2007-07-02 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Vanda Kljajo | |
Atraktivni sporta± s istoka osvaja dizajnom, zavr±nom obradom i elektronskim čarolijama. Mladim vozačima µeljnima skutera koji nudi funkcije kao njihov omiljeni I-pod keeway matrix mogao bi biti istina kojoj će vjerovati
Sve u ±to vjerujete nije istina, matrix (matrica) je istina! - surovo se suočavaju sa stvarno±ću likovi u filmskom megahitu „Matrix“. Film zaista potiče na razmi±ljanje o budućnosti, kao i jo± jedan matrix - keeway matrix 50.
Novitet kineskog porijekla na na±e trµi±te donosi osvjeµenje koje će se najvi±e svidjeti mlađim vozačima, kojima je i namijenjen. Dinamično oblikovani sportski skuter s o±trim linijama oplata i atraktivnim detaljima opremljen je, da bi se povećao komfor u svakodnevnoj upotrebi, mno±tvom elektronske opreme. Primjerice, pomoću daljinskog upravljača na ključu moµete uključiti i isključiti alarm, ali i pokrenuti motor a da ne priđete vozilu. Tako ga onda morate i isključiti, ali radi i standardna varijanta s bravicom. Instrumenti su potpuno digitalni, a podsjećaju na zaslon mobitela i vrve informacijama. Moµda ih ima čak i previ±e, ali elektronskoj generaciji elektronike nikad dosta.
Vozački poloµaj s relativno uskim upravljačem i sjedalom koje je, uz to, i niµe omogućuje i vozačicama lak±i kontakt s podlogom u gradskoj voµnji kreni-stani. Ergonomiju kvari u odnosu na sjedalo vrlo visoko postavljena podnica, koja je iznimno prostrana, ali vozača primorava da sjedi s koljenima blizu upravljača, ±to ga moµe omesti pri skretanju. Iz istog razloga sjedalo bi moglo biti mek±e.
Motor hlađen zrakom vuče linearno, ali je primjetan razvoj snage u vi±im okretajima, ±to uzrokuje sporiji start. U voµnji je zato tih i malo tro±i, prema na±em mjerenju 2,4 litre na 100 km, a brzinu od 45 km/h (pokazuje 54) lako postiµe. Straµnji amortizer nije pretjerano tvrd pa povećava komfor, a pritom ne smanjuje dinamiku voµnje. Prednja vilica ne±to je tvrđa, pa neravninama ponekad dopusti da se osjete na upravljaču. Pravci se u voµnji mijenjaju lako, a u gradskoj guµvi u tome pomaµu i dobri retrovizori.
Disk sprijeda i bubanj straga korektno zaustavljaju skuter, s tim da se disk moµe dobro dozirati, za razliku od pomalo meke komande straµnjeg bubnja. Uglavnom nas je ugodno iznenadio ovaj atraktivni sporta± s istoka - ponajprije dizajnom, zavr±nom obradom i elektronskim čarolijama. Mehanika starije koncepcije malo zaostaje za vanjskim dojmom, ali nudi performanse sukladne cijeni. Mladim vozačima µeljnima atraktivnog skutera koji nudi funkcije kao njihov omiljeni I-pod uređaj keeway matrix bi mogao biti dvokotačna istina kojoj mogu vjerovati.
Obujam: 599 cm3
Snaga: 133 k (99 KW) 14500 rpm
Okretni moment: 68,2 Nm @ 12000rpm
Prednja kočnica: 310 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Straľnja kočnica: 220 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti
Prednja guma: 120/70-ZR17
Straľnja guma: 180/55-ZR17
Obujam spremnika: 17,5 l
Duľina: 161 kg
Maksimalna brzina: 257 km/h
Piaggio MP3 310: Brľi, agilniji, moderniji |
Benelli TRK 702: Fokusiran na cestu |
CF Moto 700 CL-X Sport: Kratki espresso |