Motorevija
PRETRAGA
2007-07-02 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Kymcov skuter s velikim kotačima, people S 250, prostran je, robustan, izdrµljiv i pouzdan. Ne nudi ±minkerski scenski nastup, ali je vrlo je vrijedan sudrug u svakodnevnim gradskim guµvamaKymcov skuter s velikim kotačima, people S 250, prostran je, robustan, izdrµljiv i pouzdan. Ne nudi ±minkerski scenski nastup, ali je vrlo je vrijedan sudrug u svakodnevnim gradskim guµvama

Guµva u gradovima donosi puno negativnih učinaka - zagađenje, ka±njenje, nervoza..., ali ima i pozitivnih posljedica - mno±tvo odličnih modela u sve popularnijoj klasi gradskih skutera s velikim kotačima i motorom obujma 250 ccm. Sve če±će suočeni s besmislom čekanja u beskonačnim kolonama, ljudi se polako okreću alternativnom prijevozu. Kymco people S 250 namijenjen je upravo njima.



Najjači u svojoj obitelji, people S, priključio se modernim skuterima s tekućinom hlađenim motorima i upustio u µestoku borbu za naklonost kupaca. Nakon godina zrenja u obliku peoplea 200, taj model raskrstio je s manjim obujmom i zrakom kao medijem za hlađenje i uz dosta tehničkih dorada pre±ao u razred vi±e. U probrano dru±tvo različitih pristupa i afiniteta people S donosi Kymocovo viđenje potreba kupaca te klase. Narodu svakako trebaju robusnost, pouzdanost i pristupačna cijena, a već pri prvom pogledu na people S moµete nazrijeti sve te tri osobine.
Oblikovan je moderno, s o±trim linijama i puno tehno detalja poput nagla±enih rebara hladnjaka rashladne tekućine sprijeda i po boku prednjice, koja zbog svoje ±irine dobro ±titi koljena vozača od vjetra. Taj stilski detalj pomoći će vam i da taj model razlikujete od manje inačice people S 200. Uz to, vizualni doµivljaj skutera pojačavaju prednje svjetlo s dvjema ugrađenim halogenim lampama te pokazivači smjera i veliko straµnje svjetlo koje imitira LED-tehnologiju.
Sprijeda, na visoko postavljenom upravljaču koji pri skretanju ne smeta koljenima vozača, smje±teni su analogno-digitalni instrumenti i mali vjetrobran. Podnica je prostrana i ±iroka, s izraµenim srednjim grebenom u kojem je spremnik goriva. Sjedalo je prostrano i postavljeno na pravilnu visinu, pa će odgovarati većini vozača i vozačica. Ergonomija zadovoljava, a skuter i na prvi pogled odi±e komforom i praktično±ću.
Uz dobru zavr±nu obradu, promatrača će se najvi±e dojmiti prostranost. Tako i prostor pod sjedalom, u koji stane integralna kaciga, nudi poprilično prostora s obzirom na koncepciju s velikim kotačima, a opremljen je rasvjetom te 12-voltnom utičnicom za punjenje mobitela. People S je napravljen za maksimalna opterećenja, a to u voµnji ima i nedostataka. Niµim će vozačima ±iroko sjedalo i podnica oteµavati manipulaciju skuterom pri kretanju i stajanju, a cijelo vrijeme na malim brzinama vozač ima osjećaj tromosti zbog njegovih povećih gabarita.
Na vi±im brzinama taj osjećaj nestaje, a people očarava jakim motorom i dobrim odazivom na gas. Odlično je ubrzanje s mjesta do brzine od 80 km/h, a motor napajan rasplinjačem linearno vuče od praznog hoda do maksimuma, uz ne±to glasniju kulisu iz ispu±nog topa. Iako se, s obzirom na gabarite, skuter lako vozi, na većim neravninama ponovno do izraµaja dolazi tvrdi Kymcov ovjes, koji grubljom amortizacijom smanjuje komfor, a nakon dulje voµnje zaµeljeli smo da prostrano sjedalo bude i malo mek±e.
Zato treba pohvaliti kočnice. Tri diska i integralni sustav raspodjele kočne sile te opletena kočna crijeva rasko± su kojom se ne mogu pohvaliti ni neki razvikaniji i skuplji konkurenti, a kočnice apsolutno zadovoljavajuće izvr±avaju svoju zadaću. Kočenja su uzorna sve do maksimalne brzine, s dobrim osjećajem za doziranje koji skuter nudi na polugicama kočnica.



Uglavnom, kako su kilometri odmicali, mi smo se privikavali na Kymcov doµivljaj skutera velikih kotača. U svakodnevnoj je upotrebi vrlo brzo pokazao robusnost konstrukcije, a poznavajući sad već standardnu izdrµljivost i pouzdanost, moµemo reći da svi koji za ovaj kymco izdvoje 31.995 kuna, ±to je po±tena cijena, ne moraju se brinuti da će ih ostaviti na cesti. Pomalo mu nedostaje „scenski nastup“ kojim bi osvojio i srca onih koji preferiraju vrhunske komponente ili dizajn s potpisom, ali people S je ipak stvoren da bi bio vrijedan svakodnevni radnik, a ne ±minker.





KTM 690 supermoto 2007-
KTM 690 supermoto 2007-

KTM 690 supermoto R

údaje

Obujam: 653,7 cm3

Snaga: 63 k (46 KW) 7500 rpm

Okretni moment: 65 Nm @ 6500rpm

Prednja kočnica: 320 mm , , 4 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Straľnja kočnica: 240 mm , , 1 kočnih klipova prihvat kočne čeljusti

Prednja guma: 120/70 R 17

Straľnja guma: 160/60 R 17

Obujam spremnika: 13,5 l

Duľina: 154 kg

Maksimalna brzina: 190 km/h

KTM
xREKLAMA
Test Ride
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha V-max Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT660X Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) KTM 690 Duke Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Yamaha YZF-R125 Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Gilera Runner 50 SP Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda VFR 1200 F Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF 600 S Kawasaki Z 750 R (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Ural 750 (2003) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha SR125 1997- Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)