Motorevija
PRETRAGA
2007-07-02 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Atraktivni sporta± s istoka osvaja dizajnom, zavr±nom obradom i elektronskim čarolijama. Mladim vozačima µeljnima skutera koji nudi funkcije kao njihov omiljeni I-pod keeway matrix mogao bi biti istina kojoj će vjerovati



Sve u ±to vjerujete nije istina, matrix (matrica) je istina! - surovo se suočavaju sa stvarno±ću likovi u filmskom megahitu „Matrix“. Film zaista potiče na razmi±ljanje o budućnosti, kao i jo± jedan matrix - keeway matrix 50.
Novitet kineskog porijekla na na±e trµi±te donosi osvjeµenje koje će se najvi±e svidjeti mlađim vozačima, kojima je i namijenjen. Dinamično oblikovani sportski skuter s o±trim linijama oplata i atraktivnim detaljima opremljen je, da bi se povećao komfor u svakodnevnoj upotrebi, mno±tvom elektronske opreme. Primjerice, pomoću daljinskog upravljača na ključu moµete uključiti i isključiti alarm, ali i pokrenuti motor a da ne priđete vozilu. Tako ga onda morate i isključiti, ali radi i standardna varijanta s bravicom. Instrumenti su potpuno digitalni, a podsjećaju na zaslon mobitela i vrve informacijama. Moµda ih ima čak i previ±e, ali elektronskoj generaciji elektronike nikad dosta.
Vozački poloµaj s relativno uskim upravljačem i sjedalom koje je, uz to, i niµe omogućuje i vozačicama lak±i kontakt s podlogom u gradskoj voµnji kreni-stani. Ergonomiju kvari u odnosu na sjedalo vrlo visoko postavljena podnica, koja je iznimno prostrana, ali vozača primorava da sjedi s koljenima blizu upravljača, ±to ga moµe omesti pri skretanju. Iz istog razloga sjedalo bi moglo biti mek±e.
Motor hlađen zrakom vuče linearno, ali je primjetan razvoj snage u vi±im okretajima, ±to uzrokuje sporiji start. U voµnji je zato tih i malo tro±i, prema na±em mjerenju 2,4 litre na 100 km, a brzinu od 45 km/h (pokazuje 54) lako postiµe. Straµnji amortizer nije pretjerano tvrd pa povećava komfor, a pritom ne smanjuje dinamiku voµnje. Prednja vilica ne±to je tvrđa, pa neravninama ponekad dopusti da se osjete na upravljaču. Pravci se u voµnji mijenjaju lako, a u gradskoj guµvi u tome pomaµu i dobri retrovizori.
Disk sprijeda i bubanj straga korektno zaustavljaju skuter, s tim da se disk moµe dobro dozirati, za razliku od pomalo meke komande straµnjeg bubnja. Uglavnom nas je ugodno iznenadio ovaj atraktivni sporta± s istoka - ponajprije dizajnom, zavr±nom obradom i elektronskim čarolijama. Mehanika starije koncepcije malo zaostaje za vanjskim dojmom, ali nudi performanse sukladne cijeni. Mladim vozačima µeljnima atraktivnog skutera koji nudi funkcije kao njihov omiljeni I-pod uređaj keeway matrix bi mogao biti dvokotačna istina kojoj mogu vjerovati.

   

   





Yamaha YZF-R6 2001-2002
Yamaha YZF-R6 2001-2002

Yamaha YZF-R6

�daje

Obujam: 599 cm3

Snaga: 133 k (99 KW) 14500 rpm

Okretni moment: 68,2 Nm @ 12000rpm

Prednja kočnica: 310 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Straľnja kočnica: 220 mm , , 1 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 120/70-ZR17

Straľnja guma: 180/55-ZR17

Obujam spremnika: 17,5 l

Duľina: 161 kg

Maksimalna brzina: 257 km/h

Yamaha
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Gilera GP800 Gilera Runner 50 SP Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha V-max Yamaha YZF-R125 Honda CBF 600 N Suzuki GSX-R 1000 2009 Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki DL1000 V-Strom Honda VFR 1200 F Kawasaki ZX-10R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha YZF-R6 2008- Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Megelli sport 125 R Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Honda VFR 800 2003- Aprilia RSV 4 R Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Aprilia shiver 750 Honda CBF 600 S Yamaha TDM850 1996- Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Kawasaki Z 750 R (2011.) Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Honda XL650V Transalp Honda CBR 250 R (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSR 750 (2011.) Hyosung GT 250 R Honda CBF125 MV Agusta F3 675 (2011.) Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Aprilia Pegaso 650 I.E. Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R