Motorevija
PRETRAGA
2008-10-29 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Novi Kymcov predstavnik u klasi gradskih skutera, agility city 125 osim velikih 16-colnih kotača donosi moderan izgled te solidne performanse



City kao grad i agility kao voznost. Spretno dodavanje jedne riječi poznatom nazivu Kymcovog modela krije također spretno izrađeni gradski skuter modernog dizajna i solidne mehanike. Drugim riječima, jezikom radijskih voditelja kada komentiraju aktualnu top-listu, rekli bismo - na prepunoj top-listi gradskih skutera velikih kotača novi Kymcov agility city je new-entry iliti novi ulaz.
Iako mu je paleta proizvoda podosta široka, Kymco u klasi gradskih skutera obujma 125 ccm dosad nije imao sve karte u rukama. Naime, osim pomalo u retro stilu dizajniranog modela people 125 nedostajao je jedan „standardni“ gradski model velikih kotača te dizajna privlačnog širokom spektru kupaca.
Stoga je novi agility city izrađen na poznatoj Kymcovoj mehanici, no sa sasvim novim postavkama. 16-colni kotači, niska i ravna gradska podnica, prostrano sjedalo, „vespaški“ položaj sjedenja i dizajn koji prati moderne trendove sklopljeni su u skladnu cjelinu, a primjetno je da su dizajneri pokušali spojiti prepoznatljive linije standardnog agilityja i novih trendova u dizajnu što su pokazali već na modelu super8.
Uz to, ergonomija vozačkog mjesta je korektna s niskom ravnom podnicom koja ne obiluje pretjeranim prostorom, ali je za grad dovoljna te nije preširoka, što u gradskoj vožnji kreni-stani i nižim vozačima olakšava oslanjanje. Upravljač je pravilno visoko postavljen tako da ne smeta ni koljenima viših vozača, a u njegovom središnjem dijelu smješteni su oku ugodni instrumenti sastavljeni od analognog brzinomjera i pokazivača količine goriva te malenog displeja s korisnim satom. Također, mali vjetrobran daje neophodnu sjenu radi lakšeg očitavanja pokazivača, ali i na višim brzinama smanjuje udare putnog vjetra. Retrovizori montirani na upravljač imaju dovoljno dobar pregled straga, no radi lakšeg podešavanja mogli bi biti i nešto šire postavljeni.
No, sveukupno dobar dojam o vozačkoj poziciji kvari tvrdo i svojom sjedećom površinom prema naprijed previše perforirano sjedalo. Stoga vozač ima osjećaj da stražnjicom klizi prema upravljaču, a cjelokupan dojam sjedeće pozicije doima se manje prostranim nego što to uistinu i jest. U vožnji se skuter ponaša iznimno prijateljski, stabilan je po pravcu, kao i u nagibima kada je putanju jednostavno održavati, a bilo koja promjena pravca ili gradsko izbjegavanje izvodi se jednostavno.



Valja odmah napomenuti i da su kočnice na visini zadatka te da na svim brzinama pouzdano zaustavljaju skuter. Zahvaljujući hvalevrijednoj upotrebi čeličnim nitima opletenih kočnih crijeva primjetan je tek nešto tvrđi osjećaj na polugicama. Osim toga, ovjes je tipično kymcovski tvrd, ali ipak se ne može prozvati neudobnim. Stoga se na cesti veća oštećenja „probiju“ do vozačeve stražnjice, ali se otpuštanjem prednapregnutosti opruga stražnjih amortizera situacija može dotjerati.
Zato je motor, stari zrakom hlađeni znanac, pravi dobitnik. Premda je zbog načina hlađenja koncepcijski de-mode, njegov nastup uz karakterističan zvuk od prvog trenutka ulijeva povjerenje u njegove performanse i dugovječnost. Povrh toga, iako mu deklarirana snaga nije velika, on skuter gura izuzetno linearno i zdušno sve do najviše brzine od približnih 100 km/h. Ovisno o režimu vožnje prosječno troši tri litre, te sa spremnikom obujma šest litara katkad uspijeva dosegnuti i više od 200 km.
Osim suvozača koji uz izdašno sjedalo i rukohvate u produžetku podnice na raspolaganju ima i poprilično male oslonce za noge, na cityju se gradom - na stražnjem prtljažniku ili pod sjedalom - može prevesti i nešto prtljage. Iako je zbog velikih kotača prtljažni prostor pod sjedalom smanjen, za tu je klasu skutera dostatno prostran, a može primiti jet-kacigu te poneku sitnicu.
Uistinu dobre dojmove o novopridošlici svakako pojačava i - kao Kymcov svojevrstan standard - iznimno dobra završna obrada. Uzmemo li u obzir dizajnersku svježinu i provjerenu mehaniku, Kymco je s modelom agility city povukao i više no dobar potez. Premda se obujmom nalazi u klasi 125 koja u nas tek treba doživjeti procvat i iako ne obiluje nekim tehničkim novotarijama, taj osobito solidan gradski paket, uz dobru cijenu od 15.995 kuna, mnogima će biti posebno zanimljiv.
Budući da je na ovogodišnju top-listu gradskih skutera ušao poprilično kasno, zbog svojih karakteristika novi Kymcov gradski new-entry tek kreće s usponom prema njezinom vrhu.





xREKLAMA
Test Ride
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha V-max Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT660X Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) KTM 690 Duke Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Yamaha YZF-R125 Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Gilera Runner 50 SP Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda VFR 1200 F Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF 600 S Kawasaki Z 750 R (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Ural 750 (2003) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha SR125 1997- Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)