Motorevija
PRETRAGA
2008-07-22 , Autor: Kristijan Tićak, Slike: Vanda Kljajo
Bookmark and Share

Kymco super 8 125 cilja na mlađu klijentelu. Nudi upravo ono što kompaktan skuter te klase i treba imati - agresivnost, laku upravljivost i zavidnu kvalitetu završne obrade



Kompaktan, agresivan, živahan! Upravo takav treba biti skuter koji želi privući poglede mlađih generacija. Primjerice, od 16 do 18 godina!
Budući da je njegova cjelokupna silueta i koncepcija prilagođena nadolazećim naraštajima, Kymco je modelom super 8 nesumnjivo pogodio u „živac“. Tome zasigurno pomaže i napadna žuto-tirkizna kombinacija boja koja dodatno oživljava njegov već ionako dovoljno agresivan izgled.
Za skuter sportske koncepcije sjedalo je izvedeno poprilično prostrano. Uz to, upravljač je nešto širi i podignut je visoko, tako da ne smeta pri punim zakretanjima u gradskoj vožnji, a podnica je prostrana i omogućuje čak i smještaj dodatne prtljage. Jedino što bi moglo zasmetati više vozače jest blizina prednjeg štita u odnosu na koljena, a pri snažnijim kočenjima - kada vozač po inerciji klizi prema naprijed, a koljena čak i dodiruju štit - situacija se dodatno pogoršava.
Također, super 8 125 može se pohvaliti najvišom brzinom od gotovo 100 km/h (prema instrumentima). Zrakom hlađeni agregat poprilično je tih u vožnji, a njegova su ubrzanja izrazito linerana. No, s mjesta se pokreće nešto tromije nego što smo to od Kymcovih „jurilica“ naviknuli, što se ipak može opravdati i solidnom najvišom brzinom.



Sprijeda ugrađeni disk valovitog izgleda izvrsno se uklapa u cjelinu. Njegov učinak iznimno je dobar, a doziranje prilično precizno, što se ne može reći za stražnju kočnicu koja je bubanj koncepcije. Naime, njezino je djelovanje „sporo“, a ručica nerijetko propada i do samog kraja.
Kao i kod gotovo svih kompaktnih gradskih sportaša, prostora pod sjedalom nema u izobilju pa možete smjestiti tek kacigu tipa jet, što je - budući da će većina budućih kupaca tog skutera prednost dati integralnim kacigama - po nama jedini ozbiljniji nedostatak.
Ono što je već gotovo zaštitni Kymcov znak je uobičajeno tvrdi ovjes. Stoga prelazak preko tramvajskih tračnica ili pak većih neravnina nije jača strana super osmice, iako moramo napomenuti da je zahvaljujući 14-colnim kotačima taj fenomen donekle ublažen, a 14-colni naplaci - budući da osmica lako i brzo pada u zavoje - osjete se i u poglavlju upravljivosti. U gradskoj vrevi provlačenje među automobilima iznimno je lako, a i mijenjanje pravca nikome neće biti nepremostivim problemom.
Povrh toga, iz generacije u generaciju kod tog tajvanskog proizvođača primjetna je sve bolja završna obrada. Plastični dijelovi sve su kvalitetniji, detaljima se posvećuje sve veća pažnja, a - kad je riječ o tom proizvođaču - pouzdanost ionako nikad nije bila sporna tema.
Pridodamo li svemu mladenački agresivan izgled, niske troškove redovitog održavanja te skromnu potrošnju od 3,2 litre na 100 km/h, cijena super osmice 125 od 15.995 kuna potpuno je opravdana i u skladu sa standardima koje nudi.





Yamaha YZF-R1 2007-
Yamaha YZF-R1 2007-

Yamaha YZF-R1

�daje

Obujam: 998 cm3

Snaga: 180 k (132 KW) 12500 rpm

Okretni moment: 112,7 Nm @ 10000 rpm

Prednja kočnica: 310 mm , , 6 koďż˝nih klipova prihvat koďż˝ne ďż˝eljusti

Prednja guma: 120/70 - 17

Stražnja guma: 190/50 - 17

Obujam spremnika: 18 l

Dužina: 177 kg

Maksimalna brzina: 292 km/h

Yamaha
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Yamaha V-max Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) KTM 690 Duke Yamaha XJ6 (2010.) Yamaha XT660X Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Yamaha YZF-R125 Honda Crossrunner (2011.) Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) Honda CBF 600 N Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Ducati Diavel (2011.) Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki Ninja 250 R Kawasaki VN 900 Classic Yamaha FJR 1300 AS Kawasaki ZX-10R (2011.) Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Gilera Runner 50 SP BMW K 1600 GT (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Yamaha YZF-R6 2008- Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Megelli sport 125 R BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha YZF-R6 2006-2007 Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Gilera Nexus 300 i.e. Honda CBR 125 R (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Honda VFR 1200 F Aprilia NA 850 Mana 2007- Ducati 1198 SP (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Honda CB 600 F/ABS (2011.) KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CBF 600 S Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Kawasaki Z 750 R (2011.) MV Agusta F3 675 (2011.) Yamaha TDM850 1996- Kawasaki KLR650 / R BMW R1200GS 2007 Hyosung GT 250 R Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBR 250 R (2011.) Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Yamaha FJR1300 Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Ural 750 (2003) Yamaha SR125 1997- Triumph Tiger 800 (2011.)