Motorevija
PRETRAGA
2006-08-15 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Kymcov adut u klasi obujma 200 ccm ima nešto jeftiniju mehaniku, ali je cijenom vrlo privlačan. Tko se želi vespizirati na tajvanski način, u peopleu S 200 dobit će pouzdan gradski skuter koji zahtijeva minimalno održavanje



Kymco je za ovu godinu predstavio novi people S 200. Prinova u poznatoj obitelji velikih kotača dobila je zrakom hlađeni motor i oznaku S, a Kymco je promovira kao adut za sličnu konkurenciju u klasi obujma 200 ccm. Budući da ta klasa u posljednje vrijeme ni jednom proizvođaču nije udarna, nego popunjava ponudu iza novokonstruiranih skutera u rastućem segmentu 250 ccm, u njoj su se smjestili skuteri nešto jeftinije mehanike, ali zato cijenom vrlo privlačni. Upravo tako možemo opisati i novi S 200, gotovo štreberski izrađen prema takvim zahtjevima.



Skuter je moderno oblikovan, prostran je, s dubokom i ravnom podnicom, a prostrano jednodijelno sjedalo nešto je tvrđe. Na stražnjem kraju sa zanimljivo izvedenim LED-svjetlom montiran je prtljažnik kao priprema za putni kofer. Podnosi masu do 50 kg, a ujedno suvozaču služi kao rukohvat. Prednji kraj je pomalo vespaški. Iza malog vjetrobrana, u oklopljenom su dijelu upravljača pregledni instrumenti. Slijeva nadesno tu su displej s prijeđenim kilometrima i satom, brzinomjer i pokazivač količine goriva. Uz kontrolne lampice, vozač dobiva dovoljno podataka u vožnji. Sa stražnje strane prednje oplate pretinac je također nalik na vespin, a može se zaključavati. Uz njega, prtljaga se može odložiti i ispod sjedala, gdje uz spremnik goriva stane i kaciga.
U vožnji skuter se ponaša u skladu s mehanikom. Zrakom hlađeni četverotaktni motor poslušno slijedi komande gasa, a ni potrošnja mu nije visoka. Iako je odaziv na gas tromiji, ubrzanja zadovoljavaju, a prati ih karakteristični reski zvuk jednocilindraša sve do maksimalne brzine nešto više od 100 km/h. U svim režimima vožnje kočna kombinacija disk-bubanj radi odlično, lako se dozira, što je posebno pohvalno za stražnji bubanj. Pri ekstremnijem kočenju dolazi do laganog lelujanja prednjeg kraja zbog mekane prednje vilice, a ponajviše prednje gume.



Gume moramo spomenuti i kad govorimo o ovjesu. Mekana prednja vilica i nešto tvrđe podešeni stražnji amortizeri u vožnji nejednako upijaju neravnine pa skuter ponekad lagano poskakuje, a mogao bi biti i nešto udobniji. Ništa strašno, na to se mnogi smireniji vozači neće ljutiti, ali bi mogli na efekt koji na to dodaju ugrađene gume, koje pri višim brzinama potiču neodređeno lelujanje, pa vam se čini da skuter na vaše komande reagira s previše svojeglavosti. Bolja prva ugradnja sigurno bi podigla razinu voznosti inače pouzdanog i robusnog skutera koji bi se mogao svidjeti kupcima tog segmenta.





Suzuki Bandit 650 2007-

Suzuki GSF650 Bandit

�daje

Obujam: 656 cm3

Snaga: 86 k (63 KW) 10500 rpm

Okretni moment: 62 Nm @ 8900rpm

Prednja kočnica: 310 mm , , 4 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Stražnja kočnica: 240 mm , , 2 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 120/70 - 17

Stražnja guma: 160/60 - 17

Obujam spremnika: 19 l

Dužina: 215 kg

Suzuki
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda VT 750 C shadow Honda CB 1000 R Yamaha XT 660 Z Ténéré Gilera GP800 Yamaha FZ1 Fazer Suzuki Bandit 650 2007- Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Gilera Runner 50 SP Yamaha XT660X KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Honda XL700V Transalp KTM 690 Duke Yamaha V-max Yamaha X-max 250 (2011.) Yamaha YZF-R125 Piaggio beverly tourer 300ie BMW K 1600 GTL (2011.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Suzuki GSX-R 1000 2009 Honda CBF 600 N Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Yamaha FJR 1300 AS Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FZ8/fazer 800 Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Kawasaki Ninja 250 R Honda VT 750 Shadow Spirit Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Honda VFR 1200 F Suzuki GSX-R 600 (2011.) BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia Shiver 750 GT Suzuki SFV650 Gladius 2009 BMW S 1000 RR Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) BMW G 650 GS (2011.) Megelli sport 125 R Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- BMW K 1300 GT 2009 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati 1198 SP (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda CB 600 F/ABS (2011.) Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) KTM RC-8 R (2011.) Honda CBF 600 S Ducati Monster 1100 evo (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CB600F Hornet 2007- Yamaha TDM850 1996- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Kawasaki Z 750 R (2011.) Aprilia shiver 750 Yamaha FZ6 (S2) 2007- BMW R1200GS 2007 Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Hyosung GT 250 R Suzuki GSR 750 (2011.) Honda CBR 250 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Honda CBF125 Honda XL650V Transalp Triumph Daytona 675 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Kawasaki KLR650 / R Aprilia Pegaso 650 I.E.