Motorevija
PRETRAGA
2009-10-06 , Autor: Danijel Puljek, Slike: Kristijan Tićak
Bookmark and Share

Kymcov model super 8, osim sportskog štiha i obilja prostora za vozača, sad nudi i kapacitetniji i munjevitoj vožnji primjereniji dvotaktni motor



Iako nam njegova sportska silueta nije pred očima bila prvi put, Kymcov skuter zanimljivog imena super 8 ipak je naše poglede podugo zadržao na svojim oplatama. Od klasičnog skutera obujma 50 ccm super 8 čini se većim, promjer kotača od 14 cola negdje je između normalnih malih i velikih dimenzija, a sportska vanjština skrojena je tako da skriva iznimno dobru ergonomiju i dosta vozačkog prostora. Super 8 u svemu je pomalo super, a jedino što mu je dosad nedostajalo bio je dvotaktni motor.



Model super 8 Kymco je predstavio prije dvije godine i u njega ugradio nejaki četverotaktni agregat da bi lakše zadovoljio ekološke norme. Iako je oduvijek bio sportski i dinamično oblikovan, s poprilično privlačnom cijenom, nedostatak snage četverotaktnog motora nije bio u skladu s njegovim nastupom. Zbog želje da super 8 postane još zanimljiviji primarno mlađoj populaciji, ali i ostalima koji ga koriste u brdskim i primorskim krajevima s većim nagibima ceste, Kymco za ovu godinu predstavlja dvotaktni model.

Time se dobila gotovo savršena kombinacija već dokazanog zrakom hlađenog dvotaktaša koji je jedan od najzahvalnijih agregata na tržištu uopće i još moderne vanjštine. Da bi se novom modelu dodatno naglasio sportski štih, kotači su obojeni u boju starog zlata, što podsjeća na magnezijeve kotače na sportskim motociklima, donji dio prednje vilice presvučen je folijom zlatne boje te odlično imitira klizno tijelo vilice upside-down, a shema boja dodatno je razigrana.



Sportski oblici oplate nisu spriječili dizajnere da vozačku poziciju učine vrlo prostranom, i to prije svega vrlo niskom i ravnom podnicom te solidnim sjedalom. Upravljač je dobro i visoko postavljen pa ne smeta koljenima, a za gradsku upotrebu odgovaraju uspravan torzo vozača i prema dolje opružene noge, koje su po mjeri i viših vozača. U korijenu upravljača analogni su instrumenti sastavljeni od velikog brzinomjera, pokazivača količine goriva te malenog sata. Za grad dovoljno, ali uz primjedbu na točnost pokazivača količine goriva, koji u „stanje“ rezerve dođe vrlo brzo iako je spremnik otprilike trećinu pun.

Uz to, spremnik je obujma samo pet litara, što ponekad nije dovoljno ni za doseg od 200 km. To nas dovodi i do druge zamjerke tom modelu, koja se odnosi na prtljažni prostor pod sjedalom. Zbog klasičnog Kymcovog smještaja spremnika goriva ispod sjedala, a u ovom slučaju i dodatnog spremnika za dvotaktno ulje, pod sjedalo knap stane samo integralna kaciga.



Za razliku od skučenosti ispod njega, na sjedalu je komforno i vozaču i suvozaču, a ovaj drugi na raspolaganju ima sklopive sportske oslonce nogu i dosta dobar rukohvat straga. U vožnji se skuter ponaša uzorno, ponajprije zbog niskog težišta i već klasično tvrđeg Kymcovog ovjesa. Zato na pravcu i u nagibima nema previše lelujanja, a ima nešto više stresa na neravnijoj podlozi. Kočnice su na visini zadatka, a prednji disk, osim što je narebran, zbog sportskog štiha koči vrlo solidno, a slijedi ga i stražnji bubanj. Iako je osjećaj na polugici bubnja nešto spužvastiji, iz iskustva s našim maratonskim skuterom kymcom vitalityjem 50 možemo reći da će bubanj raditi sve bolje kako bude nizao kilometre.

Motor ne treba posebno predstavljati jer se vrti u gotovo svim Kymcovim skuterima koje vidite oko sebe i tako će biti još dugo. Prihvaćanje gasa je dobro kao i potisak u svim okretajima, iako se radi o „zatvorenoj“ verziji. Potrošnja varira od 2,5 do 3,5 litara na 100 km, a iako je za taj tip motora normalna, korisniku se čini višom zbog malog obujma spremnika. U gradskoj vožnji super 8 vrlo je učinkovit i koristan, a zbog niskog sjedala i centralnog oslonca lako će njime manipulirati i vozačice.



Cijena modela super 8 2T je 12.596 kuna, a s obzirom na kvalitete koje je pokazao, ali i ukupnu pozitivnu sliku o Kymcovoj mehanici i pouzdanosti, nije visoka. Ostaje samo preporučiti ga mlađoj klijenteli jer dobro izgleda i jer je natprosječno prostran. Jedina je nedoumica koja ostaje broj 8 u imenu.





Kymco super 8 50 2T

Kymco Super 8 50 2T

údaje

Obujam: 49,5 cm3

Snaga: 3,3 k (2,6 KW) 6500 rpm

Okretni moment: 4,9 Nm @ 6000rpm

Prednja kočnica: 240 mm , , kočnih klipova

Prednja guma: 100/80-14

Stražnja guma: 120/80-14

Obujam spremnika: 5 l

Dužina: 106 kg

Kymco
xREKLAMA
Test Ride
Motor-Presse Online: Automotorisport

Omiljeni motocikli: Yamaha XJ 600 Diversion 2009 Piaggio beverly 300 ie (2010.) Yamaha XJ6 2009 Kawasaki ER-6n/f BMW R 1200 GS (2010) Yamaha XT660R Yamaha T-max 500 Suzuki DL650 V-Strom Honda CB 1000 R Honda VT 750 C shadow Yamaha XT 660 Z Ténéré Honda CBR 1000 RR Fireblade 2009 Yamaha V-max Yamaha FZ1 Fazer Gilera GP800 Yamaha YZF-R1 2009 Honda CBR 600 F (2011.) Suzuki Bandit 650 2007- KTM 990 Adventure / S 2006-2008 Yamaha X-max 250 (2011.) Honda XL700V Transalp BMW K 1600 GTL (2011.) Piaggio beverly tourer 300ie Honda CB 1000 R/C-ABS (2011.) Suzuki GSX-R 1000 2009 Aprilia RS 125 Yamaha XT660X Honda CBR1000F 1993-2000 (SC24) KTM 690 Duke Vespa PX 125/150 (2011.) BMW R 1200 R/Classic (2011.) Honda Crossrunner (2011.) Kawasaki Z 1000 SX (2011.) Honda CBF 600 N Aprilia RS4 125 (2011.) Aprilia RSV4 Factory APRC SE (2011.) Yamaha YZF-R125 Ducati Diavel (2011.) Aprilia Tuono V4 R (2011.) Yamaha XJ6 (2010.) Honda NTV 650 (RC 33, 1995-ös évjárat) Kawasaki Ninja 250 R Suzuki GSF1250 S ABS bandit Kawasaki ZX-10R (2011.) Kawasaki VN 900 Classic Aprilia Dorsoduro 1200 (2011.) Piaggio Typhoon 50 2T (2011.) Yamaha FJR 1300 AS BMW K 1600 GT (2011.) Suzuki SFV650 Gladius 2009 Aprilia Shiver 750 GT Honda VT 750 Shadow Spirit Suzuki GSX-R 600 (2011.) Yamaha YZF-R6 2008- Gilera Runner 50 SP Megelli sport 125 R Piaggio MP3 Yourban 300 ie (2011.) Yamaha FZ8/fazer 800 BMW S 1000 RR BMW G 650 GS (2011.) Yamaha FZ6 / Fazer S2 2007- Honda CBR 125 R (2011.) Gilera Nexus 300 i.e. Yamaha YZF-R6 2006-2007 Aprilia NA 850 Mana 2007- Honda CB 600 F/ABS (2011.) Ducati 1198 SP (2011.) BMW K 1300 GT 2009 Aprilia Pegaso 650 Strada 2005- KTM RC-8 R (2011.) KTM Duke 125 (2011.) Honda VFR 1200 F Moto Guzzi Stelvio 1200/NTX (2011.) Aprilia RSV 4 R Honda VFR 800 2003- Ducati Monster 1100 evo (2011.) Honda CB600F Hornet 2007- Suzuki GSX-R 750 (2011.) Suzuki DL1000 V-Strom Yamaha XVS 1300 A Midnight Star Honda CBF 600 S Kawasaki Z 750 R (2011.) Kawasaki KLR650 / R Yamaha TDM850 1996- MV Agusta F3 675 (2011.) Hyosung GT 250 R BMW R1200GS 2007 Moto Guzzi Nevada 750 Anniversario (2011.) Honda CBF125 Triumph Daytona 675 R (2011.) Yamaha FZ6 (S2) 2007- Honda CBR 250 R (2011.) Kawasaki W 800 (2011.) Suzuki GSR 750 (2011.) Yamaha XP500 T-Max 2002-2007 Ural 750 (2003) Moto Guzzi Norge GT 8V (2011.) Yamaha SR125 1997- Yamaha FJR1300 Triumph Tiger 800 (2011.)