8250 rpm

Okretni moment: 12,5 Nm @ 6000rpm

Prednja kočnica: 24 mm , , 2 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Stražnja kočnica: 240 mm , , 2 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Prednja guma: 100/80-16

Stražnja guma: 120/80-16

Obujam spremnika: 7,4 l

Dužina: 130 kg

Maksimalna brzina: 117 km/h

Keeway
xREKLAMA
Test Ride
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha V-max Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT660X Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) KTM 690 Duke Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Yamaha YZF-R125 Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Gilera Runner 50 SP Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda VFR 1200 F Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF 600 S Kawasaki Z 750 R (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Ural 750 (2003) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha SR125 1997- Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)