Motorevija
PRETRAGA
2006-08-15 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Kymcov adut u klasi obujma 200 ccm ima nešto jeftiniju mehaniku, ali je cijenom vrlo privlačan. Tko se želi vespizirati na tajvanski način, u peopleu S 200 dobit će pouzdan gradski skuter koji zahtijeva minimalno održavanje



Kymco je za ovu godinu predstavio novi people S 200. Prinova u poznatoj obitelji velikih kotača dobila je zrakom hlađeni motor i oznaku S, a Kymco je promovira kao adut za sličnu konkurenciju u klasi obujma 200 ccm. Budući da ta klasa u posljednje vrijeme ni jednom proizvođaču nije udarna, nego popunjava ponudu iza novokonstruiranih skutera u rastućem segmentu 250 ccm, u njoj su se smjestili skuteri nešto jeftinije mehanike, ali zato cijenom vrlo privlačni. Upravo tako možemo opisati i novi S 200, gotovo štreberski izrađen prema takvim zahtjevima.



Skuter je moderno oblikovan, prostran je, s dubokom i ravnom podnicom, a prostrano jednodijelno sjedalo nešto je tvrđe. Na stražnjem kraju sa zanimljivo izvedenim LED-svjetlom montiran je prtljažnik kao priprema za putni kofer. Podnosi masu do 50 kg, a ujedno suvozaču služi kao rukohvat. Prednji kraj je pomalo vespaški. Iza malog vjetrobrana, u oklopljenom su dijelu upravljača pregledni instrumenti. Slijeva nadesno tu su displej s prijeđenim kilometrima i satom, brzinomjer i pokazivač količine goriva. Uz kontrolne lampice, vozač dobiva dovoljno podataka u vožnji. Sa stražnje strane prednje oplate pretinac je također nalik na vespin, a može se zaključavati. Uz njega, prtljaga se može odložiti i ispod sjedala, gdje uz spremnik goriva stane i kaciga.
U vožnji skuter se ponaša u skladu s mehanikom. Zrakom hlađeni četverotaktni motor poslušno slijedi komande gasa, a ni potrošnja mu nije visoka. Iako je odaziv na gas tromiji, ubrzanja zadovoljavaju, a prati ih karakteristični reski zvuk jednocilindraša sve do maksimalne brzine nešto više od 100 km/h. U svim režimima vožnje kočna kombinacija disk-bubanj radi odlično, lako se dozira, što je posebno pohvalno za stražnji bubanj. Pri ekstremnijem kočenju dolazi do laganog lelujanja prednjeg kraja zbog mekane prednje vilice, a ponajviše prednje gume.



Gume moramo spomenuti i kad govorimo o ovjesu. Mekana prednja vilica i nešto tvrđe podešeni stražnji amortizeri u vožnji nejednako upijaju neravnine pa skuter ponekad lagano poskakuje, a mogao bi biti i nešto udobniji. Ništa strašno, na to se mnogi smireniji vozači neće ljutiti, ali bi mogli na efekt koji na to dodaju ugrađene gume, koje pri višim brzinama potiču neodređeno lelujanje, pa vam se čini da skuter na vaše komande reagira s previše svojeglavosti. Bolja prva ugradnja sigurno bi podigla razinu voznosti inače pouzdanog i robusnog skutera koji bi se mogao svidjeti kupcima tog segmenta.





Suzuki Bandit 650 2007-

Suzuki GSF650 Bandit

�daje

Obujam: 656 cm3

Snaga: 86 k (63 KW) 10500 rpm

Okretni moment: 62 Nm @ 8900rpm

Prednja kočnica: 310 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 240 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 120/70 - 17

Stražnja guma: 160/60 - 17

Obujam spremnika: 19 l

Dužina: 215 kg

Suzuki
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha V-max Honda XL700V Transalp Yamaha X-max 250 (2011.) BMW K 1600 GTL (2011.) Yamaha XT660X KTM 690 Duke Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha YZF-R125 Suzuki GSX-R 1000 2009 Yamaha XJ6 (2010.) Vespa PX 125/150 (2011.) Aprilia RS 125 Gilera Runner 50 SP Honda Crossrunner (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda CBF 600 N Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VT 750 Shadow Spirit BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR Honda VFR 1200 F Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- BMW G 650 GS (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Suzuki DL1000 V-Strom BMW K 1300 GT 2009 Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia NA 850 Mana 2007- Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Ducati 1198 SP (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Aprilia RSV 4 R KTM RC-8 R (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Honda VFR 800 2003- Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Yamaha TDM850 1996- Yamaha FJR1300 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 MV Agusta F3 675 (2011.) Kawasaki KLR650 / R Hyosung GT 250 R Honda CBR 250 R (2011.) Honda CBF125 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Triumph Daytona 675 R (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Aprilia shiver 750